Puig es vacunarà enfront del Covid-19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha manifestat que es vacunarà contra el Covid19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries i no creu que haja de ser dels primers per a donar exemple com han fet altres líders polítics «perquè la valenciana és una societat madura».

 

Puig, en una entrevista a la cadena SER recollida per Europa Press, ha indicat sobre l’administració de vacunes, que arrancarà este diumenge, que unes 180.000 persones l’hauran rebuda ja abans d’acabar el primer trimestre de l’any 2021.

 

En general, sobre la gestió del coronavirus que ha fet el seu govern, ha indicat que no pot estar satisfet perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar». En qualsevol cas, creu que, tot i les insuficiències, el sistema públic de salut valencià «ha funcionat».

 

El cap del Consell està convençut que, si a l’inici de la pandèmia hagueren sabut aspectes que es coneixen ara del virus, hagueren actuat d’una altra manera. En eixe sentit ha afirmat sentir dolor per la pèrdua de vides i per les insuficiències patides.

Últimes notícies

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.

Detingut un home per 14 robatoris en vivendes de Peníscola a les quals accedia per la terrassa

La Guàrdia Civil deté a un home de 43 anys acusat de 14 robatoris amb força en vivendes de Peníscola, on presumptament entrava fracturant la porta de la terrassa.

Detinguts dos hòmens i un menor a Almassora per portar droga oculta en un cotxe

La Guàrdia Civil arresta a Almassora a dos adults i un menor després de localitzar haixix, marihuana i diners en efectiu ocults en el cotxe en el qual circulaven.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació valenciana i la relació amb el Govern

Juanfran Pérez Llorca afrontarà una nova sessió de control en Les Corts centrada en la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i en la col·laboració del Govern central.

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.