11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Més de 660 establiments sancionats i 21 detinguts per desobediència des de finals d’octubre en la Comunitat

 

La unitat de Policia adscrita a la Generalitat ha sancionat a un total de 669 establiments des que es va activar el segon estat d’alarma el 25 d’octubre, ha detingut a 21 persones per desobediència, 430 actes per saltar-se el toc de queda i altres 1.317 per no portar mascareta o incomplir la distància de seguretat.

 

D’octubre a gener s’han inspeccionat o controlat 22.860 establiments i comerços en el territori valencià en compliment de la normativa COVID i de la Llei d’Espectacles de 2010, ha informat l’administració en un comunicat.

 

En total s’han identificat 9.255 vehicles i 16.901 persones, informant-les de l’ús correcte de la mascareta i de la necessitat de complir les mesures higienicosanitàries. En estos controls s’han imposat 480 sancions per tinença o consum de drogues o d’armes.

 

Augment dels controls a causa del nou tancament perimetral

Paral·lelament, la Policia de la Generalitat ha dut a terme 2.130 patrulles en les estacions i línies de metro o tramvia de València i Alacant i altres 933 en hospitals, amb un balanç de 81 auxilis humanitaris.

 

També ha controlat els accessos als municipis confinats en col·laboració amb altres cossos i les policies locals, a demés de participar en els dispositius de recepció i custòdia de material sanitari i de vacunes.

 

Durant els pròxims caps de setmana s’intensificaran els controls i els operatius especials de vigilància davant el nou tancament perimetral de les ciutats de més de 50.000 habitants.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.