15.4 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Sanitaris de l’Hospital General de Castelló celebren la primera eixida de l’UCI d’una pacient amb coronavirus

Imatge del laboratori de l'Hospital Clínic que fa proves de coronavirus

Primera pacient recuperada de coronavirus en l’Hospital de Castelló | València Diari

 

Personal sanitari de l’Hospital General de Castelló ha celebrat este diumenge amb aplaudiments la primera eixida de la Unitat de Cures Intensives (UCI) d’una pacient amb coronavirus, en el centre hospitalari, segons recull la imatge difosa per la Conselleria de Sanitat en el seu compte de Twitter.

 

La imatge reproduïx el trasllat de la pacient en la llitera, entre dos files de sanitaris que li aplaudixen i li fan gestos de suport amb les mans, mentres ella també els retorna la salutació.

 

«Gestos com este ens fan mantindre l’esperança que #EsteVirusLoParamosUnidos», assenyala el missatge de tuit difós des de la Conselleria de Sanitat Universal. En poc més de mitja hora, el vídeo tenia prop de 800 ‘m’agrada’ i més de 300 retuits.

  

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.