Retiren del mercat una hamaca infantil de Fisher-Price per la seua possible relació amb la mort de 10 bebés

 

L’empresa Mattel ha retirat de forma voluntària i a nivell mundial l’hamaca infantil Fisher-Price Rock’n Play Sleeper, després que s’hagen notificat «certs incidents en els quals el producte va ser utilitzat de forma contrària als advertiments i instruccions de seguretat».

 

Segons ha informat el Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, la retirada s’ha portat a terme en associació amb la Comissió de Seguretat de Productes del Consumidor dels Estats Units.

 

Recentment, segons han publicat diversos mitjans, aquest organisme va llançar una alerta després que es relacionara la mort de deu bebés en bolcar-se l’hamaca. A Espanya no s’ha notificat cap incident relacionat amb l’ús d’aquest producte, han assegurat a EFE fonts de Sanitat.

 

La retirada és aplicable a tots els models i l’empresa demana als pares i cuidadors que deixen d’usar-la i la retornen. A canvi, rebran un reembossament complet pel producte adquirit a la Unió Europea en els dos últims anys.

 

Els consumidors que hagen adquirit l’hamaca mitjançant canals minoristes, han de contactar amb el Servei d’Atenció al Consumidor de Mattel, que en el cas d’Espanya és service.mattel.com/es/home.aspx.

 

Agents de la Guàrdia Civil salven a un bebé que s’estava asfixiant a l’Alcúdia

Aquest diumenge, agents de la Guàrdia Civil de València salvaven la vida a un bebé que presentava signes d’asfíxia i havia arribat a desmaiar-se a causa d’un atragantament.

 

Segons informa la Benemèrita en un comunicat, aquest diumenge van rebre l’avís d’una mare que indicava que el seu bebé s’havia desmaiat per un atragantament i necessitava ajuda. la situació s’havia produït a la localitat de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta.

 

Immediatament, es van mobilitzar fins al lloc dels fets diversos efectius. Una vegada allí, els agents van comprovar que el menor presentava un color morat en la pell i tenia signes d’asfíxia.

 

Els agents li van realitzar la maniobra de Heimlich i van aconseguir salvar al menor. Posteriorment, va ser traslladat a l’hospital de la Ribera d’Alzira, per tal de realitzar-li un reconeixement mèdic.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.