10.7 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Els sanitaris valencians de baixa per coronavirus es dupliquen en només un mes

 

Ja són més de 500 sanitaris valencians els que no estan treballant en els hospitals per haver-se contagiat o per haver estat en contacte amb un positiu en coronavirus. La majoria d’estos casos són metges i personal d’infermeria

 

La Conselleria de Sanitat va informar el passat 18 de setembre de 161 professionals sanitaris de baixa per possibles contagis, més de la mitat que es registraren en agost. A demés, segons informa ‘Levante-EMV’, 357 infermers, auxiliars i zeladors estan complint quarantena en les seues cases, comparat amb els 268 treballadors que comptabilitzar el mes passat. 

 

Esta situació implica un important problema degut a la falta de personal existent en les bosses per a poder reemplaçar i cobrir estes baixes i, per supost, per l’augment de treball en els centres de salut.

 

Cal destacar que entre els departaments de salut més afectats es troba l’hospital de la Fe de València, amb 63 sanitaris de baixa per força. A demés, per davant en contagis acumulats es troba el departament de salut d’Alacant, que va registrar un brot entre la seua plantilla a l’inici de la pandèmia.

Últimes notícies

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.

El PP acusa a Morant d’atacar a tot el partit perquè els seus alcaldes no avalen el relat de la reconstrucció

Fernando Pastor ha acusat a Diana Morant de carregar contra tot el PP al no aconseguir l'aval d'alcaldes socialistes al relat sobre la reconstrucció després de la dana. El síndic ha defés que les obres estan executades i ha criticat la judicialització del debat.

Rosa Peris presidirà la gestora del PSPV a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per assetjament

El PSOE situarà a Rosa Peris al capdavant d'una gestora a Almussafes després de l'expulsió de Toni González. L'alcalde manté el càrrec des del grup mixt.

Carmen Martínez substituirà a Alejandro Soler com a coordinadora del PSPV en el Congrés

Carmen Martínez rellevarà a Alejandro Soler en la coordinació del PSPV en el Congrés. El PSPV ajustarà també la seua estructura en Les Corts amb canvis previstos i continuïtat.

Morant acusa el PP de deixar sense executar el 50% dels diners estatals per a la dana

Diana Morant ha denunciat que el Consell i el PP han deixat sense executar la mitat dels fons transferits pel Govern per a la recuperació després de la dana de 2024 en la Comunitat Valenciana. També ha defés el nou model de finançament i ha anunciat una conferència política del PSPV al maig a Alacant.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.