Sanitat començarà la vacunació del personal sanitari l’11 de gener

 

La conselleria de Sanitat conclourà entre dilluns que ve i dimarts l’administració de la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus a tots els residents i treballadors de centres de majors del territori valencià, mentres que la vacunació al personal sanitari d’Atenció Primària començarà el pròxim dia 11.

 

Ho ha traslladat este dilluns al president de la Generalitat, Ximo Puig, la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, en una reunió que han mantingut per a avaluar la situació actual de la pandèmia i informar-lo del ritme de vacunació.

 

D’esta manera, Barceló ha destacat que «tal com estava previst» entre el dilluns i dimarts de la setmana que ve ja s’haurà administrat la primera dosi de la vacuna. L’administració de la segona en residències està prevista que comence el 21 gener.

 

De la mateixa manera, Barceló ha avançat que entre dilluns que ve i dimarts començarà la vacunació del personal sanitari d’atenció primària i que quan s’autoritze la vacuna de Moderna i s’inicie la seua distribució, es començarà a vacunar a personal sanitari d’hospitals. Barceló ha destacat sobre este tema que les 30.000 noves dosis de vacunes de Pfizer per a residències han arribat «puntualment» este dilluns als aeroports i ja estan distribuïdes en les tres províncies.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.