L’Ajuntament de Sagunt convoca un concurs de fotografia des de casa per als més menuts

Sagunt

Imatge del cartell promocional | Ajuntament de Sagunt

 

Des de la Regidoria de Joventut i Infància de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en la línia d’oferir oci a la ciutadania menor d’edat i amenitzar la quarantena, ha iniciat un nou concurs de fotografia, en este cas, dirigit a xiquets d’entre 8 i 12 anys, per a fomentar la seua creativitat i combatre l’avorriment.

 

Per a participar cal enviar les fotografies al correu electrònic consejodelainfanciasagunto@gmail.com o per privat a @dinakidsconsell fins al 9 de maig. Del 10 al 14 de maig les fotografies es publicaran en les xarxes socials de Joventut i Infància i la que més ‘m’agrada’ tinga serà la guanyadora, que es donarà a conéixer el 15 de maig i tindrà premi.

 

També es pot participar publicant la fotografia en el perfil del participant amb les etiquetes #somdinakids #conselldinfància #casalcontigoencasa #casalambtuacasa, sempre que el perfil no siga privat.

 

Segons explica el regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, «busquem fotografies creatives, que reflectisquen el que veuen i senten, mostrant alguna cosa que els agrade» i ha aclarit que les fotografies es poden manipular o poden portar filtres per a fer-les més creatives.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.