Puig es vacunarà enfront del Covid-19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha manifestat que es vacunarà contra el Covid19 quan li ho diguen les autoritats sanitàries i no creu que haja de ser dels primers per a donar exemple com han fet altres líders polítics «perquè la valenciana és una societat madura».

 

Puig, en una entrevista a la cadena SER recollida per Europa Press, ha indicat sobre l’administració de vacunes, que arrancarà este diumenge, que unes 180.000 persones l’hauran rebuda ja abans d’acabar el primer trimestre de l’any 2021.

 

En general, sobre la gestió del coronavirus que ha fet el seu govern, ha indicat que no pot estar satisfet perquè «sempre hi ha coses que es van poder millorar». En qualsevol cas, creu que, tot i les insuficiències, el sistema públic de salut valencià «ha funcionat».

 

El cap del Consell està convençut que, si a l’inici de la pandèmia hagueren sabut aspectes que es coneixen ara del virus, hagueren actuat d’una altra manera. En eixe sentit ha afirmat sentir dolor per la pèrdua de vides i per les insuficiències patides.

Últimes notícies

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.