Ximo Puig anuncia que es prorroga una setmana més el confinament perimetral

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dimarts la pròrroga del tancament perimetral del territori valencià durant una setmana més, a partir d’este divendres, a conseqüència de l’evolució de la pandèmia de coronavirus i en el marc de les mesures que s’estan adoptant per a frenar la seua expansió.

 

D’eixa manera ho ha indicat en Orihuela, el Baix Segura (Alacant), a on Puig ha visitat la nova seu de la Confederació Hidrogràfica del Segura. Des del divendres passat a les 12.00 hores està prohibida l’entrada i eixida del territori, excepte per motius justificats. El tancament perimetral es va decretar pel termini de set dies naturals i ara s’ampliarà a una altra setmana més.

 

 

«Amb total franquesa i normalitat, la idea és que estiga en esta situació com a mínim una setmana més perquè és una mesura que no afecta excessivament l’economia», ha indicat Puig, igual que tampoc té «un efecte important afegit» per a l’economia la restricció a la mobilitat nocturna acordada en l’autonomia, entre les 00.00 i les 6.00 hores, segons ha subratllat.

 

«Esta mesura de restricció nocturna la tenim prevista fins al 9 de desembre i en esta primera etapa el que és clar és que només podem apel·lar a major corresponsabilitat i al compliment de les normes que dicten les autoritats sanitàries», ha manifestat el cap del Consell

Últimes notícies

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.