La prova per a l’obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys serà els dies 19 i 20 de juny

Un alumne fullejant un examen | València Diari

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la convocatòria de la prova per a majors de 20 anys per a l’obtenció directa del títol de Batxillerat del curs escolar actual, posposada per la declaració de l’estat d’alarma sanitària per a fer front a la COVID-19, i en la que enguany s’han inscrit 148 aspirants.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 i el dissabte 20 de juny de 2020, seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme la prova.

 

Les seus a on es farà la prova, com estava previst inicialment, seran l’IES Platja Sant Joan d’Alacant, a on estan convocats 51 aspirants de les comarques alacantines; l’IES Vicent Sos Baynat de Castelló, a on faran la prova 21 aspirants de les comarques castellonenques, i l’IES Lluís Vives de València, a on s’han matriculat 51 aspirants al títol de Batxillerat.

 

Tota la informació en els webs

Tota la informació actualitzada sobre la prova està disponible en els canals oficials d’Educació de la Generalitat: l’espai web de la secció de Batxillerat amb informació per a la ciutadania sobre la prova per a majors de 20 anys de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació.

 

El portal GVA a través del procediment 16176, des del que les persones interessades reben informació general i accedixen a la sol·licitud d’inscripció a la prova, i els espais informatius habilitats a tal efecte pels tres instituts que són seu dels exàmens.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.