Rússia autoritza les proves de la vacuna contra el Covid-19 en majors de 60 anys

 

Rússia autoritza les proves clíniques de la vacuna contra el nou coronavirus Sputnik V en majors de 60 anys, segons han informat este dimecres les autoritats sanitàries russes.

 

«El Ministeri de Sanitat de Rússia ha autoritzat este dimarts els estudis clínics de la bovina Sputnik V, feta pel Centre d’investigacions epidemiològiques i microbiologia Gamaleya. En la investigació (…) participaran 110 voluntaris amb edats superiors als 60 anys», ha anunciat l’entitat en un comunicat.

 

Segons el ministeri, l’objectiu de la investigació consistix en ampliar «les possibilitats d’aplicació de la vacuna entre els grups de major edat de la població, que afronten un major risc». La vacuna russa Sputnik V, que està basada en adenovirus humans, es troba en la fase III de proves, després d’haver rebut el registre en l’agost passat.

 

La fase I i II van concloure sense efectes adversos importants i amb una resposta immune estable en el 100% dels participants, segons el Fons d’Inversions Directes de Rússia (FIDR). Rússia espera vacunar contra el Covid-19 a entre el 70 i 80% de la seua població en un termini de 9 a 12 mesos, segons va afirmar a finals de setembre passat Alexandre Ginzburg, director del Centre Gamaleya, creador d’esta vacuna. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.