Un professor de Tèxtil confecciona bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria

 

El professor de Tèxtil del Programa de Formació de Qualificació Bàsica de la Mancomunitat Camp de Túria (València), Eduardo Contreras, ha estat confeccionant, durant estos dies de confinament en casa, bates per al personal sanitari de l’Hospital de Llíria que lluita contra el Covid-19.

 

Este divendres ha fet un lliurament de les 80 bates que ha elaborat mentres compaginava la seua labor com a docent del curs de formació. En este sentit, l’entitat informa que l’equip docent dels PFCB de la Mancomunitat Camp de Túria s’ha adaptat a les noves necessitats del seu alumnat i continua oferint la formació però a distància.

 

 

Classes a distància

Des de què l’estat d’alarma fora decretat pel Govern d’Espanya, l’equip de professors ha treballat a distància amb els vora 30 alumnes que componen els PFCB de Tèxtil i Mecànica que s’impartixen en el Centre Cívic del Prat.

 

A través de la plataforma que ha facilitat la Conselleria d’Educació (Mulán), els WhatsApp, el telèfon i els tutorials, els alumnes que estan en sa casa, repartits pels diferents municipis de la comarca del Camp de Túria, senten que les classes continuen i poden repassar i reforçar els coneixements adquirits.

 

L’acompanyament de l’equip docent i la coordinadora del departament s’està donant tant a l’alumnat com a les famílies, perquè entre tots fem d’este confinament una estada per a continuar aprenent i reforçant coneixements.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.