Un professor de Tèxtil confecciona bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria

 

El professor de Tèxtil del Programa de Formació de Qualificació Bàsica de la Mancomunitat Camp de Túria (València), Eduardo Contreras, ha estat confeccionant, durant estos dies de confinament en casa, bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria que lluita contra el Covid-19.

 

Este divendres ha fet un lliurament de les 80 bates que ha elaborat mentres compaginava la seua labor com a docent del curs de formació. En este sentit, l’entitat informa que l’equip docent dels PFCB de la Mancomunitat Camp de Túria s’ha adaptat a les noves necessitats del seu alumnat i continua oferint la formació però a distància.

 

 

Classes a distància

Des de què l’estat d’alarma fora decretat pel Govern d’Espanya, l’equip de professors ha treballat a distància amb els vora 30 alumnes que componen els PFCB de Tèxtil i Mecànica que s’impartixen en el Centre Cívic del Prat.

 

A través de la plataforma que ha facilitat la Conselleria d’Educació (Mulán), els WhatsApp, el telèfon i els tutorials, els alumnes que estan en sa casa, repartits pels diferents municipis de la comarca del Camp de Túria, senten que les classes continuen i poden repassar i reforçar els coneixements adquirits.

 

L’acompanyament de l’equip docent i la coordinadora del departament s’està donant tant a l’alumnat com a les famílies, perquè entre tots fem d’este confinament una estada per a continuar aprenent i reforçant coneixements.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.