Ximo Puig manifesta la seua voluntat de diàleg amb els hostalers del territori valencià

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat este dimecres sobre les protestes de l’hostaleria en el territori valencià que l’Executiu té «una manifesta voluntat de diàleg», i ha assegurat que és conscient de la «difícil situació» que travessa este sector.

 

Puig ha assenyalat als mitjans de comunicació que en en el territori no s’han adoptat mesures tan restrictives respecte a l’hostaleria com en altres llocs d’Espanya o d’Europa amb motiu de la pandèmia, i ha reivindicat que el turisme i tots els subsectors associats a ell són fonamentals en l’economia.

 

Segons ha assegurat, ha existit un diàleg i un contacte permanent amb el sector tant per part del secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, com de la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i preguntat sobre si estaria disposat a rebre’ls ha dit que no té «cap problema».

 

«Tot el contrari, estem en disposició permanent de diàleg», ha afirmat el president, qui ha afegit que estudiaran com poden col·laborar en el «trànsit tan difícil» que s’està vivint en este moment en este sector fins a arribar a la nova situació.

 

Segons Puig, no cal pensar que el turisme «ja no té futur» en la Comunitat, sinó tot el contrari, i ha convidat a aprendre les lliçons de la pròpia pandèmia i després continuar el procés de modernització basat en la sostenibilitat i en els Objectius de Desenvolupament Sostenible que s’ha iniciat.

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.