Ximo Puig no dona per perduda la temporada d’estiu i fa una crida al turisme nacional

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha reiterat este dijous que no dona per perduda en absolut la temporada turística estival i ha apel·lat al turisme nacional que «ha confiat sempre» en la destinació del territori valencià per a no baixar del 50% d’ocupació.

 

D’esta forma ho ha assenyalat en declaracions als mitjans després d’assistir en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on ha assenyalat en relació a les perspectives de la campanya d’estiu, marcada per la pandèmia del coronavirus que esta localitat turística està en estos moments entorn del 30% i altres zones de la Marina, en Alacant, se situen entre el 20 i el 30%.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ha afirmat que encara que és conscient de què serà una temporada més difícil no es dona per perduda i confia que el turisme nacional, «que ha confiat sempre en la Comunitat Valenciana i en destinacions com Gandia, sobretot en la segona quinzena de juliol i en agost i setembre, allargant un poc més la temporada» permeta una ocupació que no baixe del 50%.

 

No obstant això, ha indicat que tot dependrà de com avance la pandèmia. «Transitarem encara per molts mesos amb dificultats», ha dit, i «cal ser molt poc pretensiosos, humils i conscients que este temps exigix un esforç a tots». «Amb l’esforç comú tirarem avant».

 

Puig ha destacat en l’acte la importància d’oferir una oferta turística en un marc de seguretat sanitària i ha subratllat el paper de les platges i dels 1.000 auxiliars que contribuixen a crear este ‘Mediterrani viu i segur’.

 

És necessari que hi haja vacances enguany

«Este estiu serà diferent en moltes coses, però hi ha un sentiment que serà el mateix de sempre: la voluntat de conviure i passar un temps d’oci ben merescut. Més que mai és necessari que hi haja vacances enguany i que la gent aprofite per a poder estar amb les persones que vol en un espai tan magnífic com Gandia o el territori valencià», ha afirmat.

 

Per això, ha volgut agrair a totes aquelles persones que vindran a la regió a passar les seues vacances i ha destacat que esta és «una terra hospitalària» que dona sempre la benvinguda.

 

De la mateixa manera, ha advertit que per a garantir que este estiu siga més exitós del pensat en un inici cal ser responsables perquè «el virus està ací fora» i fins que no hi haja vacunes o un tractament eficaç contra la Covid-19 cal «conviure amb la major seguretat possible» complint les mesures higièniques i donant «una imatge positiva d’estabilitat i seguretat».

Últimes notícies

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.