11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Els Reis Mags recorreran Castelló en cotxes descapotables sense pauses per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Castelló ha adaptat la visita dels Reis Mags a les mesures derivades de la Covid-19 i proposa un format alternatiu a la tradicional cavalcada que portarà als reis a recórrer tota la la ciutat en un cotxe descapotable, amb diferents itineraris que no es revelaran i sense detindre’s, perquè el màxim número de xiquets puguen vore a Melcior, Gaspar i Baltasar però sense aglomeracions.

 

La caravana real la formaran una reduïda comitiva integrada pels Reis i els patges i escortada per la Policia Local. Arrancarà al Grau pel matí i continuarà per la resta de la ciutat, segons ha indicat el consistori en un comunicat.

El regidor de Festes, Omar Braina, ha assenyalat que enguany s’ha optat per un format alternatiu, programant un recorregut dels Reis Mags per la ciutat, amb vehicles descapotables, per a poder arribar al màxim nombre de xiquets i complir amb les mesures de seguretat i protecció de la salut davant la Covid-19.

 

«Els més xicotets han estat a l’altura de les circumstàncies durant este any tan complicat i esperem que esta comitiva real els permeta continuar mantenint la il·lusió i disfrutar d’un dia tan especial per a ells», ha manifestat l’edil.

 

De la mateixa manera, l’itinerari no es revelarà per a evitar aglomeracions de gent i, pel mateix motiu, la caravana real no es detindrà en cap lloc. A demés, es recomana que els xiquets saluden als Reis des de les finestres o balcons de les seues cases sempre que siga possible, per a contribuir a no generar concentracions de persones al carrer.

 

Altres espectacles infantils

D’altra banda, el Patronat Municipal de Festes ha organitzat espectacles infantils que se succeiran durant tota la jornada en tres escenaris a l’aire lliure i amb aforament limitat. El primer serà al Grau, pel matí, i els altres dos se situaran en el Recinte de Fires i Mercats i en l’esplanada exterior del Palau de la Festa.

 

Per a poder assistir a estos espectacles és obligatòria la reserva prèvia de plaça a través de l’apartat de Festes de la pàgina web de l’Ajuntament de Castelló, disponible a partir de les 9.00 hores del pròxim dimarts 29 de desembre. Cada reserva podrà ser d’un màxim de tres persones (un adult i dos xiquets) o un mínim de dos persones (un adult i un xiquet, ja que tots els menors han d’anar acompanyats).

 

L’espectacle infantil del Grau, en la zona del port, serà a les 10.00 hores. En el Recinte de Fires i Mercats, hi haurà diferents passades durant tot el dia: a les 11.30 hores, 12.30 hores, 16.30 hores, 17.30 hores, 18.30 hores i 19.30 hores. I en l’esplanada del Palau de la Festa, s’han programat sessions a les 12.00 hores, 13.00 hores, 16.00 hores, 17.15 hores i 18.30 hores. En el moment de la reserva prèvia, es podrà seleccionar l’hora i la ubicació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.