Ximo Puig no dona per perduda la temporada d’estiu i fa una crida al turisme nacional

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha reiterat este dijous que no dona per perduda en absolut la temporada turística estival i ha apel·lat al turisme nacional que «ha confiat sempre» en la destinació del territori valencià per a no baixar del 50% d’ocupació.

 

D’esta forma ho ha assenyalat en declaracions als mitjans després d’assistir en Gandia, en la comarca de la Safor (València), a on ha assenyalat en relació a les perspectives de la campanya d’estiu, marcada per la pandèmia del coronavirus que esta localitat turística està en estos moments entorn del 30% i altres zones de la Marina, en Alacant, se situen entre el 20 i el 30%.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Ha afirmat que encara que és conscient de què serà una temporada més difícil no es dona per perduda i confia que el turisme nacional, «que ha confiat sempre en la Comunitat Valenciana i en destinacions com Gandia, sobretot en la segona quinzena de juliol i en agost i setembre, allargant un poc més la temporada» permeta una ocupació que no baixe del 50%.

 

No obstant això, ha indicat que tot dependrà de com avance la pandèmia. «Transitarem encara per molts mesos amb dificultats», ha dit, i «cal ser molt poc pretensiosos, humils i conscients que este temps exigix un esforç a tots». «Amb l’esforç comú tirarem avant».

 

Puig ha destacat en l’acte la importància d’oferir una oferta turística en un marc de seguretat sanitària i ha subratllat el paper de les platges i dels 1.000 auxiliars que contribuixen a crear este ‘Mediterrani viu i segur’.

 

És necessari que hi haja vacances enguany

«Este estiu serà diferent en moltes coses, però hi ha un sentiment que serà el mateix de sempre: la voluntat de conviure i passar un temps d’oci ben merescut. Més que mai és necessari que hi haja vacances enguany i que la gent aprofite per a poder estar amb les persones que vol en un espai tan magnífic com Gandia o el territori valencià», ha afirmat.

 

Per això, ha volgut agrair a totes aquelles persones que vindran a la regió a passar les seues vacances i ha destacat que esta és «una terra hospitalària» que dona sempre la benvinguda.

 

De la mateixa manera, ha advertit que per a garantir que este estiu siga més exitós del pensat en un inici cal ser responsables perquè «el virus està ací fora» i fins que no hi haja vacunes o un tractament eficaç contra la Covid-19 cal «conviure amb la major seguretat possible» complint les mesures higièniques i donant «una imatge positiva d’estabilitat i seguretat».

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.