Ximo Puig manifesta la seua voluntat de diàleg amb els hostalers del territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dimecres sobre les protestes de l’hostaleria en el territori valencià que l’Executiu té «una manifesta voluntat de diàleg», i ha assegurat que és conscient de la «difícil situació» que travessa este sector.

 

Puig ha assenyalat als mitjans de comunicació que en en el territori no s’han adoptat mesures tan restrictives respecte a l’hostaleria com en altres llocs d’Espanya o d’Europa amb motiu de la pandèmia, i ha reivindicat que el turisme i tots els subsectors associats a ell són fonamentals en l’economia.

 

Segons ha assegurat, ha existit un diàleg i un contacte permanent amb el sector tant per part del secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, com de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i preguntat sobre si estaria disposat a rebre’ls ha dit que no té «cap problema».

 

«Tot el contrari, estem en disposició permanent de diàleg», ha afirmat el president, qui ha afegit que estudiaran com poden col·laborar en el «trànsit tan difícil» que s’està vivint en este moment en este sector fins a arribar a la nova situació.

 

Segons Puig, no cal pensar que el turisme «ja no té futur» en la Comunitat, sinó tot el contrari, i ha convidat a aprendre les lliçons de la pròpia pandèmia i després continuar el procés de modernització basat en la sostenibilitat i en els Objectius de Desenvolupament Sostenible que s’ha iniciat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.