Impulsen la recuperació d’habitatges ocupats en el barri d’Orriols

 

La Regidoria de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València s’ha posat en contacte amb representants de la SAREB (Societat de Gestió d’Actius Procedents de la Reestructuració Bancària) Solvia i CaixaBank per a mantindre una reunió on aborden solucions als problemes derivats de les ocupacions il·legals que s’han produït en edificis d’Orriols i que estan alterant la convivència en el barri.

El regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, que ja va mantindre una reunió este estiu amb l’exvicepresident del Consell i conseller d’Habitatge, Rubén Martínez Dalmau amb el propòsit d’agilitar la recuperació del barri i dels habitatges de titularitat pública, ha fet referència a la “necessitat de coordinar-nos entre totes les administracions i per descomptat, també, amb aquelles entitats que siguen propietàries d’immobles on poguera estar realitzant-se alguna activitat irregular” ha assenyalat el responsable de l’Àrea de Protecció Ciutadana.

“És necessària una actuació conjunta i responsable de les institucions, administracions i entitats implicades.

Els problemes de convivència que pateix Orriols tenen també el seu origen en les activitats delictives que es realitzen des d’immobles ocupats il·legalment i no podem ni permetrem que això es faça amb impunitat” ha manifestat el responsable de l’Àrea de Protecció Ciutadana que participarà esta vesprada en la Taula de Treball per al barri d’Orriols al costat d’altres regidories i una representació d’associacions i entitats del barri.

L’objectiu és que la reunió amb les entitats bancàries també se celebre imminentment després que s’haja impulsat la posada en marxa un grup específic entre Policia Local i Nacional per a la zona més afectada pels problemes de seguretat en el barri.

“Orriols ha de recuperar la convivència, treballem cada dia per a reduir les desigualtats a la ciutat. La situació d’este barri ha de poder equiparar-se a la de qualsevol altra zona del centre de la ciutat, té la nostra atenció preferent” ha manifestat el regidor Aarón Cano qui ha indicat que els contactes amb representants de la Sareb també s’han impulsat en altres barris de la ciutat com el Cabanyal”.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.