Plantegen restringir les eixides dels ancians de les residències valencianes per a evitar nous brots

 

Després de què es detecatara el brot en la residència d’ancians de l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria (València), amb catorze casos positius, saltaren les alarmes d’estos centres en el territori valencià. D’esta manera, la conselleria de Polítiques Inclusives i la de Sanitat han agilitzat les mesures per a detectar nous casos.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’Associació Empresarial de Residències i Servicis a Persones Dependents (Aerte), reconeix que «Si fora hi ha molts casos, tard o prompte tornarà a haver en les residències». I és que esta classe de centres en cap moment han abandonat la Fase 3 de la desescalada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per tots estos motius, una de les primeres propostes d’esta associació és restringir les eixides dels seus residents. En estos moments, no es veu com un problema que els familiars esl visiten, però quan estos s’emporten a casa als residents, el risc augmenta.

 

La setmana passada la conselleria de Polítiques Inclusives va enviar un esborrany amb les mesures previstes per a evitar rebrots en residències, que es basen restringir les visites i controlar les eixides.

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.