Un programa per a motivar els ‘ninis’ de Llíria

Programa per a motivar 'ninis'

El JOOP (Jove Oportunitat), un programa per a motivar els ‘ninis’ | Ajuntament de Llíria

 

La segona edició a Llíria de Jove Oportunitat (JOOP) ha començat hui amb la finalitat de motivar en un objectiu professional als jóvens que han abandonat els estudis i es troben parats, els que fa uns anys es coneixien com a ‘ninis’. La regidoria de Joventut oferix novament este programa de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ).

 

  

El projecte orienta de forma individualitzada a les persones participants, a través de tallers d’assessorament i que incentiven la seua motivació. Durant els pròxims quatre mesos, participaran en les diferents sessions de dinàmiques grupals, activitats i entrevistes individuals, que estan dirigides per una pedagoga experta en el coaching de jóvens i adolescents.

 

  

El JOOP també contempla activitats de convivència i reflexió que donen suport a estos jóvens en la configuració eficient del seu propi projecte vital i professional. A més, visitaran diferents empreses per a adquirir una visió global del mercat laboral, que els ajude a orientar-se en una eixida professional determinada.

 

Igualment, el projecte oferix un mòdul final de reentrada acadèmica, on es facilita als participants que així ho desitgen, optar a la realització de la prova d’accés a un grau mitjà.

 

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.