Sanitat confirma 18 brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat este dijous, 13 d’agost, un total de 18 brots en el territori valencià que afecten a 82 persones. La majoria dels brots, 16, estan en la província de València i els altres 2 en la d’Alacant. La província de Castelló no presenta cap.

 

Dels 18, la ciutat de València presenta 9, és a dir la mitat, que en total afecten a 42 persones, el 50% dels afectats. D’estos focus, set són d’origen social, un de laboral i l’altre d’oci local. Un altre focus està en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord, amb 11 casos, d’àmbit social, el brot més gran de tots. En esta comarca trobem altre brot, en Meliana, amb 3 casos d’origen social.

 

En la comarca de l’Horta encontrem altres 3 focus de coronavirus: Un en Mislata, amb 3 positius d’origen social; un altre en Paterna, amb altres 3 casos d’origen laboral; i l’últim en Picassent, amb 3 persones contagiades d’origen social.

 

Els últims dos brots de la província de València estan: un en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), amb 5 casos positius d’origen social; i l’altre en Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol, amb 6 contagis d’origen laboral.

 

Quant a la província d’Alacant, hi ha un focus de coronavirus en Torrevieja, en el Baix Segura, amb 3 persones contagiades d’àmbit social; i el segon brot està en el Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà, amb altres 3 positius d’origen social.

Últimes notícies

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.

147 anys i mig de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per intentar introduir un alijo de 117 quilos de cocaïna al Port de València el 2020.

147 anys de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna al port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al port de València el 2020.

El PSPV obri el 2 i 3 de juliol el termini per a presentar candidatures a la Presidència de la Generalitat

La militància del PSPV-PSOE triarà en primàries qui encapçalarà la candidatura a la Presidència de la Generalitat en 2027, amb termini de presentació el 2 i 3 de juliol i possible segona volta el 26.

72 anys de presó per guardar, difondre i produir vídeos pedòfils amb menors

La Audiencia de Alicante ha imposat 72 anys i mig de presó a un home per deu delictes de corrupció de menors, cinc d'agressió sexual i nou d'exhibicionisme, encara que el màxim de compliment queda fixat en 20 anys.