Puig afirma que les restriccions s’alçaran «quan siga possible»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat que les restriccions fixades en el territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus s’alçaran «quan siga possible des del punt de vista epidemiològic» i ha aclarit que a «ningú li interessa mantindre-les per mantindre-les: No tenim una posició obsessiva. Tot el contrari, volem superar la pandèmia».

 

Puig s’ha pronunciat en la sessió de control de les Corts, la primera de l’any des de fa mesos, en resposta a grup Ciutadans, que s’ha interessat per les restriccions valencianes. «Hi ha coses que sabem. I és que a major mobilitat, major contacte, major contagi. I els espais en els quals es produïxen els contagis, una part fonamental, són els bars i restaurants», ha afirmat.

 

Ara, ha afegit, «hi ha un horitzó, que és la vacunació, i això ens obrirà la porta a l’esperança sens dubte». Mentres, ha apostat per a intentar ajudar «al màxim» als sectors, i per a això ha recordat que des del Consell es destinaran 400 milions d’euros. «Possiblement serà insuficient, però sí que és un esforç considerable», ha afirmat sobre este tema.

 

I en esta línia, ha avançat que des d’este dijous tots els ajuntaments valencians hauran rebut les ajudes directes de la Generalitat per a poder distribuir-les entre els sectors més afectats per la pandèmia.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.