Sagunt acull el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite

 

La regidoria de Joventut i Infància de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València), ha presentat el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite, la iniciativa que, juntament amb l’Associació Cultural Klavika, pretén donar a conéixer els artistes i grups locals menors de 30 anys del municipi.

 

El festival, previst per a setembre, es va cancel·lar per motius sanitaris i de seguretat i, des de l’organització, es va preparar una versió adaptada amb actuacions en xicotet format i duració.

 

Així, després dels primers set concerts, que han tingut lloc des d’octubre fins al cap de setmana passat, s’han presentat els pròxims set esdeveniments, que tindran lloc del 3 de gener al 13 de març en dos espais del municipi, en el Casal Jove del Port de Sagunt i en el Mercat Municipal de Sagunt.

 

Un gran número d’estils musicals

Esta segona fase de concerts la va obrir el grup Street Five amb la seua fusió d’estils que van des del jazz al rock passant pel funk, el punk i el reggae, tot això amb una potent secció d’instruments de vent. Este concert va tindre lloc diumenge passat, 3 de gener, en el Mercat de Sagunt.

 

Este nou cicle, a demés, se centra estilísticament més en el rap, estil que serà el protagonista de la majoria d’actuacions, com la de Kaesar+Magma Studio o el concert dels rapers locals Hercio+Shine+Omer.

 

També rap fusionat amb música electrònica de la mà de T.Dom, guanyador del festival Morvedre Rap en 2018, o fusió d’estils de la mà de dos cantautores interdisciplinàries amb una gran projecció, Nina Aranda i Wildfau, que actuaran el 9 de gener i el 3 de març respectivament.

 

Busquen donar suport als músics més jóvens de Sagunt

Finalment, també estarà present el rock més alternatiu amb traces de rock urbà dels Bendita Locura, una banda jove que s’ha convertit en un clàssic del panorama musical local.

Per al regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, «la bona resposta dels primers concerts, amb entrades esgotades en quasi totes les actuacions, ens ha animat a oferir esta segona fase i ja estem treballant en una tercera. L’objectiu és fomentar la labor dels jóvens músics de la ciutat oferint espectacles segurs i molt controlats. Amb això, mantenim el suport als nostres jóvens músics, creant esta plataforma de difusió i llançament que els servix per a promocionar-se com a artistes».

 

Segons Sampedro, «hem incorporat artistes que no estaven previstos en el festival inicial, i la intenció és generar un circuit de música amb els nostres artistes jóvens, amb concerts en xicotet format totes o quasi totes les setmanes i allargar el cicle, almenys, fins a estiu».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.

El PP exigix a Ximo Puig explicacions i el seu cessament com a ambaixador després del processament del seu germà

El PPCV reclama que Ximo Puig done explicacions públiques i deixe el càrrec d'ambaixador davant l'OCDE després que l'Audiència de València haja confirmat el processament del seu germà Francis Puig per una presumpta trama de subvencions.

L’UCO detalla reunions de Jorge Bellver amb l’empresari d’Assut per a tractar operacions urbanístiques

Un nou informe de l'UCO aporta al jutjat detalls sobre reunions de Jorge Bellver amb l'empresari Jaime Febrer i reforça la tesi d'obsequis per a influir en tràmits urbanístics a València.

La jutgessa de la DANA exigix a la Generalitat el detall dels bombers forestals mobilitzats

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA reclama a la Generalitat un llistat detallat de les unitats de bombers forestals mobilitzades i demana a À Punt missatges i vídeos sobre les alertes prèvies.

Els maquinistes eleven al 100% el seguiment de la vaga en Metrovalencia i TRAM enfront de la versió d’FGV

El sindicat de maquinistes SEMAF assegura que la vaga en Metrovalencia i TRAM ha tingut un seguiment del 100%, mentres FGV parla d'escassa participació i defén que el servici s'ha prestat amb normalitat gràcies a uns servicis mínims del 75% i el 80%.

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.