Un professor de Tèxtil confecciona bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria

 

El professor de Tèxtil del Programa de Formació de Qualificació Bàsica de la Mancomunitat Camp de Túria (València), Eduardo Contreras, ha estat confeccionant, durant estos dies de confinament en casa, bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria que lluita contra el Covid-19.

 

Este divendres ha fet un lliurament de les 80 bates que ha elaborat mentres compaginava la seua labor com a docent del curs de formació. En este sentit, l’entitat informa que l’equip docent dels PFCB de la Mancomunitat Camp de Túria s’ha adaptat a les noves necessitats del seu alumnat i continua oferint la formació però a distància.

 

 

Classes a distància

Des de què l’estat d’alarma fora decretat pel Govern d’Espanya, l’equip de professors ha treballat a distància amb els vora 30 alumnes que componen els PFCB de Tèxtil i Mecànica que s’impartixen en el Centre Cívic del Prat.

 

A través de la plataforma que ha facilitat la Conselleria d’Educació (Mulán), els WhatsApp, el telèfon i els tutorials, els alumnes que estan en sa casa, repartits pels diferents municipis de la comarca del Camp de Túria, senten que les classes continuen i poden repassar i reforçar els coneixements adquirits.

 

L’acompanyament de l’equip docent i la coordinadora del departament s’està donant tant a l’alumnat com a les famílies, perquè entre tots fem d’este confinament una estada per a continuar aprenent i reforçant coneixements.

Últimes notícies

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.