12.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Ribó veu una «frivolitat» posar data per a la celebració de les Falles

 

L’alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó, ha considerat que seria una «frivolitat» per la seua part posar una data per a la celebració de les Falles a causa de la situació epidemiològica i ha afirmat: «Este virus l’hem de cremar, però abans l’hem de guanyar».

 

D’eixa manera s’ha pronunciat el primer edil a la seua arribada a la Trobada d’alcaldesses i alcaldes de Municipis Fallers, que s’ha celebrat en el Palau de Congressos. D’esta reunió, Ribó espera que isca un consens perquè, en cas que hi haja celebració, siga «el més conjuntament possible» entre totes les localitats que planten falles.

 

Ribó ha manifestat que la celebració depén de «dos paràmetres: La seguretat mèdica i el consens amb el món faller». D’eixa manera, es duran a terme les festes quan la vacunació permeta conseguir la immunitat de ramat i quan «el món faller el decidisca», pel que, al seu juí, «no tindria cap sentit» que l’alcalde proposara data.

 

Respecte a la reunió amb els municipis, l’alcalde ha indicat que ja tenien previst esta cita per a l’any passat, encara que es va haver de cancel·lar per la pandèmia, i ha destacat que enguany volen «simbolitzar la unió de totes les ciutats i pobles del moviment faller». A demés, ha agraït la «bona lluna» del món faller i el treball col·laboratiu que han fet enguany.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana protesten davant Les Corts amb un ninot de Pérez Llorca

Un centenar de persones han protestat davant Les Corts durant la investidura de Juanfran Pérez Llorca amb consignes i un ninot amb el seu rostre. El col·lectiu ha denunciat continuïtat amb Mazón i ha exigit justícia i responsabilitats.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Les autoritats han intervingut 2.005 quilos de cocaïna ocults en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València i han detingut a quatre persones. L'operació ha desarticulat una xarxa que introduïa droga en contenidors des de Sud-amèrica.

El València busca trencar set mesos sense guanyar fora davant el Raig

El València afrontarà este dilluns la seua visita al Raig amb l'objectiu d'acabar amb set mesos sense triomfs a domicili en LaLiga. Des de la seua última victòria fora enllaça huit eixides sense guanyar.

Víctimes de la dana assistiran al ple d’investidura convidades per l’oposició

Representants de dos associacions d'afectats seguiran des de la tribuna el debat d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts, després de ser convidades per l'oposició. També protestaran a les portes del parlament.

València Basket i Alina Iagupova rescindixen el seu contracte de mutu acord

El club i la jugadora han posat fi al vincle que arribava fins a final de temporada. La decisió arriba després d'absències per una situació personal prolongada.

Sanitat recomana usar màscara en centres sanitaris davant el possible repunt d’infeccions

Sanitat ha remés una instrucció que aconsella la màscara en situacions i àrees concretes dels centres sanitaris davant un possible repunt de virus respiratoris. La Comunitat Valenciana manté nivell baix d'epidèmia, amb 787,8 casos per 100.000 habitants l'última setmana.

Intervingudes dos tones de cocaïna ocultes entre fruita en el port de València

Intervinguts 2.005 quilos de cocaïna camuflats en caixes de fruita procedents de l'Equador en el port de València. Hi ha quatre detinguts i es desarticula una xarxa.

Baixen de forma generalitzada les mínimes i Fontanars dels Alforins marca -3,6°

Les mínimes han baixat en tota la Comunitat Valenciana. Fontanars dels Alforins ha registrat -3,6°, seguida d'Ademuz i Villena, mentres el litoral s'ha mantingut més temperat.