Els sanitaris valencians de baixa per coronavirus es dupliquen en només un mes

 

Ja són més de 500 sanitaris valencians els que no estan treballant en els hospitals per haver-se contagiat o per haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus. La majoria d’estos casos són metges i personal d’infermeria

 

La Conselleria de Sanitat va informar el passat 18 de setembre de 161 professionals sanitaris de baixa per possibles contagis, més de la mitat que es registraren en agost. A demés, segons informa ‘Levante-EMV’, 357 infermers, auxiliars i zeladors estan complint quarantena en les seues cases, comparat amb els 268 treballadors que comptabilitzar el mes passat. 

 

Esta situació implica un important problema degut a la falta de personal existent en les bosses per a poder reemplaçar i cobrir estes baixes i, per supost, per l’augment de treball en els centres de salut.

 

Cal destacar que entre els departaments de salut més afectats es troba l’hospital de la Fe de València, amb 63 sanitaris de baixa per força. A demés, per davant en contagis acumulats es troba el departament de salut d’Alacant, que va registrar un brot entre la seua plantilla a l’inici de la pandèmia.

Últimes notícies

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.
FILMOTECA D'ESTIU