9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

La reflexió de Jordi Sánchez després de passar 24 dies a l’UCI: «Als meus avis…»

 

Igual que milers de persones al nostre país i a tot el món, l’actor Jordi Sánchez ha viscut una etapa molt dura pel coronavirus. I és que no només es va contagiar, sinó que ha estat ingressat a l’UCI durant gairebé un mes. La seua vida ha estat en la corda fluixa, encara que afortunadament ja es troba a casa i duent a terme el procés de recuperació.

I el fet d’haver passat per esta difícil situació li ha portat a fer una reflexió en televisió. En concret, en el programa de la Sexta ‘Más vale tarde’, on ha estat entrevistat per Hilario Pi.

 

El testimoniatge de Jordi Sánchez

En l’esmentat espai és on l’actor de la sèrie ‘La que se avecina’ ha explicat la seua dura experiència pel coronavirus. I ho ha fet dient: «Sempre amb estes coses et penses que li passaran a un altre. A més, no esperava per a res acabar en coma induït durant 24 dies».

De la mateixa manera, ha reconegut que «a més, estava fent la sèrie amb unes mesures rigorosíssimes. Ens miraven amb lupa. Però, clar, hi ha un moment en el qual l’actor ha de traures la màscara i si t’han fet la prova el dilluns i algú s’ha contagiat el dimarts amb seguretat te’l pega el dimecres».

A això ha afegit: «Cada dilluns ens posaven el palet pel nas i si et trobaves malament a mitjan setmana, també. Més mirats no podíem estar, però bé, són coses que passen. Jo sóc prudent i tota esta història dels negacionistes no la compartisc en absolut. Però bé, m’ha tocat».

D’esta manera ha estat com Jordi Sánchez ha explicat el mal trago pel qual ha passat. Trago en el qual, fins i tot, va arribar a tenir al·lucinacions que li van fer creure que el seu fill havia mort.

La reflexió sobre la irresponsabilitat ciutadana

Hilario Pi ha volgut saber què pensa el citat actor quan veu imatges de ciutadans irresponsables o de festes il·legals. I sobre això aquell ha manifestat: «El cos se’m queda malament perquè pareix que això no acabarà mai».

Així mateix ha afegit: «Jo entenc que amb 20 anys tens moltes ganes de festa i gestionar això per a cadascun és difícil, però és que ens ha tocat això. A uns altres, als meus avis, els va tocar anar a la guerra. A cadascun li toca el que hi ha i has de fer un esforç perquè si no no posarem fi mai a això».

 

 

Jordi Sánchez i la seua recuperació

De la mateixa manera, en esta entrevista en La Sexta, Jordi Sánchez ha parlat de com es troba. Exactament de com està sent el seu procés de recuperació.

Així, ha manifestat que els seus metges li han indicat que «vaja al físio uns dies i que isca a caminar. Que el que estic fent de caminar per la muntanya està bé i que en un parell de mesos estaré al 100%». A més, ha indicat que «afortunadament he tingut sort. Jo mai em vaig ofegar, mai vaig tindre esta sensació de falta d’aire i en aquell moment potser per això vaig anar una poc tard a l’hospital. Però també et diuen que això ix d’un dia per a un altre».

Posant un poc de distensió al seu tràgic episodi ha confessat el que volia fer res més eixir de l’hospital: «Estava desitjant prendre’m una Coca-Cola. Quan acabara, no et deixen beure fins al cap d’un temps i l’aigua te la fiquen per sonda i va directament a l’estómac. Després, sents la boca seca. Així que estava desesperat per beure aigua i després una Coca-Cola». A això ha afegit que també li venia de gust molt menjar un arròs i passejar.

Ara afronta amb positivitat la seua recuperació i també el llançament d’un llibre que va escriure abans del que li ha succeït. Es tracta de ‘Nadie es normal’, que recopila històries quotidianes i anècdotes de diversa índole.

Últimes notícies

Xoc de tres camions talla l’AP-7 a Castelló durant tota la nit

Un accident entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la matinada i obliga a desviar per la N-340. La V-31 registra 8 km de retencions.

Pérez Llorca, Tellado i Mompó han acompanyat a Catalá en el sopar de Nadal del PP de València

Mig miler d'afiliats han acudit al sopar de Nadal del PP de València, en la qual Pérez Llorca, Tellado i Mompó han abrigallat a Catalá. L'alcaldessa ha reivindicat unitat, ha fet balanç de gestió i ha carregat contra el PSOE.

Enric Mas competirà en la Challenge Mallorca 2026 després de la seua operació de varices

Enric Mas ja entrena després de passar per quiròfan i fixa la seua reaparició en la Challenge Mallorca 2026. Movistar presenta el seu projecte per a 2026 amb Uijtdebroeks com a aposta de lideratge.

Enric Mas confia a tornar millor després de la seua operació de varices

El mallorquí es va mostrar optimista en la presentació del Movistar Team: després d'operar-se de varices a la cama esquerra, ja entrena i apunta a iniciar 2026 amb bon peu.

Unzué apunta a Uijtdebroeks com a líder del Movistar per a 2026

Movistar va presentar els seus equips i el seu full de ruta per a 2026. Unzué confia a impulsar a Cian Uijtdebroeks com a referent i reforçar el bloc masculí i femení.

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.