L’Ajuntament de Sagunt convoca un concurs de fotografia des de casa per als més menuts

Sagunt

Imatge del cartell promocional | Ajuntament de Sagunt

 

Des de la Regidoria de Joventut i Infància de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en la línia d’oferir oci a la ciutadania menor d’edat i amenitzar la quarantena, ha iniciat un nou concurs de fotografia, en este cas, dirigit a xiquets d’entre 8 i 12 anys, per a fomentar la seua creativitat i combatre l’avorriment.

 

Per a participar cal enviar les fotografies al correu electrònic consejodelainfanciasagunto@gmail.com o per privat a @dinakidsconsell fins al 9 de maig. Del 10 al 14 de maig les fotografies es publicaran en les xarxes socials de Joventut i Infància i la que més ‘m’agrada’ tinga serà la guanyadora, que es donarà a conéixer el 15 de maig i tindrà premi.

 

També es pot participar publicant la fotografia en el perfil del participant amb les etiquetes #somdinakids #conselldinfància #casalcontigoencasa #casalambtuacasa, sempre que el perfil no siga privat.

 

Segons explica el regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, «busquem fotografies creatives, que reflectisquen el que veuen i senten, mostrant alguna cosa que els agrade» i ha aclarit que les fotografies es poden manipular o poden portar filtres per a fer-les més creatives.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.