Ximo Puig manifesta la seua voluntat de diàleg amb els hostalers del territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dimecres sobre les protestes de l’hostaleria en el territori valencià que l’Executiu té «una manifesta voluntat de diàleg», i ha assegurat que és conscient de la «difícil situació» que travessa este sector.

 

Puig ha assenyalat als mitjans de comunicació que en en el territori no s’han adoptat mesures tan restrictives respecte a l’hostaleria com en altres llocs d’Espanya o d’Europa amb motiu de la pandèmia, i ha reivindicat que el turisme i tots els subsectors associats a ell són fonamentals en l’economia.

 

Segons ha assegurat, ha existit un diàleg i un contacte permanent amb el sector tant per part del secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, com de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i preguntat sobre si estaria disposat a rebre’ls ha dit que no té «cap problema».

 

«Tot el contrari, estem en disposició permanent de diàleg», ha afirmat el president, qui ha afegit que estudiaran com poden col·laborar en el «trànsit tan difícil» que s’està vivint en este moment en este sector fins a arribar a la nova situació.

 

Segons Puig, no cal pensar que el turisme «ja no té futur» en la Comunitat, sinó tot el contrari, i ha convidat a aprendre les lliçons de la pròpia pandèmia i després continuar el procés de modernització basat en la sostenibilitat i en els Objectius de Desenvolupament Sostenible que s’ha iniciat.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.