Els sanitaris valencians de baixa per coronavirus es dupliquen en només un mes

 

Ja són més de 500 sanitaris valencians els que no estan treballant en els hospitals per haver-se contagiat o per haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus. La majoria d’estos casos són metges i personal d’infermeria

 

La Conselleria de Sanitat va informar el passat 18 de setembre de 161 professionals sanitaris de baixa per possibles contagis, més de la mitat que es registraren en agost. A demés, segons informa ‘Levante-EMV’, 357 infermers, auxiliars i zeladors estan complint quarantena en les seues cases, comparat amb els 268 treballadors que comptabilitzar el mes passat. 

 

Esta situació implica un important problema degut a la falta de personal existent en les bosses per a poder reemplaçar i cobrir estes baixes i, per supost, per l’augment de treball en els centres de salut.

 

Cal destacar que entre els departaments de salut més afectats es troba l’hospital de la Fe de València, amb 63 sanitaris de baixa per força. A demés, per davant en contagis acumulats es troba el departament de salut d’Alacant, que va registrar un brot entre la seua plantilla a l’inici de la pandèmia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.

Educació oferix 2.067 places docents per a 2026 amb reforç en Secundària

La Conselleria d'Educació ha presentat una oferta de 2.067 places d'ocupació pública docent per a 2026, amb especial reforç en Secundària i un augment addicional per a reduir la temporalitat.

Un missatge de Protecció Civil prova que va avisar a Emergències per la rambla de Poio durant la DANA

Un missatge remés per la responsable de Protecció Civil a la cap d'Emergències confirma que es va alertar del desbordament del barranc de Poio i de la falta de resposta al 112 durant la DANA.

Els embassaments del Xúquer i el Segura guanyen aigua mentres descendix lleugerament la mitjana nacional

Els embassaments de les conques del Xúquer i del Segura augmenten les seues reserves enfront del lleuger descens del conjunt d'Espanya, que manté una alta ocupació del 83,5%.

L’IVF llança nous préstecs bonificats per a empreses per 130 milions

L'IVF aprova dos noves línies de préstecs bonificats per 130 milions, amb un tipus fix del 1,5%, per a dotar de liquiditat a empreses i reforçar el finançament del sector primari davant la conjuntura econòmica.

Pérez Llorca reclama més renovables davant la incertesa per la guerra a l’Iran

Pérez Llorca defén reforçar la generació d'energies renovables per a blindar el subministrament en la Comunitat Valenciana davant la inestabilitat per la guerra a l'Iran i l'impacte en els preus.