Un professor de Tèxtil confecciona bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria

 

El professor de Tèxtil del Programa de Formació de Qualificació Bàsica de la Mancomunitat Camp de Túria (València), Eduardo Contreras, ha estat confeccionant, durant estos dies de confinament en casa, bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria que lluita contra el Covid-19.

 

Este divendres ha fet un lliurament de les 80 bates que ha elaborat mentres compaginava la seua labor com a docent del curs de formació. En este sentit, l’entitat informa que l’equip docent dels PFCB de la Mancomunitat Camp de Túria s’ha adaptat a les noves necessitats del seu alumnat i continua oferint la formació però a distància.

 

 

Classes a distància

Des de què l’estat d’alarma fora decretat pel Govern d’Espanya, l’equip de professors ha treballat a distància amb els vora 30 alumnes que componen els PFCB de Tèxtil i Mecànica que s’impartixen en el Centre Cívic del Prat.

 

A través de la plataforma que ha facilitat la Conselleria d’Educació (Mulán), els WhatsApp, el telèfon i els tutorials, els alumnes que estan en sa casa, repartits pels diferents municipis de la comarca del Camp de Túria, senten que les classes continuen i poden repassar i reforçar els coneixements adquirits.

 

L’acompanyament de l’equip docent i la coordinadora del departament s’està donant tant a l’alumnat com a les famílies, perquè entre tots fem d’este confinament una estada per a continuar aprenent i reforçant coneixements.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència

Organitzacions propalestines alerten d’escales a Espanya de dos vaixells sospitosos de portar munició a Israel

Rescop i la Campanya per la fi del comerç d'armes amb Israel han avisat que dos vaixells de MSC faran escala a València i Barcelona i demanen inspeccions. També reclamen confiscar qualsevol material militar que es detecte per a complir amb l'obligació jurídica citada.

La CHJ actualitza els mapes de zones inundables per a reforçar la prevenció

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer revisa i actualitza la cartografia de perillositat i risc d'inundació després de la DANA de 2024, amb focus en el Magre i el barranc de Poio. La revisió afig noves ARPSI i subtrams i s'integrarà en el PGRI 2028-2032.