Puig prorroga una setmana més el tancament perimetral del territori valencià

 

El territori valencià mantindrà «una setmana» més el tancament perimetral que va decretar el passat 30 d’octubre i va ampliar divendres passat per altres set dies, pel fet que «no hi ha dades positives» en l’evolució de la pandèmia de coronavirus que porten a «canviar esta situació».

 

Ho ha anunciat este dimecres el president de la Generalitat, Ximo Puig, qui en declaracions als mitjans de comunicació ha precisat que avaluaran l’evolució epidemiològica de la pandèmia de manera permanent i prendran decisions en conseqüència.

 

Puig ha admés que les últimes dades de contagis han sigut «molt negatives», encara que hi ha hagut «un poc d’estabilització» en les hospitalitzacions i els ingressos en UCI, i ha tornat a apel·lar a la corresponsabilitat de tots per a poder superar este «moment crític».

 

Mesures restrictives en el futur

El president ha afirmat que des de l’inici ha sigut «constant la preocupació» sobre la pandèmia, en la que hi ha hagut «moments millors i pitjors», i ha mostrat el seu dolor per les persones que moren a causa del virus, i que suposen un «degoteig constant, terrible».

 

Preguntat sobre si s’adoptaran noves mesures restrictives, el president ha contestat que els resultats de les que es prenen no es poden vore «d’una setmana per a una altra», i que el que s’està vivint ara és encara conseqüència de «el que va passar a principis d’octubre».

 

«Estem monitorant el que passa permanentment», ha emfatitzat el president, qui ha agraït el treball de Salut Pública i de l’Atenció Primària i ha destacat que es conseguix encapsular molts brots, però a voltes hi ha zones en les que se sobrepassen els indicadors i per això s’han pres mesures en alguns municipis.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.

Mazón recorre davant l’Audiència la seua exclusió de la causa de la dana per indefensió

La defensa de l’expresident reclama poder personar-se en el procediment o anul·lar les diligències que puguen afectar la seua posició jurídica