Ximo Puig advertix d’«actuacions contundents» contra festes el dia 31 de desembre

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha advertit d’«actuacions contundents» contra festes que no respecten les restriccions existents i ha remarcat: «No hi ha Nit de cap d’any ni ‘Tardevieja’».

 

Puig ha ressaltat que és fonamental «prendre consciència de la situació que vivim» perquè sinó «seran necessàries més prompte que tard noves restriccions que afectaran la vida i l’economia». Ha advertit que les restriccions existents «poden anar més enllà» encara que els agradaria que no fora necessari, i ha anunciat una reunió de la comissió interdepartamental –l’organisme del Consell en el que s’han adoptat les últimes restriccions– per a l’inici de la setmana que ve.

 

En este sentit, ha incidit en què actualment existixen «mesures estrictes que cal complir» i ha assegurat que «la immensa majoria de la població sap el que ens juguem», pel que ha apel·lat a la «corresponsabilitat. Confie en la societat valenciana i estic convençut que es farà l’esforç comú per a eixir d’esta situació tan extraordinàriament complicada», ha asseverat.

 

Per això, ha incidit en què «cal buidar qualsevol pensament que estem davant d’una Nit de cap d’any normal». «En absolut, no ho estem, no hi ha Nit de cap d’any ni ‘Tardevieja’», ha agregat. «No hi ha la festa que sempre hem entés que és Any Nou», ha resolt al mateix temps que ha «suplicat als ciutadans que atenguen esta situació».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.