Sagunt posa en marxa la iniciativa participativa de fotografia turística ‘Des de la meua finestra’

 

La Delegació de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha posat en marxa ‘Des de la meua finestra’, una iniciativa participativa de fotografia turística de Sagunt. Es tracta d’un concurs que anima a participar a tota la població captant els principals recursos turístics del municipi des de les nostres cases.

 

Esta idea ve motivada per la situació en la que ens trobem i la necessitat de quedar-nos en les nostres cases, ja que una bona manera de passar el temps pot ser buscar la millor perspectiva des de la finestra, balcó o terrassa i captar en una fotografia monuments, platges, albes, capvespres o paratges naturals, entre d’altres. Els qui tinguen el privilegi de poder contemplar-los, poden captar estes vistes i compartir-les per a que tots puguem disfrutar d’elles.

 

La manera de participar és molt senzilla, les fotografies s’enviaran via mail a saguntoturismo@gmail.com o via Instagram, etiquetant a @sagunto_turisme i amb l’etiqueta #SaguntEsViuACasa. El termini acabarà el dimecres 15 d’abril a les 00.00h. A demés, la Delegació de Turisme premiarà a les millors fotografies amb un lot de marxandatge ‘Sagunt es Viu’ i només per participar s’entregarà un calendari turístic 2020 de Sagunt, fins a fi d’existències.

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha destacat que Sagunt «és una ciutat participativa, amb un important teixit associatiu, una ciutat viva, repleta d’esdeveniments, racons i miradors al passat i al futur. Ara la solidaritat dels seus ciutadans està més present que mai, ja que a través d’esta iniciativa els habitants obriran el mirador de sa casa al món, perquè la nostra ciutat mereix ser compartida».

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.