10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Ribó veu una «frivolitat» posar data per a la celebració de les Falles

 

L’alcalde de la ciutat de València, Joan Ribó, ha considerat que seria una «frivolitat» per la seua part posar una data per a la celebració de les Falles a causa de la situació epidemiològica i ha afirmat: «Este virus l’hem de cremar, però abans l’hem de guanyar».

 

D’eixa manera s’ha pronunciat el primer edil a la seua arribada a la Trobada d’alcaldesses i alcaldes de Municipis Fallers, que s’ha celebrat en el Palau de Congressos. D’esta reunió, Ribó espera que isca un consens perquè, en cas que hi haja celebració, siga «el més conjuntament possible» entre totes les localitats que planten falles.

 

Ribó ha manifestat que la celebració depén de «dos paràmetres: La seguretat mèdica i el consens amb el món faller». D’eixa manera, es duran a terme les festes quan la vacunació permeta conseguir la immunitat de ramat i quan «el món faller el decidisca», pel que, al seu juí, «no tindria cap sentit» que l’alcalde proposara data.

 

Respecte a la reunió amb els municipis, l’alcalde ha indicat que ja tenien previst esta cita per a l’any passat, encara que es va haver de cancel·lar per la pandèmia, i ha destacat que enguany volen «simbolitzar la unió de totes les ciutats i pobles del moviment faller». A demés, ha agraït la «bona lluna» del món faller i el treball col·laboratiu que han fet enguany.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.