Puig prorroga una setmana més el tancament perimetral del territori valencià

 

El territori valencià mantindrà «una setmana» més el tancament perimetral que va decretar el passat 30 d’octubre i va ampliar divendres passat per altres set dies, pel fet que «no hi ha dades positives» en l’evolució de la pandèmia de coronavirus que porten a «canviar esta situació».

 

Ho ha anunciat este dimecres el president de la Generalitat, Ximo Puig, qui en declaracions als mitjans de comunicació ha precisat que avaluaran l’evolució epidemiològica de la pandèmia de manera permanent i prendran decisions en conseqüència.

 

Puig ha admés que les últimes dades de contagis han sigut «molt negatives», encara que hi ha hagut «un poc d’estabilització» en les hospitalitzacions i els ingressos en UCI, i ha tornat a apel·lar a la corresponsabilitat de tots per a poder superar este «moment crític».

 

Mesures restrictives en el futur

El president ha afirmat que des de l’inici ha sigut «constant la preocupació» sobre la pandèmia, en la que hi ha hagut «moments millors i pitjors», i ha mostrat el seu dolor per les persones que moren a causa del virus, i que suposen un «degoteig constant, terrible».

 

Preguntat sobre si s’adoptaran noves mesures restrictives, el president ha contestat que els resultats de les que es prenen no es poden vore «d’una setmana per a una altra», i que el que s’està vivint ara és encara conseqüència de «el que va passar a principis d’octubre».

 

«Estem monitorant el que passa permanentment», ha emfatitzat el president, qui ha agraït el treball de Salut Pública i de l’Atenció Primària i ha destacat que es conseguix encapsular molts brots, però a voltes hi ha zones en les que se sobrepassen els indicadors i per això s’han pres mesures en alguns municipis.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.