Sagunt acull el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite

 

La regidoria de Joventut i Infància de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València), ha presentat el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite, la iniciativa que, juntament amb l’Associació Cultural Klavika, pretén donar a conéixer els artistes i grups locals menors de 30 anys del municipi.

 

El festival, previst per a setembre, es va cancel·lar per motius sanitaris i de seguretat i, des de l’organització, es va preparar una versió adaptada amb actuacions en xicotet format i duració.

 

Així, després dels primers set concerts, que han tingut lloc des d’octubre fins al cap de setmana passat, s’han presentat els pròxims set esdeveniments, que tindran lloc del 3 de gener al 13 de març en dos espais del municipi, en el Casal Jove del Port de Sagunt i en el Mercat Municipal de Sagunt.

 

Un gran número d’estils musicals

Esta segona fase de concerts la va obrir el grup Street Five amb la seua fusió d’estils que van des del jazz al rock passant pel funk, el punk i el reggae, tot això amb una potent secció d’instruments de vent. Este concert va tindre lloc diumenge passat, 3 de gener, en el Mercat de Sagunt.

 

Este nou cicle, a demés, se centra estilísticament més en el rap, estil que serà el protagonista de la majoria d’actuacions, com la de Kaesar+Magma Studio o el concert dels rapers locals Hercio+Shine+Omer.

 

També rap fusionat amb música electrònica de la mà de T.Dom, guanyador del festival Morvedre Rap en 2018, o fusió d’estils de la mà de dos cantautores interdisciplinàries amb una gran projecció, Nina Aranda i Wildfau, que actuaran el 9 de gener i el 3 de març respectivament.

 

Busquen donar suport als músics més jóvens de Sagunt

Finalment, també estarà present el rock més alternatiu amb traces de rock urbà dels Bendita Locura, una banda jove que s’ha convertit en un clàssic del panorama musical local.

Per al regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, «la bona resposta dels primers concerts, amb entrades esgotades en quasi totes les actuacions, ens ha animat a oferir esta segona fase i ja estem treballant en una tercera. L’objectiu és fomentar la labor dels jóvens músics de la ciutat oferint espectacles segurs i molt controlats. Amb això, mantenim el suport als nostres jóvens músics, creant esta plataforma de difusió i llançament que els servix per a promocionar-se com a artistes».

 

Segons Sampedro, «hem incorporat artistes que no estaven previstos en el festival inicial, i la intenció és generar un circuit de música amb els nostres artistes jóvens, amb concerts en xicotet format totes o quasi totes les setmanes i allargar el cicle, almenys, fins a estiu».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig