Les primeres vacunes contra el coronavirus deixen terribles efectes secundaris

 

Les primeres vacunes contra el coronavirus estarien produint efectes secundaris com desmais i febre molt alta. Actualment, fins a 200 investigacions treballen per a crear una vacuna contra el Covid, estant quatre d’elles en una fase més avançada que les altres. Entre les vacunes més destacades, cal ressenyar la del Centre d’Investigació de Vacunes dels Estats Units i la companyia Moderna, amb seu en Cambridge (Massachusetts).

 

La vacuna de Moderna Terapeutics ja ha sigut provada en diversos assajos amb persones voluntàries, que han patit alguns dels primers efectes secundaris. Els més destacats són els desmais i la febre alta.

 

Un dels pacients va caure desmaiat després d’una segona dosi de la vacuna

Ian Haydon és un jove de 29 anys de Seattle que s’ha presentat voluntari per a provar la vacuna contra el Covid-19. La seua experiència en este assaig inaugural ha sigut arreplegada pel diari mèdic STAT i el pacient ha volgut explicar l’experiència del seu desmai i els dolors que van provocar-li una segona dosi de la vacuna.

 

Haydon va tindre febre per damunt dels 39,5 graus dotze hores després de rebre la segona dosi de la vacuna. El jove va acudir al servici d’urgències, a on va ser atés. A pesar d’això, Haydon no va poder aguantar més i va caure desmaiat només arribar al centre sanitari.

 

La sorprenent experiència de Ian Haydon amb la vacuna de Moderna

Tot i que esta ha sigut una mala experiència, no vol que generalitze el concepte de les vacunes ni incremente la por a un possible tractament contra el coronavirus: «Entenc que compartir la meua història va a ser aterridor per a algunes persones. Espere que no genere cap classe d’antagonisme cap a les vacunes en general o fins i tot cap a esta vacuna», ha confessat en una entrevista amb la ‘CNN’.

 

En este sentit, ha explicat que busca donar a conéixer la seua experiència per a que «contrareste la desesperació que algunes persones senten per traure una vacuna al mercat, independentment de les conseqüències». El jove de Seattle acaba el seu relat en la cadena de notícies amb esta conclusió: «Cal trobar una dosi que faça que el cos produïsca anticossos, però que no provoque massa efectes secundaris», sentencia.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.