13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Puig descarta els viatges en Setmana Santa: «El moment és greu i no es poden donar senyals de relaxació»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha descartat que es puguen reiniciar els viatges nacionals per Setmana Santa com va apuntar la ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, perquè «encara estem en una situació gravíssima i no es pot fer cap missatge de relaxació».

 

Puig, en una entrevista a RNE recollida per Europa Press, ha apuntat que «per descomptat que ens agradaria, perquè per a nosaltres el turisme és un sector fonamental, però hui dia pensar per Setmana Santa com un objectiu no està en el nostre ànim, sinó que en el nostre ànim està en jugar partit a partit».

 

En eixe  sentit, ha expressat el seu desig que «tant de bo més prompte que tard» es donen les «condicions suficients», però «encara estem un moment gravíssim, amb més de 4.000 persones ingressades en hospitals, i encara que està baixant la incidència la situació seguix molt complicada». Per això, ha advertit: «No podem donar cap senyal per a la relaxació perquè fer-ho ara seria molt negatiu».

 

A demés, ha explicat que esta obertura hauria de ser «no només en Espanya sinó en la resta d’Europa perquè si no els nostres clients fonamentals tampoc podrien vindre». «Per descomptat m’agradaria, com a la ministra, que es poguera accelerar al màxim la vacunació i començar a normalitzar la situació, però ara encara no estem mirant eixe objectiu», ha postil·lat.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.