Publiquen la primera citació per a la vacunació del personal educatiu valencià

 

La primera citació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana dins del Pla de vacunació contra el coronavirus s’ha publicat este dissabte, 13 de març, en la web de la Conselleria d’Educació.

 

D’esta forma ho recorda en xarxes el secretari autonòmic d’Educació, Miguel Soler, que adjunta l’escrit que s’ha remés als centres amb informació sobre el procés.

 

Organització del procés

La Conselleria ha fet pública la relació de tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana en un llistat per cada província ordenat per codi de centre en el que s’indicarà la data i l’hora a la que han d’anar els treballadors, cadascun d’ells a un determinat punt de vacunació.

 

En funció del número total de persones que poden ser convocades cada 30 minuts, s’ha previst cridar a centres complets, cas en el que apareix en la columna corresponent el percentatge 100%. Quan aparega un percentatge diferent, per exemple 50%, es referix que ha d’acudir el 50% del centre en l’hora indicada i l’altre 50% en el següent tram horari.

 

Enestos casos les persones responsables de cada centre que vagen al seu punt de vacunació amb el llistat corresponent dividiran la llista en els percentatges assenyalats i comunicaran al personal del seu centre qui ha d’anar en cadascun dels trams horaris assenyalats.

 

La citació concreta a tots els centres convocats per als dies 15, 16, 17 i 18 de març. La resta dels centres es vacunaran els dies 26 i 27 de març i la citació es publicarà el pròxim 23 de març a les nou del matí en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

La persona responsable del procés de vacunació de cada centre ha d’estar al punt de vacunació 30 minuts abans de l’hora de citació del centre amb el llistat de persones convocades, i haurà de posar-se en contacte amb la persona responsable de la Conselleria d’Educació del punt de vacunació.

 

Més de 116.000 persones

Segons van anunciar esta setmana el president, Ximo Puig, i els consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, la vacunació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana començarà dilluns que ve, 15 de març. En total, seran més de 116.000 persones en el que constituirà un assaig de la vacunació massiva de la població.

 

La vacuna que es va aplicar a este col·lectiu serà d’AstraZeneca, per això el personal que entrarà en aquesta primera fase de vacunació a la comunitat educativa tindrà entre 18 i 55 anys (el 78% del personal de la comunitat educativa potencial).

 

Les dosis s’inocularan en espais habilitats en més d’una vintena de municipis, amb 242 equips de vacunació i uns 1.000 professionals per a agilitar el procés.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.