Ximo Puig manifesta la seua voluntat de diàleg amb els hostalers del territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dimecres sobre les protestes de l’hostaleria en el territori valencià que l’Executiu té «una manifesta voluntat de diàleg», i ha assegurat que és conscient de la «difícil situació» que travessa este sector.

 

Puig ha assenyalat als mitjans de comunicació que en en el territori no s’han adoptat mesures tan restrictives respecte a l’hostaleria com en altres llocs d’Espanya o d’Europa amb motiu de la pandèmia, i ha reivindicat que el turisme i tots els subsectors associats a ell són fonamentals en l’economia.

 

Segons ha assegurat, ha existit un diàleg i un contacte permanent amb el sector tant per part del secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, com de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i preguntat sobre si estaria disposat a rebre’ls ha dit que no té «cap problema».

 

«Tot el contrari, estem en disposició permanent de diàleg», ha afirmat el president, qui ha afegit que estudiaran com poden col·laborar en el «trànsit tan difícil» que s’està vivint en este moment en este sector fins a arribar a la nova situació.

 

Segons Puig, no cal pensar que el turisme «ja no té futur» en la Comunitat, sinó tot el contrari, i ha convidat a aprendre les lliçons de la pròpia pandèmia i després continuar el procés de modernització basat en la sostenibilitat i en els Objectius de Desenvolupament Sostenible que s’ha iniciat.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.