Puig descarta els viatges en Setmana Santa: «El moment és greu i no es poden donar senyals de relaxació»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat que es puguen reiniciar els viatges nacionals per Setmana Santa com va apuntar la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, perquè «encara estem en una situació gravíssima i no es pot fer cap missatge de relaxació».

 

Puig, en una entrevista a RNE recollida per Europa Press, ha apuntat que «per descomptat que ens agradaria, perquè per a nosaltres el turisme és un sector fonamental, però hui dia pensar per Setmana Santa com un objectiu no està en el nostre ànim, sinó que en el nostre ànim està en jugar partit a partit».

 

En eixe  sentit, ha expressat el seu desig que «tant de bo més prompte que tard» es donen les «condicions suficients», però «encara estem un moment gravíssim, amb més de 4.000 persones ingressades en hospitals, i encara que està baixant la incidència la situació seguix molt complicada». Per això, ha advertit: «No podem donar cap senyal per a la relaxació perquè fer-ho ara seria molt negatiu».

 

A demés, ha explicat que esta obertura hauria de ser «no només en Espanya sinó en la resta d’Europa perquè si no els nostres clients fonamentals tampoc podrien vindre». «Per descomptat m’agradaria, com a la ministra, que es poguera accelerar al màxim la vacunació i començar a normalitzar la situació, però ara encara no estem mirant eixe objectiu», ha postil·lat.

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.