9.152 places per procediment extraordinari de consolidació del professorat interí

El Ple del Consell ha aprovat l’oferta d’ocupació pública de personal docent no universitari dependent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport corresponent a 2022.

Aquesta oferta d’ocupació pública pertany als processos d’estabilització que recull la Llei 20/2021, de 28 de setembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i contempla un concurs excepcional d’estabilització d’ocupació temporal de llarga duració que es podrà convocar per una sola vegada.

El total de places docents, que actualment estan ocupades interinament o provisionalment en el sistema educatiu públic valencià, ascendeix a 9.152. Per tant, es convocaran 7.555 places via l’esmentat concurs de mèrits excepcional que contempla la Llei 20/2021, i les altres 1.597 places restants via concurs oposició, en el qual les proves de la fase d’oposició no seran eliminatòries.

Un 10% d’aquestes vacants, un total de 915 places, es reservaran per a ser cobertes per personal amb diversitat funcional de grau igual al 33% o superior, sempre que superen les proves selectives.

El procés selectiu derivat d’aquesta oferta d’ocupació pública serà convocat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport abans del 31 de desembre de 2022.

La convocatòria de les 9.152 places docents no universitàries que actualment estan ocupades interinament o provisionalment no comporta un augment de la despesa en el pressupost de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per a 2022, ja que aquestes places disposen de la dotació pressupostària necessària per a cobrir-se.

Últimes notícies

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 27,7 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb una mínima de 27,7 graus a Benidorm i valors per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis, inclosa la ciutat de València.

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.