Una residència d’Alaquàs és intervinguda en detectar-se un brot de coronavirus

 

La Conselleria de Sanitat ha intervingut en la residència privada de Canalejas, en la localitat d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), després de detectar-se un brot de coronavirus entre els seus usuaris.

 

Segons ha avançat ‘Levante-EMV’, Sanitat ja ha iniciat el protocol corresponent davant d’esta classe de situacions. A pesar de què no se sap quants dels 48 residents d’este centre de majors han donat positiu, s’ha decidit prendre esta mesura per a que la situació no vaja a més.

 

Durant els últims quatre dies, Alaquàs ha sumat un total de 39 casos de coronavirus, una de les localitats amb més augment últimament. Dels casos notificats, molts d’ells estan relacionats amb la residència.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.

Esquerra Unida impulsa una candidatura unitària perquè Mónica Oltra opte a l’Alcaldia de València en 2027

Esquerra Unida de València aposta per una candidatura unitària d'esquerres per a les municipals de 2027 i recolza el pas avant de Mónica Oltra per a disputar l'Alcaldia.

Detinguts a Orihuela amb 400 caderneres amuntegades per a la seua venda il·legal a França

La Policia Nacional deté a Orihuela a dos hòmens que transportaven 400 caderneres amuntegades en dotze gàbies, presumptament capturats a Lorca i amb destinació a la venda il·legal a França.

Valenciaport reduïx el tonatge però millora ingressos i benefici en el primer trimestre

Valenciaport va moure 18,6 milions de tones de mercaderies, un 3,3% menys interanual, però va elevar els seus ingressos un 2,6% i el seu resultat d'explotació un 27% gràcies al control del gasto.

Avís groc per fort onatge en el litoral sud d’Alacant este dimecres

La Aemet activa per a este dimecres l'avís groc per fenòmens costaners en el litoral sud d'Alacant, amb vent del nord-est i ones de fins a 3 metres.

Les temperatures tornen a pujar en la Comunitat Valenciana amb possibles tempestes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres una jornada estable, amb pujada de temperatures i risc de ruixats i alguna tempesta en zones d'interior, abans d'un descens tèrmic previst per al dijous.