13.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Sanitat acorda convocar altres 6.790 places per a este any

La Conselleria de Sanitat convocarà un total de 6.790 places d'oferta pública per a este any tot i que en un principi havien promés 3.500, tal com recull 'Levante-EMV'. Este augment ve motivat principalment per la inestabilitat entre el personal sanitari, ja que un de cada tres treballadors no compta amb una plaça fixa. Així, el ple ha aprovat hui les 6.790 places corresponents a l'oferta de 2017 (6.432 de personal estatuari i 358 funcionarial) però que es convocaran, encara sense calendari definitiu, durant el pròxim any 2018. Per categories, l'oferta contempla 1.378 llocs per a metges en l'apartat d'oferta de places estatuàries, entre les quals es troben 310 llocs oferits per a Medicina Familiar d'Equip d'Atenció Primària o 808 places per a especialistes.

En este apartat destaquen les 58 d'Anestesiologia i Reanimació; 29 per a Medicina Física i Rehabilitació; 26 per Neurologia; 49 per Obstetrícia i Ginecologia; 46 Oftalmologia; 35 per a Urologia i 40 per a Pediatria. En l'àrea de Salut Públic hi ha 30 places per metges de Salut Pública i 20 places per inspector mèdic de serveis sanitaris. Quant a Infermeria, s'han destinat un total de 2.250 entre les quals es troben 2.209 places per personal estatuari d'Infermeria, 90 d'elles en Obstetrícia i Ginecologia o 40 de SAMU.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.