Mercadona busca treballadors per a la seua secció nova ‘Listo para comer’

Mercadona

Mercadona és el supermercat líder en vendes en Espanya | Mercadona

 

Mercadona té molt clar el concepte de ‘renovar-se o morir’ i, ara, pretén estendre a 250 dels seus supermercats el seu model de servici ‘Listo para comer’ que, de ben segur, serà tot un èxit.

 

Es tracta d’una secció de menjar acabat de fer per a emportar que, segons les primeres informacions, oferirà una nova oferta laboral de 20 hores setmanals amb un contracte indefinit. Els requisits per a accedir a esta oferta no són molts, ja que de la formació posterior per a poder fer amb eficiència la tasca demanada, s’encarrega la mateixa cadena de supermercats líder en Espanya.

 

Els requisits per a accedir al lloc de treball

Mercadona oferirà un contracte indefinit de 20 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte per a cobrir el personal necessari d’esta innovadora secció. Per a poder ser seleccionat, els aspirants hauran de tindre només l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.

 

En referència al jornal, el supermercat valencià oferix en un primer moment uns 663 euros al mes, no obstant això, es comptarà amb una progressió salarial al quart any treballat. Amb esta secció nova, tal com va explicar el fundador de Mercadona en una roda de premsa, Juan Roig, té l’objectiu de maximitzar els ingressos en uns 1.000 milions d’euros, una vegada ja estiga estesa per, com a mínim, un miler de supermercats.

Juan Roig, fundador de Mercadona

Juan Roig va presentar la nova secció de Mercadona | Mercadona

 

En uns anys ja no cuinarem en casa, segons Juan Roig

I és que segons va assegurar Juan Roig, comprar menjar preparat és el futur. Segons l’empresari, «a mitjans d’este segle, els qui estem ací, vorem que el concepte de cuina domèstica tal com el coneixem actualment, no existirà. Comprarem menjar ja elaborat i l’acabarem de cuinar en casa. Però no farem el dinar cada dia».

 

La iniciativa ja està implantada en uns 30 supermercats específics de tota Espanya. Concretament, es pot trobar este servici en supermercats de la Comunitat Valenciana, a més de en les províncies de Madrid, Barcelona, Mallorca, Granada, Saragossa, Múrcia, Ourense, Sevilla, Lleida i Cadis. L’ampliació d’esta secció es vorà en 250 supermercats de Castelló, Burjassot, Madrid, Alcalà de Henares, Múrcia, Saragossa, Ourense i Capdepera, en Mallorca.

La nova secció de Mercadona

Mercadona oferix menjars preparats en la seua secció nova | Mercadona

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.