9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Ximo Puig anuncia que es prorroga una setmana més el confinament perimetral

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dimarts la pròrroga del tancament perimetral del territori valencià durant una setmana més, a partir d’este divendres, a conseqüència de l’evolució de la pandèmia de coronavirus i en el marc de les mesures que s’estan adoptant per a frenar la seua expansió.

 

D’eixa manera ho ha indicat en Orihuela, el Baix Segura (Alacant), a on Puig ha visitat la nova seu de la Confederació Hidrogràfica del Segura. Des del divendres passat a les 12.00 hores està prohibida l’entrada i eixida del territori, excepte per motius justificats. El tancament perimetral es va decretar pel termini de set dies naturals i ara s’ampliarà a una altra setmana més.

 

 

«Amb total franquesa i normalitat, la idea és que estiga en esta situació com a mínim una setmana més perquè és una mesura que no afecta excessivament l’economia», ha indicat Puig, igual que tampoc té «un efecte important afegit» per a l’economia la restricció a la mobilitat nocturna acordada en l’autonomia, entre les 00.00 i les 6.00 hores, segons ha subratllat.

 

«Esta mesura de restricció nocturna la tenim prevista fins al 9 de desembre i en esta primera etapa el que és clar és que només podem apel·lar a major corresponsabilitat i al compliment de les normes que dicten les autoritats sanitàries», ha manifestat el cap del Consell

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.