Publiquen la primera citació per a la vacunació del personal educatiu valencià

 

La primera citació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana dins del Pla de vacunació contra el coronavirus s’ha publicat este dissabte, 13 de març, en la web de la Conselleria d’Educació.

 

D’esta forma ho recorda en xarxes el secretari autonòmic d’Educació, Miguel Soler, que adjunta l’escrit que s’ha remés als centres amb informació sobre el procés.

 

Organització del procés

La Conselleria ha fet pública la relació de tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana en un llistat per cada província ordenat per codi de centre en el que s’indicarà la data i l’hora a la que han d’anar els treballadors, cadascun d’ells a un determinat punt de vacunació.

 

En funció del número total de persones que poden ser convocades cada 30 minuts, s’ha previst cridar a centres complets, cas en el que apareix en la columna corresponent el percentatge 100%. Quan aparega un percentatge diferent, per exemple 50%, es referix que ha d’acudir el 50% del centre en l’hora indicada i l’altre 50% en el següent tram horari.

 

Enestos casos les persones responsables de cada centre que vagen al seu punt de vacunació amb el llistat corresponent dividiran la llista en els percentatges assenyalats i comunicaran al personal del seu centre qui ha d’anar en cadascun dels trams horaris assenyalats.

 

La citació concreta a tots els centres convocats per als dies 15, 16, 17 i 18 de març. La resta dels centres es vacunaran els dies 26 i 27 de març i la citació es publicarà el pròxim 23 de març a les nou del matí en la pàgina web de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

La persona responsable del procés de vacunació de cada centre ha d’estar al punt de vacunació 30 minuts abans de l’hora de citació del centre amb el llistat de persones convocades, i haurà de posar-se en contacte amb la persona responsable de la Conselleria d’Educació del punt de vacunació.

 

Més de 116.000 persones

Segons van anunciar esta setmana el president, Ximo Puig, i els consellers de Sanitat i Educació, Ana Barceló i Vicent Marzà, la vacunació del personal de centres educatius de la Comunitat Valenciana començarà dilluns que ve, 15 de març. En total, seran més de 116.000 persones en el que constituirà un assaig de la vacunació massiva de la població.

 

La vacuna que es va aplicar a este col·lectiu serà d’AstraZeneca, per això el personal que entrarà en aquesta primera fase de vacunació a la comunitat educativa tindrà entre 18 i 55 anys (el 78% del personal de la comunitat educativa potencial).

 

Les dosis s’inocularan en espais habilitats en més d’una vintena de municipis, amb 242 equips de vacunació i uns 1.000 professionals per a agilitar el procés.

Últimes notícies

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.