Sanitat acorda convocar altres 6.790 places per a este any

La Conselleria de Sanitat convocarà un total de 6.790 places d'oferta pública per a este any tot i que en un principi havien promés 3.500, tal com recull 'Levante-EMV'. Este augment ve motivat principalment per la inestabilitat entre el personal sanitari, ja que un de cada tres treballadors no compta amb una plaça fixa. Així, el ple ha aprovat hui les 6.790 places corresponents a l'oferta de 2017 (6.432 de personal estatuari i 358 funcionarial) però que es convocaran, encara sense calendari definitiu, durant el pròxim any 2018. Per categories, l'oferta contempla 1.378 llocs per a metges en l'apartat d'oferta de places estatuàries, entre les quals es troben 310 llocs oferits per a Medicina Familiar d'Equip d'Atenció Primària o 808 places per a especialistes.

En este apartat destaquen les 58 d'Anestesiologia i Reanimació; 29 per a Medicina Física i Rehabilitació; 26 per Neurologia; 49 per Obstetrícia i Ginecologia; 46 Oftalmologia; 35 per a Urologia i 40 per a Pediatria. En l'àrea de Salut Públic hi ha 30 places per metges de Salut Pública i 20 places per inspector mèdic de serveis sanitaris. Quant a Infermeria, s'han destinat un total de 2.250 entre les quals es troben 2.209 places per personal estatuari d'Infermeria, 90 d'elles en Obstetrícia i Ginecologia o 40 de SAMU.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.