La proposta final de Sanitat per a Nadal contempla reunions de fins a 10 persones

 

El Govern ja ha establit les seues mesures i restriccions per al Nadal 2020. L’Executiu i les comunitats autònomes acordaran este dimecres, en el si de Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut (CISNS), limitar l’entrada i eixida en les comunitats i ciutats autònomes durant el Nadal 2020.

 

A demés, entre altres mesures pel coronavirus, el document amb el que treballa el Govern d’Espanya inclou la limitació de persones en les reunions nadalenques. El coronavirus obligarà a viure unes festes diferents. En el document amb el que treballen des del Ministeri de Sanitat, limita a 10 persones les reunions socials de la nit del 24 de desembre, Nadal, Nit de cap d’any i Any Nou.

 

D’esta forma s’establix en l”Acord pel que es preveuen mesures de salut pública enfront de Covid-19 per a la celebració de les festes nadalenques’, al que ha tingut accés Europa Press i que serà aprovat esta vesprada.

 

Este document, a demés, estén l’horari habitual de l’actual toc de queda els dies 24 i 25 de desembre, Nit de cap d’any. Amb motiu de les ocasions especials per les festes nadalenques 2020, l’horari límit de Nadal quedaria estés fins a la 01.30 hores de la matinada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.