El programa de totes les activitats infantils de Godella per a octubre

 

La Regidoria de Joventut de Godella, en l’Horta Nord (València), ha publicat la programació amb la que reprendrà l’activitat a partir del mes d’octubre. Es tracta d’un extens programa dirigit per a xiquets des de 0 a 18 anys. En el compte de Facebook ‘Escorxador Godella’ es pot trobar tota la informació relativa als diferents tallers i activitats que es faran.

 

Igual que en el curs passat, es manté el Ludoespai (de 0 a 6 anys), el +Q Club (fins a 12) i el Club Jove. El Ludoespai se celebrarà cada dimarts i dijous fins al mes de juny, mentres que el +Q Club i el Club Jove es faran tots els divendres. En este enllaç pots vore totes les activitats programades.

 

Enguany, l’Escorxador redoblarà els esforços per a matindre la seua activitat, extremant les precaucions i adaptant tallers i espais a les mesures sanitàries. Per participar cal enviar un correu a escorxadorgodella@gmail.com elegint els dies als que es vol assistir, ja que hi ha un aforament limitat.

Últimes notícies

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.