Ribó crida als ciutadans de València a «confinar-se al màxim de les seues possibilitats»

L'alcalde de València, Joan Ribó, ha recalcat que, davant de l'evolució actual de la pandèmia de coronavirus, «és molt important que la gent estiga en casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes, que s'han donat per part de la Generalitat». Normes, ha postil·lat «que a alguns ens agradarien que foren un poc més estrictes».

 

El primer edil ha afirmat que l'actual és «un moment molt preocupant en l'àmbit sanitari per la situació de la pandèmia». Referent a això, ha assenyalat que estem en «un moment en el que el nivell de contagis de Covid-19 s'està disparant en la ciutat de València, en la província i en el mateix Ajuntament».

 

Joan Ribó opina que s'han de «prendre totes les mesures a tots els nivells de prevenció» i assegura que «és molt important que la gent estiga a casa el més possible, que es confine al màxim de les seues possibilitats i que respecte escrupolosament les normes que s'han donat per part de la Generalitat, que a alguns ens agradarien que foren una mica mes estrictes».

 

Compromís traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures»

Este dimarts s'ha informat que Compromís, formació de Joan Ribó, traslladarà al Consell i al Govern central la «necessitat d'adoptar mesures més dures», com el confinament parcial, per a fer front a la pandèmia davant de les «preocupants» xifres que s'han conegut en els últims dies.

 

Els portaveus de Compromís, Mónica Oltra, Àgueda Micó, Joan Ribó i Juan Ponce creuen que, davant d'esta situació, «cal prendre mesures contundents i valentes per a frenar els contagis, preservar vides, evitar el col·lapse del sistema sanitari i garantir el procés de vacunació, en el sentit que hem vingut proposant des del mes d'octubre en els diferents àmbits institucionals i polítics».

 

Entre les propostes, advoquen per promoure el teletreball, suspendre l'activitat de l'hostaleria, els locals turístics, hotelers i d'oci, els centres comercials i locals comercials no essencials de més de 800 metres quadrats i limitar la seua activitat en espais d'igual o inferior grandària.

 

D'igual manera, aposta per suspendre espectacles i activitats sense programació estable que impliquen acumulació de persones a l'entrada i a l'eixida, prohibició de les reunions de no convivents, exceptuant les cures i la criança, i confinament nocturn a les 20.00 hores amb les excepcions que marca l'actual normativa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.