10.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

La província de Castelló es promociona a Fitur com a referent turístic esportiu del ciclisme

 

La Diputació de Castelló promociona en Fitur la província com a referent turístic esportiu amb el millor ciclisme internacional a través de dues competicions com la Mediterranean EPIC byGaes i La Volta Ciclista a Espanya. El president de la corporació, Javier Moliner, ha presentat en aquesta primera jornada del certamen la província com el “millor escenari esportiu internacional” per a la pràctica esportiva durant tot l’any, focalitzant en aquests dos esdeveniments de primera línia la gran promoció de ‘Castelló Escenari Esportiu’.

“Hem cregut en l’esport no solament com un senyal d’identitat de la província, sinó com una oportunitat perquè molta gent conega la nostra província”, ha explicat Moliner, qui ha dit que “Volta i EPIC portaran a Castelló el major espectacle ciclista, tant per nivell competitiu com per tota l’experiència que acompanya a aquestes dues proves i que milers de visitants gaudiran ‘in situ’ i uns quants milions per la televisió”.

Ha sigut precisament el director de la Volta, Javier Guillén, qui ha emfatitzat el potencial turístic esportiu de la província de Castelló, “que es visualitzarà perfectament en les dues etapes amb les quals recorrerem la província”. La Volta recorrerà la província en dues etapes que tindran lloc els dies 29 i 30 d’agost. La Mediterranean Epic by Gaes tindrà lloc en quatre etapes, del 14 al 17 de febrer.

En la seua intervenció, el president Moliner ha posat l’accent principalment en el valor que sumen a la província de Castelló les dues grans marques de l’esport internacional com són la consolidada Volta a Espanya com un dels esdeveniments esportius “de major transcendència” dels realitzats a Espanya, i la Mediterranean Epic com una de les competicions amb “major perspectiva” de l’esport de muntanya en el circuit BTT més prestigiós del món.

A més d’aportar un “gran valor” a la marca turística de la província, Moliner ha assenyalat que aquestes dues importants competicions tindran un impacte econòmic directe de dos milions d’euros en els municipis de la província.

“Parlem de més de 5.000 visitants que sumen les dues proves entre esportistes, equips, periodistes, afeccionats, entre altres, amb una estimació de dos milions d’euros d’impacte econòmic en total a sumar l’impacte publicitari de la nostra terra en 190 països”, ha assenyalat Moliner.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.