Publiquen la primera citació per a la vacunació del personal educatiu valencià

 

La primera citació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana dins del Pla de vacunació contra el coronavirus s’ha publicat este dissabte, 13 de març, en la web de la Conselleria d’Educació.

 

D’esta forma ho recorda en xarxes el secretari autonòmic d’Educació, Miguel Soler, que adjunta l’escrit que s’ha remés als centres amb informació sobre el procés.

 

Organització del procés

La Conselleria ha fet pública la relació de tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana en un llistat per cada província ordenat per codi de centre en el que s’indicarà la data i l’hora a la que han d’anar els treballadors, cadascun d’ells a un determinat punt de vacunació.

 

En funció del número total de persones que poden ser convocades cada 30 minuts, s’ha previst cridar a centres complets, cas en el que apareix en la columna corresponent el percentatge 100%. Quan aparega un percentatge diferent, per exemple 50%, es referix que ha d’acudir el 50% del centre en l’hora indicada i l’altre 50% en el següent tram horari.

 

Enestos casos les persones responsables de cada centre que vagen al seu punt de vacunació amb el llistat corresponent dividiran la llista en els percentatges assenyalats i comunicaran al personal del seu centre qui ha d’anar en cadascun dels trams horaris assenyalats.

 

La citació concreta a tots els centres convocats per als dies 15, 16, 17 i 18 de març. La resta dels centres es vacunaran els dies 26 i 27 de març i la citació es publicarà el pròxim 23 de març a les nou del matí en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

La persona responsable del procés de vacunació de cada centre ha d’estar al punt de vacunació 30 minuts abans de l’hora de citació del centre amb el llistat de persones convocades, i haurà de posar-se en contacte amb la persona responsable de la Conselleria d’Educació del punt de vacunació.

 

Més de 116.000 persones

Segons van anunciar esta setmana el president, Ximo Puig, i els consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, la vacunació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana començarà dilluns que ve, 15 de març. En total, seran més de 116.000 persones en el que constituirà un assaig de la vacunació massiva de la població.

 

La vacuna que es va aplicar a este col·lectiu serà d’AstraZeneca, per això el personal que entrarà en aquesta primera fase de vacunació a la comunitat educativa tindrà entre 18 i 55 anys (el 78% del personal de la comunitat educativa potencial).

 

Les dosis s’inocularan en espais habilitats en més d’una vintena de municipis, amb 242 equips de vacunació i uns 1.000 professionals per a agilitar el procés.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.