Mercadona busca treballadors per a la seua secció nova ‘Listo para comer’

Mercadona

Mercadona és el supermercat líder en vendes en Espanya | Mercadona

 

Mercadona té molt clar el concepte de ‘renovar-se o morir’ i, ara, pretén estendre a 250 dels seus supermercats el seu model de servici ‘Listo para comer’ que, de ben segur, serà tot un èxit.

 

Es tracta d’una secció de menjar acabat de fer per a emportar que, segons les primeres informacions, oferirà una nova oferta laboral de 20 hores setmanals amb un contracte indefinit. Els requisits per a accedir a esta oferta no són molts, ja que de la formació posterior per a poder fer amb eficiència la tasca demanada, s’encarrega la mateixa cadena de supermercats líder en Espanya.

 

Els requisits per a accedir al lloc de treball

Mercadona oferirà un contracte indefinit de 20 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte per a cobrir el personal necessari d’esta innovadora secció. Per a poder ser seleccionat, els aspirants hauran de tindre només l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.

 

En referència al jornal, el supermercat valencià oferix en un primer moment uns 663 euros al mes, no obstant això, es comptarà amb una progressió salarial al quart any treballat. Amb esta secció nova, tal com va explicar el fundador de Mercadona en una roda de premsa, Juan Roig, té l’objectiu de maximitzar els ingressos en uns 1.000 milions d’euros, una vegada ja estiga estesa per, com a mínim, un miler de supermercats.

Juan Roig, fundador de Mercadona

Juan Roig va presentar la nova secció de Mercadona | Mercadona

 

En uns anys ja no cuinarem en casa, segons Juan Roig

I és que segons va assegurar Juan Roig, comprar menjar preparat és el futur. Segons l’empresari, «a mitjans d’este segle, els qui estem ací, vorem que el concepte de cuina domèstica tal com el coneixem actualment, no existirà. Comprarem menjar ja elaborat i l’acabarem de cuinar en casa. Però no farem el dinar cada dia».

 

La iniciativa ja està implantada en uns 30 supermercats específics de tota Espanya. Concretament, es pot trobar este servici en supermercats de la Comunitat Valenciana, a més de en les províncies de Madrid, Barcelona, Mallorca, Granada, Saragossa, Múrcia, Ourense, Sevilla, Lleida i Cadis. L’ampliació d’esta secció es vorà en 250 supermercats de Castelló, Burjassot, Madrid, Alcalà de Henares, Múrcia, Saragossa, Ourense i Capdepera, en Mallorca.

La nova secció de Mercadona

Mercadona oferix menjars preparats en la seua secció nova | Mercadona

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.