21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

La província de Castelló es promociona a Fitur com a referent turístic esportiu del ciclisme

 

La Diputació de Castelló promociona en Fitur la província com a referent turístic esportiu amb el millor ciclisme internacional a través de dues competicions com la Mediterranean EPIC byGaes i La Volta Ciclista a Espanya. El president de la corporació, Javier Moliner, ha presentat en aquesta primera jornada del certamen la província com el “millor escenari esportiu internacional” per a la pràctica esportiva durant tot l’any, focalitzant en aquests dos esdeveniments de primera línia la gran promoció de ‘Castelló Escenari Esportiu’.

“Hem cregut en l’esport no solament com un senyal d’identitat de la província, sinó com una oportunitat perquè molta gent conega la nostra província”, ha explicat Moliner, qui ha dit que “Volta i EPIC portaran a Castelló el major espectacle ciclista, tant per nivell competitiu com per tota l’experiència que acompanya a aquestes dues proves i que milers de visitants gaudiran ‘in situ’ i uns quants milions per la televisió”.

Ha sigut precisament el director de la Volta, Javier Guillén, qui ha emfatitzat el potencial turístic esportiu de la província de Castelló, “que es visualitzarà perfectament en les dues etapes amb les quals recorrerem la província”. La Volta recorrerà la província en dues etapes que tindran lloc els dies 29 i 30 d’agost. La Mediterranean Epic by Gaes tindrà lloc en quatre etapes, del 14 al 17 de febrer.

En la seua intervenció, el president Moliner ha posat l’accent principalment en el valor que sumen a la província de Castelló les dues grans marques de l’esport internacional com són la consolidada Volta a Espanya com un dels esdeveniments esportius “de major transcendència” dels realitzats a Espanya, i la Mediterranean Epic com una de les competicions amb “major perspectiva” de l’esport de muntanya en el circuit BTT més prestigiós del món.

A més d’aportar un “gran valor” a la marca turística de la província, Moliner ha assenyalat que aquestes dues importants competicions tindran un impacte econòmic directe de dos milions d’euros en els municipis de la província.

“Parlem de més de 5.000 visitants que sumen les dues proves entre esportistes, equips, periodistes, afeccionats, entre altres, amb una estimació de dos milions d’euros d’impacte econòmic en total a sumar l’impacte publicitari de la nostra terra en 190 països”, ha assenyalat Moliner.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.