10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

La prova per a l’obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys serà els dies 19 i 20 de juny

Un alumne fullejant un examen | València Diari

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la convocatòria de la prova per a majors de 20 anys per a l’obtenció directa del títol de Batxillerat del curs escolar actual, posposada per la declaració de l’estat d’alarma sanitària per a fer front a la COVID-19, i en la que enguany s’han inscrit 148 aspirants.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 i el dissabte 20 de juny de 2020, seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme la prova.

 

Les seus a on es farà la prova, com estava previst inicialment, seran l’IES Platja Sant Joan d’Alacant, a on estan convocats 51 aspirants de les comarques alacantines; l’IES Vicent Sos Baynat de Castelló, a on faran la prova 21 aspirants de les comarques castellonenques, i l’IES Lluís Vives de València, a on s’han matriculat 51 aspirants al títol de Batxillerat.

 

Tota la informació en els webs

Tota la informació actualitzada sobre la prova està disponible en els canals oficials d’Educació de la Generalitat: l’espai web de la secció de Batxillerat amb informació per a la ciutadania sobre la prova per a majors de 20 anys de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació.

 

El portal GVA a través del procediment 16176, des del que les persones interessades reben informació general i accedixen a la sol·licitud d’inscripció a la prova, i els espais informatius habilitats a tal efecte pels tres instituts que són seu dels exàmens.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.