La província de Castelló es promociona a Fitur com a referent turístic esportiu del ciclisme

 

La Diputació de Castelló promociona en Fitur la província com a referent turístic esportiu amb el millor ciclisme internacional a través de dues competicions com la Mediterranean EPIC byGaes i La Volta Ciclista a Espanya. El president de la corporació, Javier Moliner, ha presentat en aquesta primera jornada del certamen la província com el «millor escenari esportiu internacional» per a la pràctica esportiva durant tot l’any, focalitzant en aquests dos esdeveniments de primera línia la gran promoció de ‘Castelló Escenari Esportiu’.

«Hem cregut en l’esport no solament com un senyal d’identitat de la província, sinó com una oportunitat perquè molta gent conega la nostra província», ha explicat Moliner, qui ha dit que «Volta i EPIC portaran a Castelló el major espectacle ciclista, tant per nivell competitiu com per tota l’experiència que acompanya a aquestes dues proves i que milers de visitants gaudiran ‘in situ’ i uns quants milions per la televisió».

Ha sigut precisament el director de la Volta, Javier Guillén, qui ha emfatitzat el potencial turístic esportiu de la província de Castelló, «que es visualitzarà perfectament en les dues etapes amb les quals recorrerem la província». La Volta recorrerà la província en dues etapes que tindran lloc els dies 29 i 30 d’agost. La Mediterranean Epic by Gaes tindrà lloc en quatre etapes, del 14 al 17 de febrer.

En la seua intervenció, el president Moliner ha posat l’accent principalment en el valor que sumen a la província de Castelló les dues grans marques de l’esport internacional com són la consolidada Volta a Espanya com un dels esdeveniments esportius «de major transcendència» dels realitzats a Espanya, i la Mediterranean Epic com una de les competicions amb «major perspectiva» de l’esport de muntanya en el circuit BTT més prestigiós del món.

A més d’aportar un «gran valor» a la marca turística de la província, Moliner ha assenyalat que aquestes dues importants competicions tindran un impacte econòmic directe de dos milions d’euros en els municipis de la província.

«Parlem de més de 5.000 visitants que sumen les dues proves entre esportistes, equips, periodistes, afeccionats, entre altres, amb una estimació de dos milions d’euros d’impacte econòmic en total a sumar l’impacte publicitari de la nostra terra en 190 països», ha assenyalat Moliner.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.