Mercadona busca treballadors per a la seua secció nova ‘Listo para comer’

Mercadona

Mercadona és el supermercat líder en vendes en Espanya | Mercadona

 

Mercadona té molt clar el concepte de ‘renovar-se o morir’ i, ara, pretén estendre a 250 dels seus supermercats el seu model de servici ‘Listo para comer’ que, de ben segur, serà tot un èxit.

 

Es tracta d’una secció de menjar acabat de fer per a emportar que, segons les primeres informacions, oferirà una nova oferta laboral de 20 hores setmanals amb un contracte indefinit. Els requisits per a accedir a esta oferta no són molts, ja que de la formació posterior per a poder fer amb eficiència la tasca demanada, s’encarrega la mateixa cadena de supermercats líder en Espanya.

 

Els requisits per a accedir al lloc de treball

Mercadona oferirà un contracte indefinit de 20 hores setmanals, repartides de dilluns a dissabte per a cobrir el personal necessari d’esta innovadora secció. Per a poder ser seleccionat, els aspirants hauran de tindre només l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) o equivalent.

 

En referència al jornal, el supermercat valencià oferix en un primer moment uns 663 euros al mes, no obstant això, es comptarà amb una progressió salarial al quart any treballat. Amb esta secció nova, tal com va explicar el fundador de Mercadona en una roda de premsa, Juan Roig, té l’objectiu de maximitzar els ingressos en uns 1.000 milions d’euros, una vegada ja estiga estesa per, com a mínim, un miler de supermercats.

Juan Roig, fundador de Mercadona

Juan Roig va presentar la nova secció de Mercadona | Mercadona

 

En uns anys ja no cuinarem en casa, segons Juan Roig

I és que segons va assegurar Juan Roig, comprar menjar preparat és el futur. Segons l’empresari, «a mitjans d’este segle, els qui estem ací, vorem que el concepte de cuina domèstica tal com el coneixem actualment, no existirà. Comprarem menjar ja elaborat i l’acabarem de cuinar en casa. Però no farem el dinar cada dia».

 

La iniciativa ja està implantada en uns 30 supermercats específics de tota Espanya. Concretament, es pot trobar este servici en supermercats de la Comunitat Valenciana, a més de en les províncies de Madrid, Barcelona, Mallorca, Granada, Saragossa, Múrcia, Ourense, Sevilla, Lleida i Cadis. L’ampliació d’esta secció es vorà en 250 supermercats de Castelló, Burjassot, Madrid, Alcalà de Henares, Múrcia, Saragossa, Ourense i Capdepera, en Mallorca.

La nova secció de Mercadona

Mercadona oferix menjars preparats en la seua secció nova | Mercadona
Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.