Ximo Puig anuncia que es prorroga una setmana més el confinament perimetral

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dimarts la pròrroga del tancament perimetral del territori valencià durant una setmana més, a partir d’este divendres, a conseqüència de l’evolució de la pandèmia de coronavirus i en el marc de les mesures que s’estan adoptant per a frenar la seua expansió.

 

D’eixa manera ho ha indicat en Orihuela, el Baix Segura (Alacant), a on Puig ha visitat la nova seu de la Confederació Hidrogràfica del Segura. Des del divendres passat a les 12.00 hores està prohibida l’entrada i eixida del territori, excepte per motius justificats. El tancament perimetral es va decretar pel termini de set dies naturals i ara s’ampliarà a una altra setmana més.

 

 

«Amb total franquesa i normalitat, la idea és que estiga en esta situació com a mínim una setmana més perquè és una mesura que no afecta excessivament l’economia», ha indicat Puig, igual que tampoc té «un efecte important afegit» per a l’economia la restricció a la mobilitat nocturna acordada en l’autonomia, entre les 00.00 i les 6.00 hores, segons ha subratllat.

 

«Esta mesura de restricció nocturna la tenim prevista fins al 9 de desembre i en esta primera etapa el que és clar és que només podem apel·lar a major corresponsabilitat i al compliment de les normes que dicten les autoritats sanitàries», ha manifestat el cap del Consell

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.