Els Reis Mags recorreran Castelló en cotxes descapotables sense pauses per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Castelló ha adaptat la visita dels Reis Mags a les mesures derivades de la Covid-19 i proposa un format alternatiu a la tradicional cavalcada que portarà als reis a recórrer tota la la ciutat en un cotxe descapotable, amb diferents itineraris que no es revelaran i sense detindre’s, perquè el màxim número de xiquets puguen vore a Melcior, Gaspar i Baltasar però sense aglomeracions.

 

La caravana real la formaran una reduïda comitiva integrada pels Reis i els patges i escortada per la Policia Local. Arrancarà al Grau pel matí i continuarà per la resta de la ciutat, segons ha indicat el consistori en un comunicat.

El regidor de Festes, Omar Braina, ha assenyalat que enguany s’ha optat per un format alternatiu, programant un recorregut dels Reis Mags per la ciutat, amb vehicles descapotables, per a poder arribar al màxim nombre de xiquets i complir amb les mesures de seguretat i protecció de la salut davant la Covid-19.

 

«Els més xicotets han estat a l’altura de les circumstàncies durant este any tan complicat i esperem que esta comitiva real els permeta continuar mantenint la il·lusió i disfrutar d’un dia tan especial per a ells», ha manifestat l’edil.

 

De la mateixa manera, l’itinerari no es revelarà per a evitar aglomeracions de gent i, pel mateix motiu, la caravana real no es detindrà en cap lloc. A demés, es recomana que els xiquets saluden als Reis des de les finestres o balcons de les seues cases sempre que siga possible, per a contribuir a no generar concentracions de persones al carrer.

 

Altres espectacles infantils

D’altra banda, el Patronat Municipal de Festes ha organitzat espectacles infantils que se succeiran durant tota la jornada en tres escenaris a l’aire lliure i amb aforament limitat. El primer serà al Grau, pel matí, i els altres dos se situaran en el Recinte de Fires i Mercats i en l’esplanada exterior del Palau de la Festa.

 

Per a poder assistir a estos espectacles és obligatòria la reserva prèvia de plaça a través de l’apartat de Festes de la pàgina web de l’Ajuntament de Castelló, disponible a partir de les 9.00 hores del pròxim dimarts 29 de desembre. Cada reserva podrà ser d’un màxim de tres persones (un adult i dos xiquets) o un mínim de dos persones (un adult i un xiquet, ja que tots els menors han d’anar acompanyats).

 

L’espectacle infantil del Grau, en la zona del port, serà a les 10.00 hores. En el Recinte de Fires i Mercats, hi haurà diferents passades durant tot el dia: a les 11.30 hores, 12.30 hores, 16.30 hores, 17.30 hores, 18.30 hores i 19.30 hores. I en l’esplanada del Palau de la Festa, s’han programat sessions a les 12.00 hores, 13.00 hores, 16.00 hores, 17.15 hores i 18.30 hores. En el moment de la reserva prèvia, es podrà seleccionar l’hora i la ubicació.

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.