Un professor de Tèxtil confecciona bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria

 

El professor de Tèxtil del Programa de Formació de Qualificació Bàsica de la Mancomunitat Camp de Túria (València), Eduardo Contreras, ha estat confeccionant, durant estos dies de confinament en casa, bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria que lluita contra el Covid-19.

 

Este divendres ha fet un lliurament de les 80 bates que ha elaborat mentres compaginava la seua labor com a docent del curs de formació. En este sentit, l’entitat informa que l’equip docent dels PFCB de la Mancomunitat Camp de Túria s’ha adaptat a les noves necessitats del seu alumnat i continua oferint la formació però a distància.

 

 

Classes a distància

Des de què l’estat d’alarma fora decretat pel Govern d’Espanya, l’equip de professors ha treballat a distància amb els vora 30 alumnes que componen els PFCB de Tèxtil i Mecànica que s’impartixen en el Centre Cívic del Prat.

 

A través de la plataforma que ha facilitat la Conselleria d’Educació (Mulán), els WhatsApp, el telèfon i els tutorials, els alumnes que estan en sa casa, repartits pels diferents municipis de la comarca del Camp de Túria, senten que les classes continuen i poden repassar i reforçar els coneixements adquirits.

 

L’acompanyament de l’equip docent i la coordinadora del departament s’està donant tant a l’alumnat com a les famílies, perquè entre tots fem d’este confinament una estada per a continuar aprenent i reforçant coneixements.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.