Sanitat acorda convocar altres 6.790 places per a este any

La Conselleria de Sanitat convocarà un total de 6.790 places d'oferta pública per a este any tot i que en un principi havien promés 3.500, tal com recull 'Levante-EMV'. Este augment ve motivat principalment per la inestabilitat entre el personal sanitari, ja que un de cada tres treballadors no compta amb una plaça fixa. Així, el ple ha aprovat hui les 6.790 places corresponents a l'oferta de 2017 (6.432 de personal estatuari i 358 funcionarial) però que es convocaran, encara sense calendari definitiu, durant el pròxim any 2018. Per categories, l'oferta contempla 1.378 llocs per a metges en l'apartat d'oferta de places estatuàries, entre les quals es troben 310 llocs oferits per a Medicina Familiar d'Equip d'Atenció Primària o 808 places per a especialistes.

En este apartat destaquen les 58 d'Anestesiologia i Reanimació; 29 per a Medicina Física i Rehabilitació; 26 per Neurologia; 49 per Obstetrícia i Ginecologia; 46 Oftalmologia; 35 per a Urologia i 40 per a Pediatria. En l'àrea de Salut Públic hi ha 30 places per metges de Salut Pública i 20 places per inspector mèdic de serveis sanitaris. Quant a Infermeria, s'han destinat un total de 2.250 entre les quals es troben 2.209 places per personal estatuari d'Infermeria, 90 d'elles en Obstetrícia i Ginecologia o 40 de SAMU.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.