La província de Castelló es promociona a Fitur com a referent turístic esportiu del ciclisme

 

La Diputació de Castelló promociona en Fitur la província com a referent turístic esportiu amb el millor ciclisme internacional a través de dues competicions com la Mediterranean EPIC byGaes i La Volta Ciclista a Espanya. El president de la corporació, Javier Moliner, ha presentat en aquesta primera jornada del certamen la província com el “millor escenari esportiu internacional” per a la pràctica esportiva durant tot l’any, focalitzant en aquests dos esdeveniments de primera línia la gran promoció de ‘Castelló Escenari Esportiu’.

“Hem cregut en l’esport no solament com un senyal d’identitat de la província, sinó com una oportunitat perquè molta gent conega la nostra província”, ha explicat Moliner, qui ha dit que “Volta i EPIC portaran a Castelló el major espectacle ciclista, tant per nivell competitiu com per tota l’experiència que acompanya a aquestes dues proves i que milers de visitants gaudiran ‘in situ’ i uns quants milions per la televisió”.

Ha sigut precisament el director de la Volta, Javier Guillén, qui ha emfatitzat el potencial turístic esportiu de la província de Castelló, “que es visualitzarà perfectament en les dues etapes amb les quals recorrerem la província”. La Volta recorrerà la província en dues etapes que tindran lloc els dies 29 i 30 d’agost. La Mediterranean Epic by Gaes tindrà lloc en quatre etapes, del 14 al 17 de febrer.

En la seua intervenció, el president Moliner ha posat l’accent principalment en el valor que sumen a la província de Castelló les dues grans marques de l’esport internacional com són la consolidada Volta a Espanya com un dels esdeveniments esportius “de major transcendència” dels realitzats a Espanya, i la Mediterranean Epic com una de les competicions amb “major perspectiva” de l’esport de muntanya en el circuit BTT més prestigiós del món.

A més d’aportar un “gran valor” a la marca turística de la província, Moliner ha assenyalat que aquestes dues importants competicions tindran un impacte econòmic directe de dos milions d’euros en els municipis de la província.

“Parlem de més de 5.000 visitants que sumen les dues proves entre esportistes, equips, periodistes, afeccionats, entre altres, amb una estimació de dos milions d’euros d’impacte econòmic en total a sumar l’impacte publicitari de la nostra terra en 190 països”, ha assenyalat Moliner.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.