Sagunt posa en marxa la iniciativa participativa de fotografia turística ‘Des de la meua finestra’

 

La Delegació de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha posat en marxa ‘Des de la meua finestra’, una iniciativa participativa de fotografia turística de Sagunt. Es tracta d’un concurs que anima a participar a tota la població captant els principals recursos turístics del municipi des de les nostres cases.

 

Esta idea ve motivada per la situació en la que ens trobem i la necessitat de quedar-nos en les nostres cases, ja que una bona manera de passar el temps pot ser buscar la millor perspectiva des de la finestra, balcó o terrassa i captar en una fotografia monuments, platges, albes, capvespres o paratges naturals, entre d’altres. Els qui tinguen el privilegi de poder contemplar-los, poden captar estes vistes i compartir-les per a que tots puguem disfrutar d’elles.

 

La manera de participar és molt senzilla, les fotografies s’enviaran via mail a saguntoturismo@gmail.com o via Instagram, etiquetant a @sagunto_turisme i amb l’etiqueta #SaguntEsViuACasa. El termini acabarà el dimecres 15 d’abril a les 00.00h. A demés, la Delegació de Turisme premiarà a les millors fotografies amb un lot de marxandatge ‘Sagunt es Viu’ i només per participar s’entregarà un calendari turístic 2020 de Sagunt, fins a fi d’existències.

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha destacat que Sagunt «és una ciutat participativa, amb un important teixit associatiu, una ciutat viva, repleta d’esdeveniments, racons i miradors al passat i al futur. Ara la solidaritat dels seus ciutadans està més present que mai, ja que a través d’esta iniciativa els habitants obriran el mirador de sa casa al món, perquè la nostra ciutat mereix ser compartida».

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.