Ribó crida als ciutadans de València a «confinar-se al màxim de les seues possibilitats»

L'alcalde de València, Joan Ribó, ha recalcat que, davant de l'evolució actual de la pandèmia de coronavirus, «és molt important que la gent estiga en casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes, que s'han donat per part de la Generalitat». Normes, ha postil·lat «que a alguns ens agradarien que foren un poc més estrictes».

 

El primer edil ha afirmat que l'actual és «un moment molt preocupant en l'àmbit sanitari per la situació de la pandèmia». Referent a això, ha assenyalat que estem en «un moment en el que el nivell de contagis de Covid-19 s'està disparant en la ciutat de València, en la província i en el mateix Ajuntament».

 

Joan Ribó opina que s'han de «prendre totes les mesures a tots els nivells de prevenció» i assegura que «és molt important que la gent estiga a casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes que s'han donat per part de la Generalitat, que a alguns ens agradarien que foren una mica mes estrictes».

 

Compromís traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures»

Este dimarts s'ha informat que Compromís, formació de Joan Ribó, traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures», com el confinament parcial, per a fer front a la pandèmia davant de les «preocupants» xifres que s'han conegut en els últims dies.

 

Els portaveus de Compromís, Mónica Oltra, Àgueda Micó, Joan Ribó i Juan Ponce creuen que, davant d'esta situació, «cal prendre mesures contundents i valentes per a frenar els contagis, preservar vides, evitar el col·lapse del sistema sanitari i garantir el procés de vacunació, en el sentit que hem vingut proposant des del mes d'octubre en els diferents àmbits institucionals i polítics».

 

Entre les propostes, advoquen per promoure el teletreball, suspendre l'activitat de l'hostaleria, els locals turístics, hotelers i d'oci, els centres comercials i locals comercials no essencials de més de 800 metres quadrats i limitar la seua activitat en espais d'igual o inferior grandària.

 

D'igual manera, aposta per suspendre espectacles i activitats sense programació estable que impliquen acumulació de persones a l'entrada i a l'eixida, prohibició de les reunions de no convivents, exceptuant les cures i la criança, i confinament nocturn a les 20.00 hores amb les excepcions que marca l'actual normativa.

Últimes notícies

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.