26 C
València
Diumenge, 6 juliol, 2025

Salut Pública descarta els últims quatre positius del brot en l’empresa càrnia de Rafelbunyol

 

- Advertisement -Telegram València Diari

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat este dijous que ha conclòs l’estudi dels últims quatre casos de coronavirus detectats en l’empresa càrnia Uvesa de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València). Estos casos, que estaven pendents del resultat definitiu, són infeccions passades.

 

Amb açò, després d’este resultat, Salut Pública ha descartat estos casos com a part del brot detectat la setmana passada, ja que es van infectar abans.

 

En una primera fase van donar positiu set persones, de les que sis han rebut ja l’alta. En una segona fase també van donar positiu altres set persones, encara que en este cas 5 d’elles corresponen a infeccions passades, com ha determinat la prova sanguínia d’alt rendiment ELISA. Per tant, en estos moments, només hi ha dos casos actius.

  

 

 

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.