La província de Castelló es promociona a Fitur com a referent turístic esportiu del ciclisme

 

La Diputació de Castelló promociona en Fitur la província com a referent turístic esportiu amb el millor ciclisme internacional a través de dues competicions com la Mediterranean EPIC byGaes i La Volta Ciclista a Espanya. El president de la corporació, Javier Moliner, ha presentat en aquesta primera jornada del certamen la província com el «millor escenari esportiu internacional» per a la pràctica esportiva durant tot l’any, focalitzant en aquests dos esdeveniments de primera línia la gran promoció de ‘Castelló Escenari Esportiu’.

«Hem cregut en l’esport no solament com un senyal d’identitat de la província, sinó com una oportunitat perquè molta gent conega la nostra província», ha explicat Moliner, qui ha dit que «Volta i EPIC portaran a Castelló el major espectacle ciclista, tant per nivell competitiu com per tota l’experiència que acompanya a aquestes dues proves i que milers de visitants gaudiran ‘in situ’ i uns quants milions per la televisió».

Ha sigut precisament el director de la Volta, Javier Guillén, qui ha emfatitzat el potencial turístic esportiu de la província de Castelló, «que es visualitzarà perfectament en les dues etapes amb les quals recorrerem la província». La Volta recorrerà la província en dues etapes que tindran lloc els dies 29 i 30 d’agost. La Mediterranean Epic by Gaes tindrà lloc en quatre etapes, del 14 al 17 de febrer.

En la seua intervenció, el president Moliner ha posat l’accent principalment en el valor que sumen a la província de Castelló les dues grans marques de l’esport internacional com són la consolidada Volta a Espanya com un dels esdeveniments esportius «de major transcendència» dels realitzats a Espanya, i la Mediterranean Epic com una de les competicions amb «major perspectiva» de l’esport de muntanya en el circuit BTT més prestigiós del món.

A més d’aportar un «gran valor» a la marca turística de la província, Moliner ha assenyalat que aquestes dues importants competicions tindran un impacte econòmic directe de dos milions d’euros en els municipis de la província.

«Parlem de més de 5.000 visitants que sumen les dues proves entre esportistes, equips, periodistes, afeccionats, entre altres, amb una estimació de dos milions d’euros d’impacte econòmic en total a sumar l’impacte publicitari de la nostra terra en 190 països», ha assenyalat Moliner.

Últimes notícies

Detingut a Benidorm un fugitiu belga reclamat per tràfic de drogues

La policia local de Benidorm ha detingut un home belga de 63 anys, reclamat per tràfic de drogues, després de detectar que circulava amb matrícules falses.

Els mitjans aeris es reincorporen al foc de la Vall d’Uixó després d’una nit clau

Els mitjans aeris s'han sumat de nou a l'extinció de l'incendi de la Vall d'Uixó, que continua descontrolat, després d'una nit de treball positiu dels equips terrestres.

CaixaBank guanya 3.203 milions fins a juny per l’impuls del negoci bancari

CaixaBank ha tancat el primer semestre amb un benefici de 3.203 milions d’euros, un 8,5 % més, gràcies al creixement del negoci bancari i dels ingressos per servicis, amb la morositat i la solvència sota control.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat però amb menys confinaments

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta este dimecres la cinquena jornada sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades i 10.000 persones desallotjades, encara que s’han alçat alguns confinaments.

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.
FILMOTECA D'ESTIU