Anuncios

Les primeres vacunes contra el coronavirus deixen terribles efectes secundaris

 

Les primeres vacunes contra el coronavirus estarien produint efectes secundaris com desmais i febre molt alta. Actualment, fins a 200 investigacions treballen per a crear una vacuna contra el Covid, estant quatre d’elles en una fase més avançada que les altres. Entre les vacunes més destacades, cal ressenyar la del Centre d’Investigació de Vacunes dels Estats Units i la companyia Moderna, amb seu en Cambridge (Massachusetts).

 

La vacuna de Moderna Terapeutics ja ha sigut provada en diversos assajos amb persones voluntàries, que han patit alguns dels primers efectes secundaris. Els més destacats són els desmais i la febre alta.

Anuncios

 

Un dels pacients va caure desmaiat després d’una segona dosi de la vacuna

Ian Haydon és un jove de 29 anys de Seattle que s’ha presentat voluntari per a provar la vacuna contra el Covid-19. La seua experiència en este assaig inaugural ha sigut arreplegada pel diari mèdic STAT i el pacient ha volgut explicar l’experiència del seu desmai i els dolors que van provocar-li una segona dosi de la vacuna.

 

Haydon va tindre febre per damunt dels 39,5 graus dotze hores després de rebre la segona dosi de la vacuna. El jove va acudir al servici d’urgències, a on va ser atés. A pesar d’això, Haydon no va poder aguantar més i va caure desmaiat només arribar al centre sanitari.

 

La sorprenent experiència de Ian Haydon amb la vacuna de Moderna

Tot i que esta ha sigut una mala experiència, no vol que generalitze el concepte de les vacunes ni incremente la por a un possible tractament contra el coronavirus: «Entenc que compartir la meua història va a ser aterridor per a algunes persones. Espere que no genere cap classe d’antagonisme cap a les vacunes en general o fins i tot cap a esta vacuna», ha confessat en una entrevista amb la ‘CNN’.

 

En este sentit, ha explicat que busca donar a conéixer la seua experiència per a que «contrareste la desesperació que algunes persones senten per traure una vacuna al mercat, independentment de les conseqüències». El jove de Seattle acaba el seu relat en la cadena de notícies amb esta conclusió: «Cal trobar una dosi que faça que el cos produïsca anticossos, però que no provoque massa efectes secundaris», sentencia.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios