Les restriccions noves contra el coronavirus afectaran als valencians a partir de la setmana que ve

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, mantindrà este dilluns de matí una reunió amb Salut Pública amb la finalitat d’implantar en el territori valencià les mesures arreplegades en l’ordre d’este divendres passat que ha eixit del Ple del Consell Interterritorial del Sistema de Salut. Amb estes actuacions coordinades entre totes les comunitats autònomes, el govern espanyol està intentant abordar de manera centralitzada l’increment de casos positius de coronavirus produïts en tota Espanya.

D’esta forma, està previst que les noves mesures s’apliquen en tot el territori valencià una volta estiguen publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, cosa prevista el dimarts de la setmana que ve. La consellera ha opinat que «era necessària la coordinació i homogeneïtzació de les mesures per a conseguir l’efectivitat més gran, tenint en compte la mobilitat i el període vacacional en el qual ens trobem». Els màxims afectats seran els fumadors, els locals d’oci nocturn i les visites a residències.

 

Cal dir que València és una de les autonomies que més turistes té d’altres parts d’Espanya, cosa que la fa especialment sensible als desplaçaments de persones que venen des d’altres punts del país. A on sí que han entrat ja en funcionament les mesures és en la Ciutat de València, a partir d’este divendres, tal com ha informat València Diari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.

Esquerra Unida impulsa una candidatura unitària perquè Mónica Oltra opte a l’Alcaldia de València en 2027

Esquerra Unida de València aposta per una candidatura unitària d'esquerres per a les municipals de 2027 i recolza el pas avant de Mónica Oltra per a disputar l'Alcaldia.

Detinguts a Orihuela amb 400 caderneres amuntegades per a la seua venda il·legal a França

La Policia Nacional deté a Orihuela a dos hòmens que transportaven 400 caderneres amuntegades en dotze gàbies, presumptament capturats a Lorca i amb destinació a la venda il·legal a França.

Valenciaport reduïx el tonatge però millora ingressos i benefici en el primer trimestre

Valenciaport va moure 18,6 milions de tones de mercaderies, un 3,3% menys interanual, però va elevar els seus ingressos un 2,6% i el seu resultat d'explotació un 27% gràcies al control del gasto.

Avís groc per fort onatge en el litoral sud d’Alacant este dimecres

La Aemet activa per a este dimecres l'avís groc per fenòmens costaners en el litoral sud d'Alacant, amb vent del nord-est i ones de fins a 3 metres.

Les temperatures tornen a pujar en la Comunitat Valenciana amb possibles tempestes a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres una jornada estable, amb pujada de temperatures i risc de ruixats i alguna tempesta en zones d'interior, abans d'un descens tèrmic previst per al dijous.

Dos treballadors moren en desplomar-se una bastida en una obra de Benidorm

Dos treballadors de 26 i 45 anys han mort en ensorrar-se una bastida en un edifici de 18 plantes a Benidorm, mentres que un tercer operari ha aconseguit posar-se fora de perill. L'Ajuntament ha decretat un dia de dol oficial i un minut de silenci en memòria de les víctimes.