Ribó veu una «frivolitat» posar data per a la celebració de les Falles

 

L’alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó, ha considerat que seria una «frivolitat» per la seua part posar una data per a la celebració de les Falles a causa de la situació epidemiològica i ha afirmat: «Este virus l’hem de cremar, però abans l’hem de guanyar».

 

D’eixa manera s’ha pronunciat el primer edil a la seua arribada a la Trobada d’alcaldesses i alcaldes de Municipis Fallers, que s’ha celebrat en el Palau de Congressos. D’esta reunió, Ribó espera que isca un consens perquè, en cas que hi haja celebració, siga «el més conjuntament possible» entre totes les localitats que planten falles.

 

Ribó ha manifestat que la celebració depén de «dos paràmetres: La seguretat mèdica i el consens amb el món faller». D’eixa manera, es duran a terme les festes quan la vacunació permeta conseguir la immunitat de ramat i quan «el món faller el decidisca», pel que, al seu juí, «no tindria cap sentit» que l’alcalde proposara data.

 

Respecte a la reunió amb els municipis, l’alcalde ha indicat que ja tenien previst esta cita per a l’any passat, encara que es va haver de cancel·lar per la pandèmia, i ha destacat que enguany volen «simbolitzar la unió de totes les ciutats i pobles del moviment faller». A demés, ha agraït la «bona lluna» del món faller i el treball col·laboratiu que han fet enguany.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.