Puig es vacunarà enfront del Covid-19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha manifestat que es vacunarà contra el Covid19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries i no creu que haja de ser dels primers per a donar exemple com han fet altres líders polítics «perquè la valenciana és una societat madura».

 

Puig, en una entrevista a la cadena SER recollida per Europa Press, ha indicat sobre l’administració de vacunes, que arrancarà este diumenge, que unes 180.000 persones l’hauran rebuda ja abans d’acabar el primer trimestre de l’any 2021.

 

En general, sobre la gestió del coronavirus que ha fet el seu govern, ha indicat que no pot estar satisfet perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar». En qualsevol cas, creu que, tot i les insuficiències, el sistema públic de salut valencià «ha funcionat».

 

El cap del Consell està convençut que, si a l’inici de la pandèmia hagueren sabut aspectes que es coneixen ara del virus, hagueren actuat d’una altra manera. En eixe sentit ha afirmat sentir dolor per la pèrdua de vides i per les insuficiències patides.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.