Sanitat confirma 18 brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat este dilluns 18 brots nous de coronavirus en el territori valencià., que afecta a un total de 81 persones. De tots ells, 12 dels focus estan concentrats en la ciutat de València, amb 53 persones contagiades en tots ells. Els orígens dels brots de València són: 9 de caràcter social, 1 laboral i els altres 2 d’oci nocturn.

 

En la localitat de Bolbaite, en la Canal de Navarrés (València), hi ha un brot amb 5 persones contagiades, d’origen d’oci nocturn. Un altre està en Requena, en la Plana d’Utiel (València), amb 3 positius d’origen social. En Gandia, la Safor (València), se suma altre focus amb 4 casos d’origen social.

 

A demés, en el municipi d’Orpesa, en la Plana Alta (Castelló), s’ha detectat altre brot amb un total de 4 contagis d’origen social. Un altre dels 18 brots està en Manises, en l’Horta (València), amb 5 persones amb positiu d’origen social. L’últim focus està en Museros, en l’Horta Nord (València), amb 3 positius d’origen social.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.