Anuncios

Ribó crida als ciutadans de València a «confinar-se al màxim de les seues possibilitats»

L'alcalde de València, Joan Ribó, ha recalcat que, davant de l'evolució actual de la pandèmia de coronavirus, «és molt important que la gent estiga en casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes, que s'han donat per part de la Generalitat». Normes, ha postil·lat «que a alguns ens agradarien que foren un poc més estrictes».

 

El primer edil ha afirmat que l'actual és «un moment molt preocupant en l'àmbit sanitari per la situació de la pandèmia». Referent a això, ha assenyalat que estem en «un moment en el que el nivell de contagis de Covid-19 s'està disparant en la ciutat de València, en la província i en el mateix Ajuntament».

 

Joan Ribó opina que s'han de «prendre totes les mesures a tots els nivells de prevenció» i assegura que «és molt important que la gent estiga a casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes que s'han donat per part de la Generalitat, que a alguns ens agradarien que foren una mica mes estrictes».

 

Compromís traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures»

Este dimarts s'ha informat que Compromís, formació de Joan Ribó, traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures», com el confinament parcial, per a fer front a la pandèmia davant de les «preocupants» xifres que s'han conegut en els últims dies.

 

Els portaveus de Compromís, Mónica Oltra, Àgueda Micó, Joan Ribó i Juan Ponce creuen que, davant d'esta situació, «cal prendre mesures contundents i valentes per a frenar els contagis, preservar vides, evitar el col·lapse del sistema sanitari i garantir el procés de vacunació, en el sentit que hem vingut proposant des del mes d'octubre en els diferents àmbits institucionals i polítics».

 

Entre les propostes, advoquen per promoure el teletreball, suspendre l'activitat de l'hostaleria, els locals turístics, hotelers i d'oci, els centres comercials i locals comercials no essencials de més de 800 metres quadrats i limitar la seua activitat en espais d'igual o inferior grandària.

 

D'igual manera, aposta per suspendre espectacles i activitats sense programació estable que impliquen acumulació de persones a l'entrada i a l'eixida, prohibició de les reunions de no convivents, exceptuant les cures i la criança, i confinament nocturn a les 20.00 hores amb les excepcions que marca l'actual normativa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.