Sanitaris de l’Hospital General de Castelló celebren la primera eixida de l’UCI d’una pacient amb coronavirus

Imatge del laboratori de l'Hospital Clínic que fa proves de coronavirus

Primera pacient recuperada de coronavirus en l’Hospital de Castelló | València Diari

 

Personal sanitari de l’Hospital General de Castelló ha celebrat este diumenge amb aplaudiments la primera eixida de la Unitat de Cures Intensives (UCI) d’una pacient amb coronavirus, en el centre hospitalari, segons recull la imatge difosa per la Conselleria de Sanitat en el seu compte de Twitter.

 

La imatge reproduïx el trasllat de la pacient en la llitera, entre dos files de sanitaris que li aplaudixen i li fan gestos de suport amb les mans, mentres ella també els retorna la salutació.

 

«Gestos com este ens fan mantindre l’esperança que #EsteVirusLoParamosUnidos», assenyala el missatge de tuit difós des de la Conselleria de Sanitat Universal. En poc més de mitja hora, el vídeo tenia prop de 800 ‘m’agrada’ i més de 300 retuits.

  

 

 

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.