Anuncios

9.152 places per procediment extraordinari de consolidació del professorat interí

El Ple del Consell ha aprovat l’oferta d’ocupació pública de personal docent no universitari dependent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport corresponent a 2022.

Aquesta oferta d’ocupació pública pertany als processos d’estabilització que recull la Llei 20/2021, de 28 de setembre, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat en l’ocupació pública, i contempla un concurs excepcional d’estabilització d’ocupació temporal de llarga duració que es podrà convocar per una sola vegada.

Anuncios

El total de places docents, que actualment estan ocupades interinament o provisionalment en el sistema educatiu públic valencià, ascendeix a 9.152. Per tant, es convocaran 7.555 places via l’esmentat concurs de mèrits excepcional que contempla la Llei 20/2021, i les altres 1.597 places restants via concurs oposició, en el qual les proves de la fase d’oposició no seran eliminatòries.

Un 10% d’aquestes vacants, un total de 915 places, es reservaran per a ser cobertes per personal amb diversitat funcional de grau igual al 33% o superior, sempre que superen les proves selectives.

El procés selectiu derivat d’aquesta oferta d’ocupació pública serà convocat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport abans del 31 de desembre de 2022.

La convocatòria de les 9.152 places docents no universitàries que actualment estan ocupades interinament o provisionalment no comporta un augment de la despesa en el pressupost de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per a 2022, ja que aquestes places disposen de la dotació pressupostària necessària per a cobrir-se.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios