Ximo Puig no dona per perduda la temporada d’estiu i fa una crida al turisme nacional

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha reiterat este dijous que no dona per perduda en absolut la temporada turística estival i ha apel·lat al turisme nacional que «ha confiat sempre» en la destinació del territori valencià per a no baixar del 50% d’ocupació.

 

D’esta forma ho ha assenyalat en declaracions als mitjans després d’assistir en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on ha assenyalat en relació a les perspectives de la campanya d’estiu, marcada per la pandèmia del coronavirus que esta localitat turística està en estos moments entorn del 30% i altres zones de la Marina, en Alacant, se situen entre el 20 i el 30%.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ha afirmat que encara que és conscient de què serà una temporada més difícil no es dona per perduda i confia que el turisme nacional, «que ha confiat sempre en la Comunitat Valenciana i en destinacions com Gandia, sobretot en la segona quinzena de juliol i en agost i setembre, allargant un poc més la temporada» permeta una ocupació que no baixe del 50%.

 

No obstant això, ha indicat que tot dependrà de com avance la pandèmia. «Transitarem encara per molts mesos amb dificultats», ha dit, i «cal ser molt poc pretensiosos, humils i conscients que este temps exigix un esforç a tots». «Amb l’esforç comú tirarem avant».

 

Puig ha destacat en l’acte la importància d’oferir una oferta turística en un marc de seguretat sanitària i ha subratllat el paper de les platges i dels 1.000 auxiliars que contribuixen a crear este ‘Mediterrani viu i segur’.

 

És necessari que hi haja vacances enguany

«Este estiu serà diferent en moltes coses, però hi ha un sentiment que serà el mateix de sempre: la voluntat de conviure i passar un temps d’oci ben merescut. Més que mai és necessari que hi haja vacances enguany i que la gent aprofite per a poder estar amb les persones que vol en un espai tan magnífic com Gandia o el territori valencià», ha afirmat.

 

Per això, ha volgut agrair a totes aquelles persones que vindran a la regió a passar les seues vacances i ha destacat que esta és «una terra hospitalària» que dona sempre la benvinguda.

 

De la mateixa manera, ha advertit que per a garantir que este estiu siga més exitós del pensat en un inici cal ser responsables perquè «el virus està ací fora» i fins que no hi haja vacunes o un tractament eficaç contra la Covid-19 cal «conviure amb la major seguretat possible» complint les mesures higièniques i donant «una imatge positiva d’estabilitat i seguretat».

Últimes notícies

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.

Elx dispararà 2,8 tones de pólvora en una Nit de l’Albà històrica

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà de rècord la nit del 13 al 14 d’agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 efectes pirotècnics i la tradicional Palmera de la Mare de Déu des del campanar de Santa María.

Pirotècnia Vulcano investiga l’incident del Castell de l’Olla d’Altea que va deixar diversos ferits

Pirotècnia Vulcano ha lamentat l’incident ocorregut durant la 40 edició del Castell de l’Olla d’Altea, on l’explosió d’una carcassa en l’arena de la platja ha deixat diversos ferits, i ha obert una investigació interna en col·laboració amb les autoritats.

La Guàrdia Civil investiga l’incident pirotècnic del Castell de l’Olla d’Altea

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per aclarir l’incident pirotècnic al Castell de l’Olla d’Altea, on 27 persones han resultat ferides de diversa consideració en acabar desviant-se una carcassa cap al públic.

Quatre menors denuncien una agressió homòfoba durant les festes de Benialí

Quatre xiques menors han denunciat una agressió homòfoba durant les festes de Benialí, a la Vall de la Gallinera. Els presumptes agressors són tres xics, també menors, que neguen els fets i han oferit una versió diferent als agents.

Detonats 68 projectils de la Guerra Civil trobats a Villores

La Guàrdia Civil ha fet esclatar de manera controlada 68 projectils de la Guerra Civil localitzats a Villores (Castelló), que mantenien intacta la seua capacitat destructiva malgrat l’avançat deteriorament.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ el 29 d’agost

València acollirà el dissabte 29 d'agost una nova concentració de protesta per la gestió de la DANA d'octubre de 2024, amb el lema 'Mazón a presó', convocada per desenes d'entitats socials.