8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Puig afirma que les restriccions s’alçaran «quan siga possible»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat que les restriccions fixades en el territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus s’alçaran «quan siga possible des del punt de vista epidemiològic» i ha aclarit que a «ningú li interessa mantindre-les per mantindre-les: No tenim una posició obsessiva. Tot el contrari, volem superar la pandèmia».

 

Puig s’ha pronunciat en la sessió de control de les Corts, la primera de l’any des de fa mesos, en resposta a grup Ciutadans, que s’ha interessat per les restriccions valencianes. «Hi ha coses que sabem. I és que a major mobilitat, major contacte, major contagi. I els espais en els quals es produïxen els contagis, una part fonamental, són els bars i restaurants», ha afirmat.

 

Ara, ha afegit, «hi ha un horitzó, que és la vacunació, i això ens obrirà la porta a l’esperança sens dubte». Mentres, ha apostat per a intentar ajudar «al màxim» als sectors, i per a això ha recordat que des del Consell es destinaran 400 milions d’euros. «Possiblement serà insuficient, però sí que és un esforç considerable», ha afirmat sobre este tema.

 

I en esta línia, ha avançat que des d’este dijous tots els ajuntaments valencians hauran rebut les ajudes directes de la Generalitat per a poder distribuir-les entre els sectors més afectats per la pandèmia.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.