La prova per a l’obtenció del títol de Batxillerat per a majors de 20 anys serà els dies 19 i 20 de juny

Un alumne fullejant un examen | València Diari

 

La Conselleria d’Educació ha reactivat la convocatòria de la prova per a majors de 20 anys per a l’obtenció directa del títol de Batxillerat del curs escolar actual, posposada per la declaració de l’estat d’alarma sanitària per a fer front a la COVID-19, i en la que enguany s’han inscrit 148 aspirants.

 

Els exàmens tindran lloc el divendres 19 i el dissabte 20 de juny de 2020, seguint les instruccions que les autoritats sanitàries establisquen per a garantir la seguretat tant dels i les aspirants com del professorat que porta a terme la prova.

 

Les seus a on es farà la prova, com estava previst inicialment, seran l’IES Platja Sant Joan d’Alacant, a on estan convocats 51 aspirants de les comarques alacantines; l’IES Vicent Sos Baynat de Castelló, a on faran la prova 21 aspirants de les comarques castellonenques, i l’IES Lluís Vives de València, a on s’han matriculat 51 aspirants al títol de Batxillerat.

 

Tota la informació en els webs

Tota la informació actualitzada sobre la prova està disponible en els canals oficials d’Educació de la Generalitat: l’espai web de la secció de Batxillerat amb informació per a la ciutadania sobre la prova per a majors de 20 anys de la Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació.

 

El portal GVA a través del procediment 16176, des del que les persones interessades reben informació general i accedixen a la sol·licitud d’inscripció a la prova, i els espais informatius habilitats a tal efecte pels tres instituts que són seu dels exàmens.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.