Anuncios

Les primeres vacunes contra el coronavirus deixen terribles efectes secundaris

 

Les primeres vacunes contra el coronavirus estarien produint efectes secundaris com desmais i febre molt alta. Actualment, fins a 200 investigacions treballen per a crear una vacuna contra el Covid, estant quatre d’elles en una fase més avançada que les altres. Entre les vacunes més destacades, cal ressenyar la del Centre d’Investigació de Vacunes dels Estats Units i la companyia Moderna, amb seu en Cambridge (Massachusetts).

 

La vacuna de Moderna Terapeutics ja ha sigut provada en diversos assajos amb persones voluntàries, que han patit alguns dels primers efectes secundaris. Els més destacats són els desmais i la febre alta.

Anuncios

 

Un dels pacients va caure desmaiat després d’una segona dosi de la vacuna

Ian Haydon és un jove de 29 anys de Seattle que s’ha presentat voluntari per a provar la vacuna contra el Covid-19. La seua experiència en este assaig inaugural ha sigut arreplegada pel diari mèdic STAT i el pacient ha volgut explicar l’experiència del seu desmai i els dolors que van provocar-li una segona dosi de la vacuna.

 

Haydon va tindre febre per damunt dels 39,5 graus dotze hores després de rebre la segona dosi de la vacuna. El jove va acudir al servici d’urgències, a on va ser atés. A pesar d’això, Haydon no va poder aguantar més i va caure desmaiat només arribar al centre sanitari.

 

La sorprenent experiència de Ian Haydon amb la vacuna de Moderna

Tot i que esta ha sigut una mala experiència, no vol que generalitze el concepte de les vacunes ni incremente la por a un possible tractament contra el coronavirus: «Entenc que compartir la meua història va a ser aterridor per a algunes persones. Espere que no genere cap classe d’antagonisme cap a les vacunes en general o fins i tot cap a esta vacuna», ha confessat en una entrevista amb la ‘CNN’.

 

En este sentit, ha explicat que busca donar a conéixer la seua experiència per a que «contrareste la desesperació que algunes persones senten per traure una vacuna al mercat, independentment de les conseqüències». El jove de Seattle acaba el seu relat en la cadena de notícies amb esta conclusió: «Cal trobar una dosi que faça que el cos produïsca anticossos, però que no provoque massa efectes secundaris», sentencia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios