Impulsen la recuperació d’habitatges ocupats en el barri d’Orriols

 

La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València s’ha posat en contacte amb representants de la SAREB (Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària) Solvia i CaixaBank per a mantindre una reunió on aborden solucions als problemes derivats de les ocupacions il·legals que s’han produït en edificis d’Orriols i que estan alterant la convivència en el barri.

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, que ja va mantindre una reunió este estiu amb l’exvicepresident del Consell i conseller d’Habitatge, Rubén Martínez Dalmau amb el propòsit d’agilitar la recuperació del barri i dels habitatges de titularitat pública, ha fet referència a la “necessitat de coordinar-nos entre totes les administracions i per descomptat, també, amb aquelles entitats que siguen propietàries d’immobles on poguera estar realitzant-se alguna activitat irregular” ha assenyalat el responsable de l’Àrea de Protecció Ciutadana.

“És necessària una actuació conjunta i responsable de les institucions, administracions i entitats implicades.

Els problemes de convivència que pateix Orriols tenen també el seu origen en les activitats delictives que es realitzen des d’immobles ocupats il·legalment i no podem ni permetrem que això es faça amb impunitat” ha manifestat el responsable de l’Àrea de Protecció Ciutadana que participarà esta vesprada en la Taula de Treball per al barri d’Orriols al costat d’altres regidories i una representació d’associacions i entitats del barri.

L’objectiu és que la reunió amb les entitats bancàries també se celebre imminentment després que s’haja impulsat la posada en marxa un grup específic entre Policia Local i Nacional per a la zona més afectada pels problemes de seguretat en el barri.

“Orriols ha de recuperar la convivència, treballem cada dia per a reduir les desigualtats a la ciutat. La situació d’este barri ha de poder equiparar-se a la de qualsevol altra zona del centre de la ciutat, té la nostra atenció preferent” ha manifestat el regidor Aarón Cano qui ha indicat que els contactes amb representants de la Sareb també s’han impulsat en altres barris de la ciutat com el Cabanyal”.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.