Sanitat començarà la vacunació del personal sanitari l’11 de gener

 

La conselleria de Sanitat conclourà entre dilluns que ve i dimarts l’administració de la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus a tots els residents i treballadors de centres de majors del territori valencià, mentres que la vacunació al personal sanitari d’Atenció Primària començarà el pròxim dia 11.

 

Ho ha traslladat este dilluns al president de la Generalitat, Ximo Puig, la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en una reunió que han mantingut per a avaluar la situació actual de la pandèmia i informar-lo del ritme de vacunació.

 

D’esta manera, Barceló ha destacat que «tal com estava previst» entre el dilluns i dimarts de la setmana que ve ja s’haurà administrat la primera dosi de la vacuna. L’administració de la segona en residències està prevista que comence el 21 gener.

 

De la mateixa manera, Barceló ha avançat que entre dilluns que ve i dimarts començarà la vacunació del personal sanitari d’atenció primària i que quan s’autoritze la vacuna de Moderna i s’inicie la seua distribució, es començarà a vacunar a personal sanitari d’hospitals. Barceló ha destacat sobre este tema que les 30.000 noves dosis de vacunes de Pfizer per a residències han arribat «puntualment» este dilluns als aeroports i ja estan distribuïdes en les tres províncies.

Últimes notícies

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.