15.8 C
València
Dissabte, 1 novembre, 2025

El programa de totes les activitats infantils de Godella per a octubre

 

La Regidoria de Joventut de Godella, en l’Horta Nord (València), ha publicat la programació amb la que reprendrà l’activitat a partir del mes d’octubre. Es tracta d’un extens programa dirigit per a xiquets des de 0 a 18 anys. En el compte de Facebook ‘Escorxador Godella’ es pot trobar tota la informació relativa als diferents tallers i activitats que es faran.

 

Igual que en el curs passat, es manté el Ludoespai (de 0 a 6 anys), el +Q Club (fins a 12) i el Club Jove. El Ludoespai se celebrarà cada dimarts i dijous fins al mes de juny, mentres que el +Q Club i el Club Jove es faran tots els divendres. En este enllaç pots vore totes les activitats programades.

 

Enguany, l’Escorxador redoblarà els esforços per a matindre la seua activitat, extremant les precaucions i adaptant tallers i espais a les mesures sanitàries. Per participar cal enviar un correu a escorxadorgodella@gmail.com elegint els dies als que es vol assistir, ja que hi ha un aforament limitat.

Últimes notícies

Una nova tècnica de mapatge cardíac identifica problemes ocults i millora la seua localització

Un equip internacional ha desenrotllat una mètrica de mapatge cardíac que detecta alteracions elèctriques ocultes i millora la localització del substrat anòmal. L'avanç apunta a procediments d'ablació més precisos en arrítmies complexes.

Juguettos rellança Imaginarium i espera que aportació el 5% de la seua facturació

Juguettos ha reactivat Imaginarium després de comprar-la per 240.000 euros i l'ha integrada en el 92% de les seues botigues i en línia. Aspira al fet que aporte el 5% d'ingressos enguany i valora obrir botigues pròpies segons la demanda.

Novembre comença amb temperatures estables i pluges febles el diumenge en la Comunitat Valenciana

Cap de setmana amb pocs canvis tèrmics en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu pluges febles i disperses el diumenge i ratxes molt fortes en el nord de Castelló.

Ecologistes demanen escoltar la ciència i al poble per a no repetir negligències del 29-O

Activistes han penjat una pancarta des del Pont de la Solidaritat amb el lema 'Escolteu el poble, escolteu la ciència'. Han denunciat inacció i negacionismo en l'aniversari de la DANA que va deixar 229 víctimes a València.

Dons de Ciència homenatja a Rosa Menéndez amb un mural a Moncofa

El projecte Dons de Ciència de la UPV va inaugurar en el CEIP Avel·lí Corma de Moncofa un mural dedicat a Rosa Menéndez, primera dona que va presidir el CSIC. L'acció busca visibilitzar a les científiques i incentivar vocacions des de l'escola mitjançant art i treball a l'aula.

Catalá coneix en la Hispanic Society les obres de Sorolla que s’exhibiran a València

María José Catalá ha visitat a Nova York la Hispanic Society per a conéixer les peces de Sorolla que s'exhibiran a València. El projecte preveu més de 200 obres i la primera seu internacional de la institució.

Chloe Chambers lidera el test femení de Fórmula E; Nerea Martí i Marta García brillen a Cheste

El Circuit Ricardo Tormo ha acollit el test femení de Fórmula E amb Chloe Chambers al capdavant amb 1.22:767 i Abbi Pulling a 64 mil·lèsimes. Les valencianes Nerea Martí (Andretti) i Marta García (Lola Yamaha) han destacat davant el seu públic.

El València tractarà de repetir la machada al Bernabéu i tancar la seua crisi davant el líder

El València visita al Reial Madrid amb la missió de repetir el seu triomf del curs passat i frenar una ratxa de cinc jornades sense guanyar. El líder arriba amb avantatge en Lliga i amb el focus en la gestió de Vinícius.