Puig descarta els viatges en Setmana Santa: «El moment és greu i no es poden donar senyals de relaxació»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat que es puguen reiniciar els viatges nacionals per Setmana Santa com va apuntar la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, perquè «encara estem en una situació gravíssima i no es pot fer cap missatge de relaxació».

 

Puig, en una entrevista a RNE recollida per Europa Press, ha apuntat que «per descomptat que ens agradaria, perquè per a nosaltres el turisme és un sector fonamental, però hui dia pensar per Setmana Santa com un objectiu no està en el nostre ànim, sinó que en el nostre ànim està en jugar partit a partit».

 

En eixe  sentit, ha expressat el seu desig que «tant de bo més prompte que tard» es donen les «condicions suficients», però «encara estem un moment gravíssim, amb més de 4.000 persones ingressades en hospitals, i encara que està baixant la incidència la situació seguix molt complicada». Per això, ha advertit: «No podem donar cap senyal per a la relaxació perquè fer-ho ara seria molt negatiu».

 

A demés, ha explicat que esta obertura hauria de ser «no només en Espanya sinó en la resta d’Europa perquè si no els nostres clients fonamentals tampoc podrien vindre». «Per descomptat m’agradaria, com a la ministra, que es poguera accelerar al màxim la vacunació i començar a normalitzar la situació, però ara encara no estem mirant eixe objectiu», ha postil·lat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.

Detinguts dos hòmens pel robatori de dos tones de carril ferroviari a Silla

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens acusats de sostraure dos tones de carril ferroviari en les vies del tren de Silla, mentres seguix la busca d'un tercer implicat.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua gestió, l’aforament de Mazón i l’impacte en l’ocupació

El president de la Generalitat compareixerà en el ple de Les Corts per a valorar els seus primers cinc mesos de govern, respondre per l'aforament de Carlos Mazón i analitzar l'efecte de les polítiques estatals en l'ocupació valenciana.

La Fiscalia demana 4 anys de presó a un empresari per quedar-se 350.000 euros d’un inversor

La Fiscalia d'Alacant sol·licita quatre anys de presó per a un empresari acusat d'apropiar-se de 350.000 euros transferits per un inversor per a projectes d'instal·lacions fotovoltaiques.

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.