3.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Plantegen restringir les eixides dels ancians de les residències valencianes per a evitar nous brots

 

Després de què es detecatara el brot en la residència d’ancians de l’Eliana, en la comarca del Camp del Túria (València), amb catorze casos positius, saltaren les alarmes d’estos centres en el territori valencià. D’esta manera, la conselleria de Polítiques Inclusives i la de Sanitat han agilitzat les mesures per a detectar nous casos.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’Associació Empresarial de Residències i Servicis a Persones Dependents (Aerte), reconeix que «Si fora hi ha molts casos, tard o prompte tornarà a haver en les residències». I és que esta classe de centres en cap moment han abandonat la Fase 3 de la desescalada. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per tots estos motius, una de les primeres propostes d’esta associació és restringir les eixides dels seus residents. En estos moments, no es veu com un problema que els familiars esl visiten, però quan estos s’emporten a casa als residents, el risc augmenta.

 

La setmana passada la conselleria de Polítiques Inclusives va enviar un esborrany amb les mesures previstes per a evitar rebrots en residències, que es basen restringir les visites i controlar les eixides.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.