Puig afirma que les restriccions s’alçaran «quan siga possible»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat que les restriccions fixades en el territori valencià per a frenar l’avanç del coronavirus s’alçaran «quan siga possible des del punt de vista epidemiològic» i ha aclarit que a «ningú li interessa mantindre-les per mantindre-les: No tenim una posició obsessiva. Tot el contrari, volem superar la pandèmia».

 

Puig s’ha pronunciat en la sessió de control de les Corts, la primera de l’any des de fa mesos, en resposta a grup Ciutadans, que s’ha interessat per les restriccions valencianes. «Hi ha coses que sabem. I és que a major mobilitat, major contacte, major contagi. I els espais en els quals es produïxen els contagis, una part fonamental, són els bars i restaurants», ha afirmat.

 

Ara, ha afegit, «hi ha un horitzó, que és la vacunació, i això ens obrirà la porta a l’esperança sens dubte». Mentres, ha apostat per a intentar ajudar «al màxim» als sectors, i per a això ha recordat que des del Consell es destinaran 400 milions d’euros. «Possiblement serà insuficient, però sí que és un esforç considerable», ha afirmat sobre este tema.

 

I en esta línia, ha avançat que des d’este dijous tots els ajuntaments valencians hauran rebut les ajudes directes de la Generalitat per a poder distribuir-les entre els sectors més afectats per la pandèmia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.