Un programa per a motivar els ‘ninis’ de Llíria

Programa per a motivar 'ninis'

El JOOP (Jove Oportunitat), un programa per a motivar els ‘ninis’ | Ajuntament de Llíria

 

La segona edició a Llíria de Jove Oportunitat (JOOP) ha començat hui amb la finalitat de motivar en un objectiu professional als jóvens que han abandonat els estudis i es troben parats, els que fa uns anys es coneixien com a ‘ninis’. La regidoria de Joventut oferix novament este programa de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ).

 

  

El projecte orienta de forma individualitzada a les persones participants, a través de tallers d’assessorament i que incentiven la seua motivació. Durant els pròxims quatre mesos, participaran en les diferents sessions de dinàmiques grupals, activitats i entrevistes individuals, que estan dirigides per una pedagoga experta en el coaching de jóvens i adolescents.

 

  

El JOOP també contempla activitats de convivència i reflexió que donen suport a estos jóvens en la configuració eficient del seu propi projecte vital i professional. A més, visitaran diferents empreses per a adquirir una visió global del mercat laboral, que els ajude a orientar-se en una eixida professional determinada.

 

Igualment, el projecte oferix un mòdul final de reentrada acadèmica, on es facilita als participants que així ho desitgen, optar a la realització de la prova d’accés a un grau mitjà.

 

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.