17 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Sanitat començarà la vacunació del personal sanitari l’11 de gener

 

La conselleria de Sanitat conclourà entre dilluns que ve i dimarts l’administració de la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus a tots els residents i treballadors de centres de majors del territori valencià, mentres que la vacunació al personal sanitari d’Atenció Primària començarà el pròxim dia 11.

 

Ho ha traslladat este dilluns al president de la Generalitat, Ximo Puig, la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en una reunió que han mantingut per a avaluar la situació actual de la pandèmia i informar-lo del ritme de vacunació.

 

D’esta manera, Barceló ha destacat que «tal com estava previst» entre el dilluns i dimarts de la setmana que ve ja s’haurà administrat la primera dosi de la vacuna. L’administració de la segona en residències està prevista que comence el 21 gener.

 

De la mateixa manera, Barceló ha avançat que entre dilluns que ve i dimarts començarà la vacunació del personal sanitari d’atenció primària i que quan s’autoritze la vacuna de Moderna i s’inicie la seua distribució, es començarà a vacunar a personal sanitari d’hospitals. Barceló ha destacat sobre este tema que les 30.000 noves dosis de vacunes de Pfizer per a residències han arribat «puntualment» este dilluns als aeroports i ja estan distribuïdes en les tres províncies.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.