Retiren del mercat una hamaca infantil de Fisher-Price per la seua possible relació amb la mort de 10 bebés

 

L’empresa Mattel ha retirat de forma voluntària i a nivell mundial l’hamaca infantil Fisher-Price Rock’n Play Sleeper, després que s’hagen notificat “certs incidents en els quals el producte va ser utilitzat de forma contrària als advertiments i instruccions de seguretat”.

 

Segons ha informat el Ministeri de Sanitat, Consum i Benestar Social, la retirada s’ha portat a terme en associació amb la Comissió de Seguretat de Productes del Consumidor dels Estats Units.

 

Recentment, segons han publicat diversos mitjans, aquest organisme va llançar una alerta després que es relacionara la mort de deu bebés en bolcar-se l’hamaca. A Espanya no s’ha notificat cap incident relacionat amb l’ús d’aquest producte, han assegurat a EFE fonts de Sanitat.

 

La retirada és aplicable a tots els models i l’empresa demana als pares i cuidadors que deixen d’usar-la i la retornen. A canvi, rebran un reembossament complet pel producte adquirit a la Unió Europea en els dos últims anys.

 

Els consumidors que hagen adquirit l’hamaca mitjançant canals minoristes, han de contactar amb el Servei d’Atenció al Consumidor de Mattel, que en el cas d’Espanya és service.mattel.com/es/home.aspx.

 

Agents de la Guàrdia Civil salven a un bebé que s’estava asfixiant a l’Alcúdia

Aquest diumenge, agents de la Guàrdia Civil de València salvaven la vida a un bebé que presentava signes d’asfíxia i havia arribat a desmaiar-se a causa d’un atragantament.

 

Segons informa la Benemèrita en un comunicat, aquest diumenge van rebre l’avís d’una mare que indicava que el seu bebé s’havia desmaiat per un atragantament i necessitava ajuda. la situació s’havia produït a la localitat de l’Alcúdia, a la comarca de la Ribera Alta.

 

Immediatament, es van mobilitzar fins al lloc dels fets diversos efectius. Una vegada allí, els agents van comprovar que el menor presentava un color morat en la pell i tenia signes d’asfíxia.

 

Els agents li van realitzar la maniobra de Heimlich i van aconseguir salvar al menor. Posteriorment, va ser traslladat a l’hospital de la Ribera d’Alzira, per tal de realitzar-li un reconeixement mèdic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.