Els sanitaris valencians de baixa per coronavirus es dupliquen en només un mes

 

Ja són més de 500 sanitaris valencians els que no estan treballant en els hospitals per haver-se contagiat o per haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus. La majoria d’estos casos són metges i personal d’infermeria

 

La Conselleria de Sanitat va informar el passat 18 de setembre de 161 professionals sanitaris de baixa per possibles contagis, més de la mitat que es registraren en agost. A demés, segons informa ‘Levante-EMV’, 357 infermers, auxiliars i zeladors estan complint quarantena en les seues cases, comparat amb els 268 treballadors que comptabilitzar el mes passat. 

 

Esta situació implica un important problema degut a la falta de personal existent en les bosses per a poder reemplaçar i cobrir estes baixes i, per supost, per l’augment de treball en els centres de salut.

 

Cal destacar que entre els departaments de salut més afectats es troba l’hospital de la Fe de València, amb 63 sanitaris de baixa per força. A demés, per davant en contagis acumulats es troba el departament de salut d’Alacant, que va registrar un brot entre la seua plantilla a l’inici de la pandèmia.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.