Sagunt acull el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite

 

La regidoria de Joventut i Infància de Sagunt, en la comarca de Camp de Morvedre (València), ha presentat el segon cicle de concerts del Factory Fest Lite, la iniciativa que, juntament amb l’Associació Cultural Klavika, pretén donar a conéixer els artistes i grups locals menors de 30 anys del municipi.

 

El festival, previst per a setembre, es va cancel·lar per motius sanitaris i de seguretat i, des de l’organització, es va preparar una versió adaptada amb actuacions en xicotet format i duració.

 

Així, després dels primers set concerts, que han tingut lloc des d’octubre fins al cap de setmana passat, s’han presentat els pròxims set esdeveniments, que tindran lloc del 3 de gener al 13 de març en dos espais del municipi, en el Casal Jove del Port de Sagunt i en el Mercat Municipal de Sagunt.

 

Un gran número d’estils musicals

Esta segona fase de concerts la va obrir el grup Street Five amb la seua fusió d’estils que van des del jazz al rock passant pel funk, el punk i el reggae, tot això amb una potent secció d’instruments de vent. Este concert va tindre lloc diumenge passat, 3 de gener, en el Mercat de Sagunt.

 

Este nou cicle, a demés, se centra estilísticament més en el rap, estil que serà el protagonista de la majoria d’actuacions, com la de Kaesar+Magma Studio o el concert dels rapers locals Hercio+Shine+Omer.

 

També rap fusionat amb música electrònica de la mà de T.Dom, guanyador del festival Morvedre Rap en 2018, o fusió d’estils de la mà de dos cantautores interdisciplinàries amb una gran projecció, Nina Aranda i Wildfau, que actuaran el 9 de gener i el 3 de març respectivament.

 

Busquen donar suport als músics més jóvens de Sagunt

Finalment, també estarà present el rock més alternatiu amb traces de rock urbà dels Bendita Locura, una banda jove que s’ha convertit en un clàssic del panorama musical local.

Per al regidor de Joventut, Guillermo Sampedro, «la bona resposta dels primers concerts, amb entrades esgotades en quasi totes les actuacions, ens ha animat a oferir esta segona fase i ja estem treballant en una tercera. L’objectiu és fomentar la labor dels jóvens músics de la ciutat oferint espectacles segurs i molt controlats. Amb això, mantenim el suport als nostres jóvens músics, creant esta plataforma de difusió i llançament que els servix per a promocionar-se com a artistes».

 

Segons Sampedro, «hem incorporat artistes que no estaven previstos en el festival inicial, i la intenció és generar un circuit de música amb els nostres artistes jóvens, amb concerts en xicotet format totes o quasi totes les setmanes i allargar el cicle, almenys, fins a estiu».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.