Els Reis Mags recorreran Castelló en cotxes descapotables sense pauses per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Castelló ha adaptat la visita dels Reis Mags a les mesures derivades de la Covid-19 i proposa un format alternatiu a la tradicional cavalcada que portarà als reis a recórrer tota la la ciutat en un cotxe descapotable, amb diferents itineraris que no es revelaran i sense detindre’s, perquè el màxim número de xiquets puguen vore a Melcior, Gaspar i Baltasar però sense aglomeracions.

 

La caravana real la formaran una reduïda comitiva integrada pels Reis i els patges i escortada per la Policia Local. Arrancarà al Grau pel matí i continuarà per la resta de la ciutat, segons ha indicat el consistori en un comunicat.

El regidor de Festes, Omar Braina, ha assenyalat que enguany s’ha optat per un format alternatiu, programant un recorregut dels Reis Mags per la ciutat, amb vehicles descapotables, per a poder arribar al màxim nombre de xiquets i complir amb les mesures de seguretat i protecció de la salut davant la Covid-19.

 

«Els més xicotets han estat a l’altura de les circumstàncies durant este any tan complicat i esperem que esta comitiva real els permeta continuar mantenint la il·lusió i disfrutar d’un dia tan especial per a ells», ha manifestat l’edil.

 

De la mateixa manera, l’itinerari no es revelarà per a evitar aglomeracions de gent i, pel mateix motiu, la caravana real no es detindrà en cap lloc. A demés, es recomana que els xiquets saluden als Reis des de les finestres o balcons de les seues cases sempre que siga possible, per a contribuir a no generar concentracions de persones al carrer.

 

Altres espectacles infantils

D’altra banda, el Patronat Municipal de Festes ha organitzat espectacles infantils que se succeiran durant tota la jornada en tres escenaris a l’aire lliure i amb aforament limitat. El primer serà al Grau, pel matí, i els altres dos se situaran en el Recinte de Fires i Mercats i en l’esplanada exterior del Palau de la Festa.

 

Per a poder assistir a estos espectacles és obligatòria la reserva prèvia de plaça a través de l’apartat de Festes de la pàgina web de l’Ajuntament de Castelló, disponible a partir de les 9.00 hores del pròxim dimarts 29 de desembre. Cada reserva podrà ser d’un màxim de tres persones (un adult i dos xiquets) o un mínim de dos persones (un adult i un xiquet, ja que tots els menors han d’anar acompanyats).

 

L’espectacle infantil del Grau, en la zona del port, serà a les 10.00 hores. En el Recinte de Fires i Mercats, hi haurà diferents passades durant tot el dia: a les 11.30 hores, 12.30 hores, 16.30 hores, 17.30 hores, 18.30 hores i 19.30 hores. I en l’esplanada del Palau de la Festa, s’han programat sessions a les 12.00 hores, 13.00 hores, 16.00 hores, 17.15 hores i 18.30 hores. En el moment de la reserva prèvia, es podrà seleccionar l’hora i la ubicació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.