L’Ajuntament de Sagunt convoca un concurs de fotografia des de casa per als més menuts

Sagunt

Imatge del cartell promocional | Ajuntament de Sagunt

 

Des de la Regidoria de Joventut i Infància de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en la línia d’oferir oci a la ciutadania menor d’edat i amenitzar la quarantena, ha iniciat un nou concurs de fotografia, en este cas, dirigit a xiquets d’entre 8 i 12 anys, per a fomentar la seua creativitat i combatre l’avorriment.

 

Per a participar cal enviar les fotografies al correu electrònic consejodelainfanciasagunto@gmail.com o per privat a @dinakidsconsell fins al 9 de maig. Del 10 al 14 de maig les fotografies es publicaran en les xarxes socials de Joventut i Infància i la que més ‘m’agrada’ tinga serà la guanyadora, que es donarà a conéixer el 15 de maig i tindrà premi.

 

També es pot participar publicant la fotografia en el perfil del participant amb les etiquetes #somdinakids #conselldinfància #casalcontigoencasa #casalambtuacasa, sempre que el perfil no siga privat.

 

Segons explica el regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, «busquem fotografies creatives, que reflectisquen el que veuen i senten, mostrant alguna cosa que els agrade» i ha aclarit que les fotografies es poden manipular o poden portar filtres per a fer-les més creatives.

Últimes notícies

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.

Espanya encara la primera onada de calor de l’estiu amb nits tropicals i més de 40 graus

L’Aemet alerta que Espanya es troba probablement davant la primera onada de calor de l’estiu, amb més de 40 graus en zones de l’interior, nits tropicals generalitzades i tempestes puntuals al nord i oest. Alhora, confirma que la primavera de 2026 ha sigut la segona més càlida des de 1961, amb 1,6 graus per damunt de la mitjana històrica.

Borja Sémper reclama a València una política ‘normal’ front als blocs i la crispació

Borja Sémper ha defensat a València el que anomena 'epica de la normalitat' i ha reclamat lideratges dialogants front als 'murs' i la divisio politica.

València tindrà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses i universitats

València acollirà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses, administracions i centres d’investigació, segons ha anunciat l’alcaldessa María José Catalá en el Fórum Europa Tribuna Mediterránea.

Macrooperació contra les samarretes falses del Mundial: 66.000 requisades i 95 detinguts

La Policia Nacional ha incautat més de 66.000 samarretes de futbol falsificades vinculades al Mundial de 2026 i ha detingut 95 persones en 15 punts d’Espanya, inclosos els municipis alacantins d’Elx i Dénia.

Detingut a Benicàssim un francés reclamat per un assassinat relacionat amb droga

La Guàrdia Civil ha detingut a Benicàssim un ciutadà francés reclamat per França mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Entrega per un presumpte assassinat amb arma de foc vinculat al tràfic de drogues.

Les persones refugiades que atén Creu Roja aporten valor social, cultural i econòmic

Creu Roja Espanyola destaca que les persones migrants i refugiades no només necessiten ajuda, sinó que aporten valor social, cultural i econòmic, i exposa diversos casos d’integració i voluntariat en distints punts de l’Estat, inclosa València.

Un treballador investigat per furtar 10 mòbils d’alta gamma valorats en 14.000 euros

La Guàrdia Civil investiga un empleat d’una empresa de València per furtar deu telèfons mòbils d’alta gamma, valorats en 14.000 euros, i falsejar factures i registres interns per a ocultar el furt i vendre’ls en una tenda de compravenda.