9.152 places per procediment extraordinari de consolidació del professorat interí

El Ple del Consell ha aprovat l’oferta d’ocupació pública de personal docent no universitari dependent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport corresponent a 2022.

Aquesta oferta d’ocupació pública pertany als processos d’estabilització que recull la Llei 20/2021, de 28 de setembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i contempla un concurs excepcional d’estabilització d’ocupació temporal de llarga duració que es podrà convocar per una sola vegada.

El total de places docents, que actualment estan ocupades interinament o provisionalment en el sistema educatiu públic valencià, ascendeix a 9.152. Per tant, es convocaran 7.555 places via l’esmentat concurs de mèrits excepcional que contempla la Llei 20/2021, i les altres 1.597 places restants via concurs oposició, en el qual les proves de la fase d’oposició no seran eliminatòries.

Un 10% d’aquestes vacants, un total de 915 places, es reservaran per a ser cobertes per personal amb diversitat funcional de grau igual al 33% o superior, sempre que superen les proves selectives.

El procés selectiu derivat d’aquesta oferta d’ocupació pública serà convocat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport abans del 31 de desembre de 2022.

La convocatòria de les 9.152 places docents no universitàries que actualment estan ocupades interinament o provisionalment no comporta un augment de la despesa en el pressupost de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per a 2022, ja que aquestes places disposen de la dotació pressupostària necessària per a cobrir-se.

Últimes notícies

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Jeff Jones dirigirà la nova empresa conjunta de Ford i Geely a Almussafes

Ford ha designat Jeff Jones, directiu amb 30 anys d’experiència, com a president de la futura empresa conjunta Ford-Geely que operarà des de la planta d’Almussafes a partir de 2027.

La Comunitat Valenciana rep molts fons per a lectura però cau al fons del PISA

La Comunitat Valenciana és una de les autonomies que més diners rep per a reforçar la comprensió lectora i les matemàtiques, però ha registrat una forta caiguda en els resultats de PISA 2025, tant en lectura com en competència matemàtica.

Una fallada en la xarxa informàtica paralitza durant una hora diversos centres de salut

Una incidència en la connexió de la xarxa informàtica ha deixat durant quasi una hora sense servici diversos centres de salut dependents de la Conselleria de Sanitat. El tall ha afectat aplicacions clau com GVASalut i el sistema de gestió sanitària Abucasis, encara que la comunicació ja s’ha restablit.