Impulsen la recuperació d’habitatges ocupats en el barri d’Orriols

 

La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València s’ha posat en contacte amb representants de la SAREB (Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària) Solvia i CaixaBank per a mantindre una reunió on aborden solucions als problemes derivats de les ocupacions il·legals que s’han produït en edificis d’Orriols i que estan alterant la convivència en el barri.

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, que ja va mantindre una reunió este estiu amb l’exvicepresident del Consell i conseller d’Habitatge, Rubén Martínez Dalmau amb el propòsit d’agilitar la recuperació del barri i dels habitatges de titularitat pública, ha fet referència a la “necessitat de coordinar-nos entre totes les administracions i per descomptat, també, amb aquelles entitats que siguen propietàries d’immobles on poguera estar realitzant-se alguna activitat irregular” ha assenyalat el responsable de l’Àrea de Protecció Ciutadana.

“És necessària una actuació conjunta i responsable de les institucions, administracions i entitats implicades.

Els problemes de convivència que pateix Orriols tenen també el seu origen en les activitats delictives que es realitzen des d’immobles ocupats il·legalment i no podem ni permetrem que això es faça amb impunitat” ha manifestat el responsable de l’Àrea de Protecció Ciutadana que participarà esta vesprada en la Taula de Treball per al barri d’Orriols al costat d’altres regidories i una representació d’associacions i entitats del barri.

L’objectiu és que la reunió amb les entitats bancàries també se celebre imminentment després que s’haja impulsat la posada en marxa un grup específic entre Policia Local i Nacional per a la zona més afectada pels problemes de seguretat en el barri.

“Orriols ha de recuperar la convivència, treballem cada dia per a reduir les desigualtats a la ciutat. La situació d’este barri ha de poder equiparar-se a la de qualsevol altra zona del centre de la ciutat, té la nostra atenció preferent” ha manifestat el regidor Aarón Cano qui ha indicat que els contactes amb representants de la Sareb també s’han impulsat en altres barris de la ciutat com el Cabanyal”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.