La prova per a l’obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys serà els dies 19 i 20 de juny

Un alumne fullejant un examen | València Diari

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la convocatòria de la prova per a majors de 20 anys per a l’obtenció directa del títol de Batxillerat del curs escolar actual, posposada per la declaració de l’estat d’alarma sanitària per a fer front a la COVID-19, i en la que enguany s’han inscrit 148 aspirants.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 i el dissabte 20 de juny de 2020, seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme la prova.

 

Les seus a on es farà la prova, com estava previst inicialment, seran l’IES Platja Sant Joan d’Alacant, a on estan convocats 51 aspirants de les comarques alacantines; l’IES Vicent Sos Baynat de Castelló, a on faran la prova 21 aspirants de les comarques castellonenques, i l’IES Lluís Vives de València, a on s’han matriculat 51 aspirants al títol de Batxillerat.

 

Tota la informació en els webs

Tota la informació actualitzada sobre la prova està disponible en els canals oficials d’Educació de la Generalitat: l’espai web de la secció de Batxillerat amb informació per a la ciutadania sobre la prova per a majors de 20 anys de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació.

 

El portal GVA a través del procediment 16176, des del que les persones interessades reben informació general i accedixen a la sol·licitud d’inscripció a la prova, i els espais informatius habilitats a tal efecte pels tres instituts que són seu dels exàmens.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.