Les restriccions noves contra el coronavirus afectaran als valencians a partir de la setmana que ve

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, mantindrà este dilluns de matí una reunió amb Salut Pública amb la finalitat d’implantar en el territori valencià les mesures arreplegades en l’ordre d’este divendres passat que ha eixit del Ple del Consell Interterritorial del Sistema de Salut. Amb estes actuacions coordinades entre totes les comunitats autònomes, el govern espanyol està intentant abordar de manera centralitzada l’increment de casos positius de coronavirus produïts en tota Espanya.

D’esta forma, està previst que les noves mesures s’apliquen en tot el territori valencià una volta estiguen publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, cosa prevista el dimarts de la setmana que ve. La consellera ha opinat que «era necessària la coordinació i homogeneïtzació de les mesures per a conseguir l’efectivitat més gran, tenint en compte la mobilitat i el període vacacional en el qual ens trobem». Els màxims afectats seran els fumadors, els locals d’oci nocturn i les visites a residències.

 

Cal dir que València és una de les autonomies que més turistes té d’altres parts d’Espanya, cosa que la fa especialment sensible als desplaçaments de persones que venen des d’altres punts del país. A on sí que han entrat ja en funcionament les mesures és en la Ciutat de València, a partir d’este divendres, tal com ha informat València Diari.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.