Sagunt i Canet d’en Berenguer aconsegueixen frenar els botellons nocturns a les platges

El passat cap de setmana la Policia Local de Sagunt junt amb la Policia Local de Canet d’en Berenguer va aconseguir frenar els botellons nocturns que s’havien format a les platges. La nit es va saldar amb una vintena de denúncies pels botellons i la requisa de botelles d’alcohol.

 

El servei ha sigut qualificat d’excel·lent tant per tots dos cossos de policia, i tal com han explicat, serveis com este poden servir de base per a futurs acords de col·laboració entre Sagunt i Canet. A més, per al pròxim cap de setmana es pretén repetir esta actuació.

 

Així mateix, el passat cap de setmana des de primera hora es va prestar servici informant els que es reunien allí i aconseguint l’objectiu de dissuadir la gent. En este sentit, tal com ha informat la Policia Local de Sagunt, el cap de la policia de Canet agraïx la col·laboració que va tindre lloc a les 5.00 del matí en el seu terme municipal de Canet, a la qual la Policia Local de Sagunt va assistir de manera immediata.

Últimes notícies

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.