Sanitat començarà la vacunació del personal sanitari l’11 de gener

 

La conselleria de Sanitat conclourà entre dilluns que ve i dimarts l’administració de la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus a tots els residents i treballadors de centres de majors del territori valencià, mentres que la vacunació al personal sanitari d’Atenció Primària començarà el pròxim dia 11.

 

Ho ha traslladat este dilluns al president de la Generalitat, Ximo Puig, la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en una reunió que han mantingut per a avaluar la situació actual de la pandèmia i informar-lo del ritme de vacunació.

 

D’esta manera, Barceló ha destacat que «tal com estava previst» entre el dilluns i dimarts de la setmana que ve ja s’haurà administrat la primera dosi de la vacuna. L’administració de la segona en residències està prevista que comence el 21 gener.

 

De la mateixa manera, Barceló ha avançat que entre dilluns que ve i dimarts començarà la vacunació del personal sanitari d’atenció primària i que quan s’autoritze la vacuna de Moderna i s’inicie la seua distribució, es començarà a vacunar a personal sanitari d’hospitals. Barceló ha destacat sobre este tema que les 30.000 noves dosis de vacunes de Pfizer per a residències han arribat «puntualment» este dilluns als aeroports i ja estan distribuïdes en les tres províncies.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha rebutjat el canvi d'accentuació proposat per l'Ajuntament i ratifica València com a nom oficial. L'informe, aprovat per àmplia majoria, s'enviarà a la Generalitat i desactiva la doble denominació Valéncia/València.

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.