Sanitat acorda convocar altres 6.790 places per a este any

La Conselleria de Sanitat convocarà un total de 6.790 places d'oferta pública per a este any tot i que en un principi havien promés 3.500, tal com recull 'Levante-EMV'. Este augment ve motivat principalment per la inestabilitat entre el personal sanitari, ja que un de cada tres treballadors no compta amb una plaça fixa. Així, el ple ha aprovat hui les 6.790 places corresponents a l'oferta de 2017 (6.432 de personal estatuari i 358 funcionarial) però que es convocaran, encara sense calendari definitiu, durant el pròxim any 2018. Per categories, l'oferta contempla 1.378 llocs per a metges en l'apartat d'oferta de places estatuàries, entre les quals es troben 310 llocs oferits per a Medicina Familiar d'Equip d'Atenció Primària o 808 places per a especialistes.

En este apartat destaquen les 58 d'Anestesiologia i Reanimació; 29 per a Medicina Física i Rehabilitació; 26 per Neurologia; 49 per Obstetrícia i Ginecologia; 46 Oftalmologia; 35 per a Urologia i 40 per a Pediatria. En l'àrea de Salut Públic hi ha 30 places per metges de Salut Pública i 20 places per inspector mèdic de serveis sanitaris. Quant a Infermeria, s'han destinat un total de 2.250 entre les quals es troben 2.209 places per personal estatuari d'Infermeria, 90 d'elles en Obstetrícia i Ginecologia o 40 de SAMU.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.