Retiren del mercat una hamaca infantil de Fisher-Price per la seua possible relació amb la mort de 10 bebés

 

L’empresa Mattel ha retirat de forma voluntària i a nivell mundial l’hamaca infantil Fisher-Price Rock’n Play Sleeper, després que s’hagen notificat “certs incidents en els quals el producte va ser utilitzat de forma contrària als advertiments i instruccions de seguretat”.

 

Segons ha informat el Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, la retirada s’ha portat a terme en associació amb la Comissió de Seguretat de Productes del Consumidor dels Estats Units.

 

Recentment, segons han publicat diversos mitjans, aquest organisme va llançar una alerta després que es relacionara la mort de deu bebés en bolcar-se l’hamaca. A Espanya no s’ha notificat cap incident relacionat amb l’ús d’aquest producte, han assegurat a EFE fonts de Sanitat.

 

La retirada és aplicable a tots els models i l’empresa demana als pares i cuidadors que deixen d’usar-la i la retornen. A canvi, rebran un reembossament complet pel producte adquirit a la Unió Europea en els dos últims anys.

 

Els consumidors que hagen adquirit l’hamaca mitjançant canals minoristes, han de contactar amb el Servei d’Atenció al Consumidor de Mattel, que en el cas d’Espanya és service.mattel.com/es/home.aspx.

 

Agents de la Guàrdia Civil salven a un bebé que s’estava asfixiant a l’Alcúdia

Aquest diumenge, agents de la Guàrdia Civil de València salvaven la vida a un bebé que presentava signes d’asfíxia i havia arribat a desmaiar-se a causa d’un atragantament.

 

Segons informa la Benemèrita en un comunicat, aquest diumenge van rebre l’avís d’una mare que indicava que el seu bebé s’havia desmaiat per un atragantament i necessitava ajuda. la situació s’havia produït a la localitat de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta.

 

Immediatament, es van mobilitzar fins al lloc dels fets diversos efectius. Una vegada allí, els agents van comprovar que el menor presentava un color morat en la pell i tenia signes d’asfíxia.

 

Els agents li van realitzar la maniobra de Heimlich i van aconseguir salvar al menor. Posteriorment, va ser traslladat a l’hospital de la Ribera d’Alzira, per tal de realitzar-li un reconeixement mèdic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.