L’Ajuntament de Sagunt convoca un concurs de fotografia des de casa per als més menuts

Sagunt

Imatge del cartell promocional | Ajuntament de Sagunt

 

Des de la Regidoria de Joventut i Infància de la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), en la línia d’oferir oci a la ciutadania menor d’edat i amenitzar la quarantena, ha iniciat un nou concurs de fotografia, en este cas, dirigit a xiquets d’entre 8 i 12 anys, per a fomentar la seua creativitat i combatre l’avorriment.

 

Per a participar cal enviar les fotografies al correu electrònic consejodelainfanciasagunto@gmail.com o per privat a @dinakidsconsell fins al 9 de maig. Del 10 al 14 de maig les fotografies es publicaran en les xarxes socials de Joventut i Infància i la que més ‘m’agrada’ tinga serà la guanyadora, que es donarà a conéixer el 15 de maig i tindrà premi.

 

També es pot participar publicant la fotografia en el perfil del participant amb les etiquetes #somdinakids #conselldinfància #casalcontigoencasa #casalambtuacasa, sempre que el perfil no siga privat.

 

Segons explica el regidor de Joventut i Infància, Guillermo Sampedro, «busquem fotografies creatives, que reflectisquen el que veuen i senten, mostrant alguna cosa que els agrade» i ha aclarit que les fotografies es poden manipular o poden portar filtres per a fer-les més creatives.

Últimes notícies

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.
FILMOTECA D'ESTIU