Mercadona busca treballadors per a la seua secció nova ‘Listo para comer’

Mercadona

Mercadona és el supermercat líder en vendes en Espanya | Mercadona

 

Mercadona té molt clar el concepte de ‘renovar-se o morir’ i, ara, pretén estendre a 250 dels seus supermercats el seu model de servici ‘Listo para comer’ que, de ben segur, serà tot un èxit.

 

Es tracta d’una secció de menjar acabat de fer per a emportar que, segons les primeres informacions, oferirà una nova oferta laboral de 20 hores setmanals amb un contracte indefinit. Els requisits per a accedir a esta oferta no són molts, ja que de la formació posterior per a poder fer amb eficiència la tasca demanada, s’encarrega la mateixa cadena de supermercats líder en Espanya.

 

Els requisits per a accedir al lloc de treball

Mercadona oferirà un contracte indefinit de 20 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte per a cobrir el personal necessari d’esta innovadora secció. Per a poder ser seleccionat, els aspirants hauran de tindre només l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.

 

En referència al jornal, el supermercat valencià oferix en un primer moment uns 663 euros al mes, no obstant això, es comptarà amb una progressió salarial al quart any treballat. Amb esta secció nova, tal com va explicar el fundador de Mercadona en una roda de premsa, Juan Roig, té l’objectiu de maximitzar els ingressos en uns 1.000 milions d’euros, una vegada ja estiga estesa per, com a mínim, un miler de supermercats.

Juan Roig, fundador de Mercadona

Juan Roig va presentar la nova secció de Mercadona | Mercadona

 

En uns anys ja no cuinarem en casa, segons Juan Roig

I és que segons va assegurar Juan Roig, comprar menjar preparat és el futur. Segons l’empresari, «a mitjans d’este segle, els qui estem ací, vorem que el concepte de cuina domèstica tal com el coneixem actualment, no existirà. Comprarem menjar ja elaborat i l’acabarem de cuinar en casa. Però no farem el dinar cada dia».

 

La iniciativa ja està implantada en uns 30 supermercats específics de tota Espanya. Concretament, es pot trobar este servici en supermercats de la Comunitat Valenciana, a més de en les províncies de Madrid, Barcelona, Mallorca, Granada, Saragossa, Múrcia, Ourense, Sevilla, Lleida i Cadis. L’ampliació d’esta secció es vorà en 250 supermercats de Castelló, Burjassot, Madrid, Alcalà de Henares, Múrcia, Saragossa, Ourense i Capdepera, en Mallorca.

La nova secció de Mercadona

Mercadona oferix menjars preparats en la seua secció nova | Mercadona
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.

Anticorrupció obri diligències contra l’alcaldessa de València i la presidenta del Port

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables públiques per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de contractació de personal.

Awa Fam, la número 3 del draft WNBA que desafia a la seua generació

Awa Fam, de 19 anys, ha sigut triada en el número 3 del draft de la WNBA per Seattle Storm, convertint-se en l'espanyola seleccionada en la posició més alta i consolidant una carrera marcada per la precocitat i la maduresa.