13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Retiren del mercat una hamaca infantil de Fisher-Price per la seua possible relació amb la mort de 10 bebés

 

L’empresa Mattel ha retirat de forma voluntària i a nivell mundial l’hamaca infantil Fisher-Price Rock’n Play Sleeper, després que s’hagen notificat “certs incidents en els quals el producte va ser utilitzat de forma contrària als advertiments i instruccions de seguretat”.

 

Segons ha informat el Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, la retirada s’ha portat a terme en associació amb la Comissió de Seguretat de Productes del Consumidor dels Estats Units.

 

Recentment, segons han publicat diversos mitjans, aquest organisme va llançar una alerta després que es relacionara la mort de deu bebés en bolcar-se l’hamaca. A Espanya no s’ha notificat cap incident relacionat amb l’ús d’aquest producte, han assegurat a EFE fonts de Sanitat.

 

La retirada és aplicable a tots els models i l’empresa demana als pares i cuidadors que deixen d’usar-la i la retornen. A canvi, rebran un reembossament complet pel producte adquirit a la Unió Europea en els dos últims anys.

 

Els consumidors que hagen adquirit l’hamaca mitjançant canals minoristes, han de contactar amb el Servei d’Atenció al Consumidor de Mattel, que en el cas d’Espanya és service.mattel.com/es/home.aspx.

 

Agents de la Guàrdia Civil salven a un bebé que s’estava asfixiant a l’Alcúdia

Aquest diumenge, agents de la Guàrdia Civil de València salvaven la vida a un bebé que presentava signes d’asfíxia i havia arribat a desmaiar-se a causa d’un atragantament.

 

Segons informa la Benemèrita en un comunicat, aquest diumenge van rebre l’avís d’una mare que indicava que el seu bebé s’havia desmaiat per un atragantament i necessitava ajuda. la situació s’havia produït a la localitat de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta.

 

Immediatament, es van mobilitzar fins al lloc dels fets diversos efectius. Una vegada allí, els agents van comprovar que el menor presentava un color morat en la pell i tenia signes d’asfíxia.

 

Els agents li van realitzar la maniobra de Heimlich i van aconseguir salvar al menor. Posteriorment, va ser traslladat a l’hospital de la Ribera d’Alzira, per tal de realitzar-li un reconeixement mèdic.

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.