Sagunt acull el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite

 

La regidoria de Joventut i Infància de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València), ha presentat el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite, la iniciativa que, juntament amb l’Associació Cultural Klavika, pretén donar a conéixer els artistes i grups locals menors de 30 anys del municipi.

 

El festival, previst per a setembre, es va cancel·lar per motius sanitaris i de seguretat i, des de l’organització, es va preparar una versió adaptada amb actuacions en xicotet format i duració.

 

Així, després dels primers set concerts, que han tingut lloc des d’octubre fins al cap de setmana passat, s’han presentat els pròxims set esdeveniments, que tindran lloc del 3 de gener al 13 de març en dos espais del municipi, en el Casal Jove del Port de Sagunt i en el Mercat Municipal de Sagunt.

 

Un gran número d’estils musicals

Esta segona fase de concerts la va obrir el grup Street Five amb la seua fusió d’estils que van des del jazz al rock passant pel funk, el punk i el reggae, tot això amb una potent secció d’instruments de vent. Este concert va tindre lloc diumenge passat, 3 de gener, en el Mercat de Sagunt.

 

Este nou cicle, a demés, se centra estilísticament més en el rap, estil que serà el protagonista de la majoria d’actuacions, com la de Kaesar+Magma Studio o el concert dels rapers locals Hercio+Shine+Omer.

 

També rap fusionat amb música electrònica de la mà de T.Dom, guanyador del festival Morvedre Rap en 2018, o fusió d’estils de la mà de dos cantautores interdisciplinàries amb una gran projecció, Nina Aranda i Wildfau, que actuaran el 9 de gener i el 3 de març respectivament.

 

Busquen donar suport als músics més jóvens de Sagunt

Finalment, també estarà present el rock més alternatiu amb traces de rock urbà dels Bendita Locura, una banda jove que s’ha convertit en un clàssic del panorama musical local.

Per al regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, «la bona resposta dels primers concerts, amb entrades esgotades en quasi totes les actuacions, ens ha animat a oferir esta segona fase i ja estem treballant en una tercera. L’objectiu és fomentar la labor dels jóvens músics de la ciutat oferint espectacles segurs i molt controlats. Amb això, mantenim el suport als nostres jóvens músics, creant esta plataforma de difusió i llançament que els servix per a promocionar-se com a artistes».

 

Segons Sampedro, «hem incorporat artistes que no estaven previstos en el festival inicial, i la intenció és generar un circuit de música amb els nostres artistes jóvens, amb concerts en xicotet format totes o quasi totes les setmanes i allargar el cicle, almenys, fins a estiu».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla