Retiren del mercat una hamaca infantil de Fisher-Price per la seua possible relació amb la mort de 10 bebés

 

L’empresa Mattel ha retirat de forma voluntària i a nivell mundial l’hamaca infantil Fisher-Price Rock’n Play Sleeper, després que s’hagen notificat «certs incidents en els quals el producte va ser utilitzat de forma contrària als advertiments i instruccions de seguretat».

 

Segons ha informat el Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, la retirada s’ha portat a terme en associació amb la Comissió de Seguretat de Productes del Consumidor dels Estats Units.

 

Recentment, segons han publicat diversos mitjans, aquest organisme va llançar una alerta després que es relacionara la mort de deu bebés en bolcar-se l’hamaca. A Espanya no s’ha notificat cap incident relacionat amb l’ús d’aquest producte, han assegurat a EFE fonts de Sanitat.

 

La retirada és aplicable a tots els models i l’empresa demana als pares i cuidadors que deixen d’usar-la i la retornen. A canvi, rebran un reembossament complet pel producte adquirit a la Unió Europea en els dos últims anys.

 

Els consumidors que hagen adquirit l’hamaca mitjançant canals minoristes, han de contactar amb el Servei d’Atenció al Consumidor de Mattel, que en el cas d’Espanya és service.mattel.com/es/home.aspx.

 

Agents de la Guàrdia Civil salven a un bebé que s’estava asfixiant a l’Alcúdia

Aquest diumenge, agents de la Guàrdia Civil de València salvaven la vida a un bebé que presentava signes d’asfíxia i havia arribat a desmaiar-se a causa d’un atragantament.

 

Segons informa la Benemèrita en un comunicat, aquest diumenge van rebre l’avís d’una mare que indicava que el seu bebé s’havia desmaiat per un atragantament i necessitava ajuda. la situació s’havia produït a la localitat de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta.

 

Immediatament, es van mobilitzar fins al lloc dels fets diversos efectius. Una vegada allí, els agents van comprovar que el menor presentava un color morat en la pell i tenia signes d’asfíxia.

 

Els agents li van realitzar la maniobra de Heimlich i van aconseguir salvar al menor. Posteriorment, va ser traslladat a l’hospital de la Ribera d’Alzira, per tal de realitzar-li un reconeixement mèdic.

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.