Sagunt posa en marxa la iniciativa participativa de fotografia turística ‘Des de la meua finestra’

 

La Delegació de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha posat en marxa ‘Des de la meua finestra’, una iniciativa participativa de fotografia turística de Sagunt. Es tracta d’un concurs que anima a participar a tota la població captant els principals recursos turístics del municipi des de les nostres cases.

 

Esta idea ve motivada per la situació en la que ens trobem i la necessitat de quedar-nos en les nostres cases, ja que una bona manera de passar el temps pot ser buscar la millor perspectiva des de la finestra, balcó o terrassa i captar en una fotografia monuments, platges, albes, capvespres o paratges naturals, entre d’altres. Els qui tinguen el privilegi de poder contemplar-los, poden captar estes vistes i compartir-les per a que tots puguem disfrutar d’elles.

 

La manera de participar és molt senzilla, les fotografies s’enviaran via mail a saguntoturismo@gmail.com o via Instagram, etiquetant a @sagunto_turisme i amb l’etiqueta #SaguntEsViuACasa. El termini acabarà el dimecres 15 d’abril a les 00.00h. A demés, la Delegació de Turisme premiarà a les millors fotografies amb un lot de marxandatge ‘Sagunt es Viu’ i només per participar s’entregarà un calendari turístic 2020 de Sagunt, fins a fi d’existències.

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha destacat que Sagunt «és una ciutat participativa, amb un important teixit associatiu, una ciutat viva, repleta d’esdeveniments, racons i miradors al passat i al futur. Ara la solidaritat dels seus ciutadans està més present que mai, ja que a través d’esta iniciativa els habitants obriran el mirador de sa casa al món, perquè la nostra ciutat mereix ser compartida».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.