Anuncios

S’establix un protocol per a gestionar els residus de cases d’infectats de coronavirus en València

Residus València

Els residus es dipositen en el contenidor gris | Ajuntament de València

 

La instrucció de l’Ajuntament de València per a la gestió de residus procedents de cases de persones afectades pel coronavirus establix que el material d’un sol ús de les persones malaltes, com guants, mascaretes o qualsevol altra resta, s’han de dipositar en un poal ubicat en la mateixa habitació de l’afectat i en bosses amb tancament hermètic. També el material de les persones cuidadores, les mascaretes i l’equip de protecció individual, es retiraran i es posaran en una bossa diferent, també hermètica, fora de l’habitació del malalt.

 

Anuncios

Estes dos bosses es posaran en una altra bossa de plàstic de característiques similars, que es tancarà hermèticament i que es dipositarà exclusivament en el contenidor gris. D’esta manera, està prohibit fer-ho en els contenidors de recollida selectiva, ni orgànica, ni envasos, ni paper, vidre o tèxtil o el seu abandonament en el carrer. Després d’açò, es portarà a la planta de tractament, a on es processarà de forma adequada per a enviar-ho a l’abocador o cremar-ho.

 

La recollida de trastos vells

Pel que fa a la instrucció de l’Ajuntament sobre la recollida municipal de trastos vells, està previst el manteniment de la continuïtat i plena normalitat d’este servici, però amb la prèvia cridada al telèfon municipal 010, a on es registren totes les sol·licituds diàriament. A demés, segons ha explicat el vicealcalde i regidor d’Ecologia Urbana, Sergi Campillo, hi ha camions de guàrdia pels carrers per tal d’evitar l’acumulació d’esta classe de residus en els carrers.

 

D’esta manera, Campillo recorda que «des de l’Ajuntament hem establert uns servicis essencials per tal de què la ciutat puga continuar funcionant amb la major normalitat possible en este període d’alarma». Entre altres, està garantida la neteja i recollida de residus i el seu tractament en la planta de gestió de l’EMTRE. Campillo ha valorat que «des del primer moment el govern de Joan Ribó està funcionant» i fa una crida a la ciutadania a la tranquil·litat i a seguir les normes que marquen les autoritats competents.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.
Anuncios