Sagunt posa en marxa la iniciativa participativa de fotografia turística ‘Des de la meua finestra’

 

La Delegació de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha posat en marxa ‘Des de la meua finestra’, una iniciativa participativa de fotografia turística de Sagunt. Es tracta d’un concurs que anima a participar a tota la població captant els principals recursos turístics del municipi des de les nostres cases.

 

Esta idea ve motivada per la situació en la que ens trobem i la necessitat de quedar-nos en les nostres cases, ja que una bona manera de passar el temps pot ser buscar la millor perspectiva des de la finestra, balcó o terrassa i captar en una fotografia monuments, platges, albes, capvespres o paratges naturals, entre d’altres. Els qui tinguen el privilegi de poder contemplar-los, poden captar estes vistes i compartir-les per a que tots puguem disfrutar d’elles.

 

La manera de participar és molt senzilla, les fotografies s’enviaran via mail a saguntoturismo@gmail.com o via Instagram, etiquetant a @sagunto_turisme i amb l’etiqueta #SaguntEsViuACasa. El termini acabarà el dimecres 15 d’abril a les 00.00h. A demés, la Delegació de Turisme premiarà a les millors fotografies amb un lot de marxandatge ‘Sagunt es Viu’ i només per participar s’entregarà un calendari turístic 2020 de Sagunt, fins a fi d’existències.

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha destacat que Sagunt «és una ciutat participativa, amb un important teixit associatiu, una ciutat viva, repleta d’esdeveniments, racons i miradors al passat i al futur. Ara la solidaritat dels seus ciutadans està més present que mai, ja que a través d’esta iniciativa els habitants obriran el mirador de sa casa al món, perquè la nostra ciutat mereix ser compartida».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.