Sagunt posa en marxa la iniciativa participativa de fotografia turística ‘Des de la meua finestra’

 

La Delegació de Turisme de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha posat en marxa ‘Des de la meua finestra’, una iniciativa participativa de fotografia turística de Sagunt. Es tracta d’un concurs que anima a participar a tota la població captant els principals recursos turístics del municipi des de les nostres cases.

 

Esta idea ve motivada per la situació en la que ens trobem i la necessitat de quedar-nos en les nostres cases, ja que una bona manera de passar el temps pot ser buscar la millor perspectiva des de la finestra, balcó o terrassa i captar en una fotografia monuments, platges, albes, capvespres o paratges naturals, entre d’altres. Els qui tinguen el privilegi de poder contemplar-los, poden captar estes vistes i compartir-les per a que tots puguem disfrutar d’elles.

 

La manera de participar és molt senzilla, les fotografies s’enviaran via mail a saguntoturismo@gmail.com o via Instagram, etiquetant a @sagunto_turisme i amb l’etiqueta #SaguntEsViuACasa. El termini acabarà el dimecres 15 d’abril a les 00.00h. A demés, la Delegació de Turisme premiarà a les millors fotografies amb un lot de marxandatge ‘Sagunt es Viu’ i només per participar s’entregarà un calendari turístic 2020 de Sagunt, fins a fi d’existències.

 

La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha destacat que Sagunt «és una ciutat participativa, amb un important teixit associatiu, una ciutat viva, repleta d’esdeveniments, racons i miradors al passat i al futur. Ara la solidaritat dels seus ciutadans està més present que mai, ja que a través d’esta iniciativa els habitants obriran el mirador de sa casa al món, perquè la nostra ciutat mereix ser compartida».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home ferit d’un tret en el coll després d’una discussió en un barri d’Alacant

La Policia Nacional investiga un tiroteig en el barri Verge del Carmen d'Alacant en el qual un home resulta ferit en el coll durant una discussió, possiblement d'origen familiar.

Dos guàrdies civils reanimen a un veí amb RCP i un desfibril·lador a Alfafar

Dos guàrdies civils de la caserna d'Alfafar reanimen a un veí que va patir un infart a l'eixida del poliesportiu gràcies a les maniobres de RCP i a l'ús d'un desfibril·lador.

Alvise defén davant el Parlament Europeu mantindre la seua immunitat enfront de la causa del Suprem

La comissió d'Assumptes Jurídics del Parlament Europeu ha escoltat a Luis 'Alvise' Pérez abans de decidir si demana retirar la seua immunitat per una investigació del Tribunal Suprem per assetjament a una fiscal de delictes d'odi.

Alemanya vincula a un detingut a Elda i a una dona en Rheine amb un suposat espionatge per a Rússia

La Fiscalia alemanya atribuïx a un ucraïnés detingut a Elda i a una romanesa arrestada en Rheine labors de seguiment contra una persona vinculada a l'enviament de drons a Ucraïna.

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.

Detingut en l’aeroport de Múrcia un anglés per l’homicidi d’un txec en una platja de Torrevieja

La Guàrdia Civil ha detingut en l'aeroport de Múrcia a un ciutadà britanico de 40 anys amb antecedents, acusat de matar d'un tret al cap a un home txec en una platja de Torrevieja el passat 1 de març.

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.