La prova per a l’obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys serà els dies 19 i 20 de juny

Un alumne fullejant un examen | València Diari

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la convocatòria de la prova per a majors de 20 anys per a l’obtenció directa del títol de Batxillerat del curs escolar actual, posposada per la declaració de l’estat d’alarma sanitària per a fer front a la COVID-19, i en la que enguany s’han inscrit 148 aspirants.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 i el dissabte 20 de juny de 2020, seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme la prova.

 

Les seus a on es farà la prova, com estava previst inicialment, seran l’IES Platja Sant Joan d’Alacant, a on estan convocats 51 aspirants de les comarques alacantines; l’IES Vicent Sos Baynat de Castelló, a on faran la prova 21 aspirants de les comarques castellonenques, i l’IES Lluís Vives de València, a on s’han matriculat 51 aspirants al títol de Batxillerat.

 

Tota la informació en els webs

Tota la informació actualitzada sobre la prova està disponible en els canals oficials d’Educació de la Generalitat: l’espai web de la secció de Batxillerat amb informació per a la ciutadania sobre la prova per a majors de 20 anys de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació.

 

El portal GVA a través del procediment 16176, des del que les persones interessades reben informació general i accedixen a la sol·licitud d’inscripció a la prova, i els espais informatius habilitats a tal efecte pels tres instituts que són seu dels exàmens.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.