Sanitat acorda convocar altres 6.790 places per a este any

La Conselleria de Sanitat convocarà un total de 6.790 places d'oferta pública per a este any tot i que en un principi havien promés 3.500, tal com recull 'Levante-EMV'. Este augment ve motivat principalment per la inestabilitat entre el personal sanitari, ja que un de cada tres treballadors no compta amb una plaça fixa. Així, el ple ha aprovat hui les 6.790 places corresponents a l'oferta de 2017 (6.432 de personal estatuari i 358 funcionarial) però que es convocaran, encara sense calendari definitiu, durant el pròxim any 2018. Per categories, l'oferta contempla 1.378 llocs per a metges en l'apartat d'oferta de places estatuàries, entre les quals es troben 310 llocs oferits per a Medicina Familiar d'Equip d'Atenció Primària o 808 places per a especialistes.

En este apartat destaquen les 58 d'Anestesiologia i Reanimació; 29 per a Medicina Física i Rehabilitació; 26 per Neurologia; 49 per Obstetrícia i Ginecologia; 46 Oftalmologia; 35 per a Urologia i 40 per a Pediatria. En l'àrea de Salut Públic hi ha 30 places per metges de Salut Pública i 20 places per inspector mèdic de serveis sanitaris. Quant a Infermeria, s'han destinat un total de 2.250 entre les quals es troben 2.209 places per personal estatuari d'Infermeria, 90 d'elles en Obstetrícia i Ginecologia o 40 de SAMU.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.