8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Un programa per a motivar els ‘ninis’ de Llíria

Programa per a motivar 'ninis'

El JOOP (Jove Oportunitat), un programa per a motivar els ‘ninis’ | Ajuntament de Llíria

 

La segona edició a Llíria de Jove Oportunitat (JOOP) ha començat hui amb la finalitat de motivar en un objectiu professional als jóvens que han abandonat els estudis i es troben parats, els que fa uns anys es coneixien com a ‘ninis’. La regidoria de Joventut oferix novament este programa de l’Institut Valencià de la Joventut (IVAJ).

 

  

El projecte orienta de forma individualitzada a les persones participants, a través de tallers d’assessorament i que incentiven la seua motivació. Durant els pròxims quatre mesos, participaran en les diferents sessions de dinàmiques grupals, activitats i entrevistes individuals, que estan dirigides per una pedagoga experta en el coaching de jóvens i adolescents.

 

  

El JOOP també contempla activitats de convivència i reflexió que donen suport a estos jóvens en la configuració eficient del seu propi projecte vital i professional. A més, visitaran diferents empreses per a adquirir una visió global del mercat laboral, que els ajude a orientar-se en una eixida professional determinada.

 

Igualment, el projecte oferix un mòdul final de reentrada acadèmica, on es facilita als participants que així ho desitgen, optar a la realització de la prova d’accés a un grau mitjà.

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.