10.3 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Puig descarta els viatges en Setmana Santa: «El moment és greu i no es poden donar senyals de relaxació»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat que es puguen reiniciar els viatges nacionals per Setmana Santa com va apuntar la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, perquè «encara estem en una situació gravíssima i no es pot fer cap missatge de relaxació».

 

Puig, en una entrevista a RNE recollida per Europa Press, ha apuntat que «per descomptat que ens agradaria, perquè per a nosaltres el turisme és un sector fonamental, però hui dia pensar per Setmana Santa com un objectiu no està en el nostre ànim, sinó que en el nostre ànim està en jugar partit a partit».

 

En eixe  sentit, ha expressat el seu desig que «tant de bo més prompte que tard» es donen les «condicions suficients», però «encara estem un moment gravíssim, amb més de 4.000 persones ingressades en hospitals, i encara que està baixant la incidència la situació seguix molt complicada». Per això, ha advertit: «No podem donar cap senyal per a la relaxació perquè fer-ho ara seria molt negatiu».

 

A demés, ha explicat que esta obertura hauria de ser «no només en Espanya sinó en la resta d’Europa perquè si no els nostres clients fonamentals tampoc podrien vindre». «Per descomptat m’agradaria, com a la ministra, que es poguera accelerar al màxim la vacunació i començar a normalitzar la situació, però ara encara no estem mirant eixe objectiu», ha postil·lat.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.