Els Reis Mags recorreran Castelló en cotxes descapotables sense pauses per a evitar aglomeracions

 

L’Ajuntament de Castelló ha adaptat la visita dels Reis Mags a les mesures derivades de la Covid-19 i proposa un format alternatiu a la tradicional cavalcada que portarà als reis a recórrer tota la la ciutat en un cotxe descapotable, amb diferents itineraris que no es revelaran i sense detindre’s, perquè el màxim número de xiquets puguen vore a Melcior, Gaspar i Baltasar però sense aglomeracions.

 

La caravana real la formaran una reduïda comitiva integrada pels Reis i els patges i escortada per la Policia Local. Arrancarà al Grau pel matí i continuarà per la resta de la ciutat, segons ha indicat el consistori en un comunicat.

El regidor de Festes, Omar Braina, ha assenyalat que enguany s’ha optat per un format alternatiu, programant un recorregut dels Reis Mags per la ciutat, amb vehicles descapotables, per a poder arribar al màxim nombre de xiquets i complir amb les mesures de seguretat i protecció de la salut davant la Covid-19.

 

«Els més xicotets han estat a l’altura de les circumstàncies durant este any tan complicat i esperem que esta comitiva real els permeta continuar mantenint la il·lusió i disfrutar d’un dia tan especial per a ells», ha manifestat l’edil.

 

De la mateixa manera, l’itinerari no es revelarà per a evitar aglomeracions de gent i, pel mateix motiu, la caravana real no es detindrà en cap lloc. A demés, es recomana que els xiquets saluden als Reis des de les finestres o balcons de les seues cases sempre que siga possible, per a contribuir a no generar concentracions de persones al carrer.

 

Altres espectacles infantils

D’altra banda, el Patronat Municipal de Festes ha organitzat espectacles infantils que se succeiran durant tota la jornada en tres escenaris a l’aire lliure i amb aforament limitat. El primer serà al Grau, pel matí, i els altres dos se situaran en el Recinte de Fires i Mercats i en l’esplanada exterior del Palau de la Festa.

 

Per a poder assistir a estos espectacles és obligatòria la reserva prèvia de plaça a través de l’apartat de Festes de la pàgina web de l’Ajuntament de Castelló, disponible a partir de les 9.00 hores del pròxim dimarts 29 de desembre. Cada reserva podrà ser d’un màxim de tres persones (un adult i dos xiquets) o un mínim de dos persones (un adult i un xiquet, ja que tots els menors han d’anar acompanyats).

 

L’espectacle infantil del Grau, en la zona del port, serà a les 10.00 hores. En el Recinte de Fires i Mercats, hi haurà diferents passades durant tot el dia: a les 11.30 hores, 12.30 hores, 16.30 hores, 17.30 hores, 18.30 hores i 19.30 hores. I en l’esplanada del Palau de la Festa, s’han programat sessions a les 12.00 hores, 13.00 hores, 16.00 hores, 17.15 hores i 18.30 hores. En el moment de la reserva prèvia, es podrà seleccionar l’hora i la ubicació.

Últimes notícies

Xavi Albert fixa el repte de connectar amb La Fonteta sense rebaixar les expectatives

El nou entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, vol que lafició es veja reflectida en el joc i els valors de lequip, sense caure en comparacions amb la temporada anterior però tampoc rebaixar les expectatives.

Diversos pobles valencians ja passen dels 40 graus a migdia

Les comarques de València i Alacant han superat ja els 40 graus a migdia i tenen activat l’avís roig per màximes que podrien arribar als 44 graus.

Detingut a València per gravar i assetjar set menors, entre elles la seua fillastra

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 51 anys acusat de gravar i assetjar huit dones, set d’elles menors, inclosa la seua fillastra. Ha quedat en llibertat amb una ordre d’allunyament mentres es revisa el material intervingut.

Presó de 17 anys per agredir sexualment dues xiquetes amb qui convivia a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat a 17 anys i mig de presó un home per agredir sexualment dues germanes menors amb qui va conviure entre setembre i novembre de 2024. A més de la pena de presó, se li imposen indemnitzacions, prohibicions d’acostament i inhabilitació per a treballar amb menors.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges i tronades dijous a València i Alacant

Aemet ha activat per a este dijous l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 i tronades en l’interior d’Alacant i el sud de València, amb avisos grocs per pluja i calor en la resta de la Comunitat Valenciana.

València tanca l’accés a la Devesa i extrema les mesures davant l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha tancat l’accés a la Devesa de El Saler fins divendres, ha activat canons d’aigua i ha reforçat la vigilància per l’alerta roja per calor i l’elevat risc d’incendis forestals.

Més de 10 milions en pèrdues agràries per la pedra a Utiel-Requena i comarques veïnes

La Unió Llauradora calcula més de 10 milions d'euros en danys directes sobre 10.000 hectàrees de cultius a Utiel-Requena, la Vall d'Albaida i l'Alt Palància pels temporals entre el 10 i el 15 d'agost.

Cartells de Lawerta per a homenatjar l’últim Mestalla en cada partit del València

El València CF ha llançat la campanya ‘Mestalla ès Etern’, amb cartells del dissenyador Lawerta per a cada partit de LALIGA i Copa del Rei a l’estadi, en la que podria ser l’última temporada al Camp de Mestalla.