Ximo Puig advertix d’«actuacions contundents» contra festes el dia 31 de desembre

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha advertit d’«actuacions contundents» contra festes que no respecten les restriccions existents i ha remarcat: «No hi ha Nit de cap d’any ni ‘Tardevieja’».

 

Puig ha ressaltat que és fonamental «prendre consciència de la situació que vivim» perquè sinó «seran necessàries més prompte que tard noves restriccions que afectaran la vida i l’economia». Ha advertit que les restriccions existents «poden anar més enllà» encara que els agradaria que no fora necessari, i ha anunciat una reunió de la comissió interdepartamental –l’organisme del Consell en el que s’han adoptat les últimes restriccions– per a l’inici de la setmana que ve.

 

En este sentit, ha incidit en què actualment existixen «mesures estrictes que cal complir» i ha assegurat que «la immensa majoria de la població sap el que ens juguem», pel que ha apel·lat a la «corresponsabilitat. Confie en la societat valenciana i estic convençut que es farà l’esforç comú per a eixir d’esta situació tan extraordinàriament complicada», ha asseverat.

 

Per això, ha incidit en què «cal buidar qualsevol pensament que estem davant d’una Nit de cap d’any normal». «En absolut, no ho estem, no hi ha Nit de cap d’any ni ‘Tardevieja’», ha agregat. «No hi ha la festa que sempre hem entés que és Any Nou», ha resolt al mateix temps que ha «suplicat als ciutadans que atenguen esta situació».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.