20.5 C
València
Dimecres, 22 octubre, 2025

La prova per a l’obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys serà els dies 19 i 20 de juny

Un alumne fullejant un examen | València Diari

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la convocatòria de la prova per a majors de 20 anys per a l’obtenció directa del títol de Batxillerat del curs escolar actual, posposada per la declaració de l’estat d’alarma sanitària per a fer front a la COVID-19, i en la que enguany s’han inscrit 148 aspirants.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 i el dissabte 20 de juny de 2020, seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme la prova.

 

Les seus a on es farà la prova, com estava previst inicialment, seran l’IES Platja Sant Joan d’Alacant, a on estan convocats 51 aspirants de les comarques alacantines; l’IES Vicent Sos Baynat de Castelló, a on faran la prova 21 aspirants de les comarques castellonenques, i l’IES Lluís Vives de València, a on s’han matriculat 51 aspirants al títol de Batxillerat.

 

Tota la informació en els webs

Tota la informació actualitzada sobre la prova està disponible en els canals oficials d’Educació de la Generalitat: l’espai web de la secció de Batxillerat amb informació per a la ciutadania sobre la prova per a majors de 20 anys de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació.

 

El portal GVA a través del procediment 16176, des del que les persones interessades reben informació general i accedixen a la sol·licitud d’inscripció a la prova, i els espais informatius habilitats a tal efecte pels tres instituts que són seu dels exàmens.

Últimes notícies

Avís groc este dijous per vents i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per vents de l'oest i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana, amb ratxes de fins a 80 km/h a l'interior.

Aldama afirma davant el Suprem que Ábalos va pagar 20.000 euros en ‘b’ per un local; el Govern el titlla de ‘ficció’

Víctor de Aldama ha portat al Suprem un escrit en el qual atribuïx a José Luis Ábalos un pagament de 20.000 euros en 'b' per un local en 2020. El Govern ha desqualificat les seues denúncies de finançament irregular com a 'ficció'.

Bonaire passa de símbol de la tragèdia a emblema de la recuperació econòmica

Un any després de la dana, el complex d'Aldaia opera a ple rendiment després d'una modernització que ha impulsat vendes, ocupació i oferta. Castellana Properties obri una nova etapa i valora ampliar 10.000 metres quadrats.

Troben el cadàver d’un home en un contenidor a Castelló

La Policia Nacional investiga la troballa d'un cadàver en un contenidor d'escombraries al costat de la Ronda Millars. El cos va ser descobert de matinada per operaris de neteja.

LaLiga cancel·la el partit entre el Villarreal i el Barcelona a Miami previst per a desembre

La patronal del futbol espanyol atribueix la decisió a la “incertesa generada a Espanya”, mentre el Villarreal critica la gestió i parla de falta de respecte

Troben a Manises el cos d’un home desaparegut per la DANA d’octubre de 2024

El veí de Pedralba portava quasi un any desaparegut després de les fortes pluges que van colpejar València el 29 d’octubre del passat any

Aldama assegura al jutge que Ábalos va pagar 20.000 euros en b per a un local a València

Aldama sosté davant el Suprem que Ábalos va abonar 20.000 euros en b en la compra d'un local i aporta contractes i correus per a justificar-lo. Ábalos ho nega i al·lega que ja va entregar documentació al tribunal.

Dos detinguts després de desmantellar una plantació amb 13 quilos de marihuana a Los Montesinos

La Guàrdia Civil va desmantellar una plantació interior en una finca de Los Montesinos amb 13,2 quilos de marihuana, 25 plantes i 200 grams de MDMA. El jutge envia a presó provisional al principal implicat i deixa a la dona en llibertat amb mesures.