Puig afirma que els trasllats dels pacients de l’hospital de campanya de València es van fer per seguretat

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha defensat este diumenge que els trasllats dels pacients ingressats a l’hospital de campanya de la província de València –situat al costat de la nova Fe en la ciutat de València– a l’antic hospital La Fe en el barri de Campanar es van fer per a assegurar «la situació de confort» dels malalts.

 

En declaracions a la Sexta, recollides per Europa Press, Puig ha assenyalat que les fortes ratxes de vent a la ciutat podrien haver provocat «una situació que podia derivar en problemes», que finalment no van passar, i ha defensat que els hospitals de campanya «complixen amb totes les condicions», encara que ha reconegut que «pot haver-hi circumstàncies meteorològiques que afecten el desenvolupament de la seua funció. Tornaran a usar-se en el cas de València», ha confirmat.

 

En este sentit, ha explicat que el territori valencià ha fet un «pla de previsió i contingència potent» per a la tercera ona del coronavirus i ha destacat l’«esforç enorme» que estan fent els professionals sanitaris «durant tot l’any». També ha apuntat cap a una «certa incapacitat» amb la cobertura als llits de pacients crítics, pel que ha defensat «augmentar la productivitat dels professionals» com va aprovar el govern valencià.

 

Finalment, Puig s’ha reafirmat en deixar sense segona dosi de la vacuna a aquells que es van saltar el protocol del Ministeri de Sanitat. «Si no hi ha consideració de caràcter mèdic que influïsca negativament en la persona que, encara que siga irregularment, ha tingut esta primera bovina, continu sent partidari que s’administra a la persona que ho necessita», ha resolt.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.