10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

La reflexió de Jordi Sánchez després de passar 24 dies a l’UCI: «Als meus avis…»

 

Igual que milers de persones al nostre país i a tot el món, l’actor Jordi Sánchez ha viscut una etapa molt dura pel coronavirus. I és que no només es va contagiar, sinó que ha estat ingressat a l’UCI durant gairebé un mes. La seua vida ha estat en la corda fluixa, encara que afortunadament ja es troba a casa i duent a terme el procés de recuperació.

I el fet d’haver passat per esta difícil situació li ha portat a fer una reflexió en televisió. En concret, en el programa de la Sexta ‘Más vale tarde’, on ha estat entrevistat per Hilario Pi.

 

El testimoniatge de Jordi Sánchez

En l’esmentat espai és on l’actor de la sèrie ‘La que se avecina’ ha explicat la seua dura experiència pel coronavirus. I ho ha fet dient: «Sempre amb estes coses et penses que li passaran a un altre. A més, no esperava per a res acabar en coma induït durant 24 dies».

De la mateixa manera, ha reconegut que «a més, estava fent la sèrie amb unes mesures rigorosíssimes. Ens miraven amb lupa. Però, clar, hi ha un moment en el qual l’actor ha de traures la màscara i si t’han fet la prova el dilluns i algú s’ha contagiat el dimarts amb seguretat te’l pega el dimecres».

A això ha afegit: «Cada dilluns ens posaven el palet pel nas i si et trobaves malament a mitjan setmana, també. Més mirats no podíem estar, però bé, són coses que passen. Jo sóc prudent i tota esta història dels negacionistes no la compartisc en absolut. Però bé, m’ha tocat».

D’esta manera ha estat com Jordi Sánchez ha explicat el mal trago pel qual ha passat. Trago en el qual, fins i tot, va arribar a tenir al·lucinacions que li van fer creure que el seu fill havia mort.

La reflexió sobre la irresponsabilitat ciutadana

Hilario Pi ha volgut saber què pensa el citat actor quan veu imatges de ciutadans irresponsables o de festes il·legals. I sobre això aquell ha manifestat: «El cos se’m queda malament perquè pareix que això no acabarà mai».

Així mateix ha afegit: «Jo entenc que amb 20 anys tens moltes ganes de festa i gestionar això per a cadascun és difícil, però és que ens ha tocat això. A uns altres, als meus avis, els va tocar anar a la guerra. A cadascun li toca el que hi ha i has de fer un esforç perquè si no no posarem fi mai a això».

 

 

Jordi Sánchez i la seua recuperació

De la mateixa manera, en esta entrevista en La Sexta, Jordi Sánchez ha parlat de com es troba. Exactament de com està sent el seu procés de recuperació.

Així, ha manifestat que els seus metges li han indicat que «vaja al físio uns dies i que isca a caminar. Que el que estic fent de caminar per la muntanya està bé i que en un parell de mesos estaré al 100%». A més, ha indicat que «afortunadament he tingut sort. Jo mai em vaig ofegar, mai vaig tindre esta sensació de falta d’aire i en aquell moment potser per això vaig anar una poc tard a l’hospital. Però també et diuen que això ix d’un dia per a un altre».

Posant un poc de distensió al seu tràgic episodi ha confessat el que volia fer res més eixir de l’hospital: «Estava desitjant prendre’m una Coca-Cola. Quan acabara, no et deixen beure fins al cap d’un temps i l’aigua te la fiquen per sonda i va directament a l’estómac. Després, sents la boca seca. Així que estava desesperat per beure aigua i després una Coca-Cola». A això ha afegit que també li venia de gust molt menjar un arròs i passejar.

Ara afronta amb positivitat la seua recuperació i també el llançament d’un llibre que va escriure abans del que li ha succeït. Es tracta de ‘Nadie es normal’, que recopila històries quotidianes i anècdotes de diversa índole.

Últimes notícies

Dijous nuvolós i amb ratxes molt fortes a Alacant i l’interior de València i Castelló

La jornada presenta intervals de núvols i possibilitat de pluges febles al final del dia, amb vent de l'oest i nord-oest que tendirà a amainar a la vesprada. La cota de neu se situa en 1.100-1.300 metres a l'interior nord i les temperatures varien poc.

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.