Sanitat confirma 18 brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat este dijous, 13 d’agost, un total de 18 brots en el territori valencià que afecten a 82 persones. La majoria dels brots, 16, estan en la província de València i els altres 2 en la d’Alacant. La província de Castelló no presenta cap.

 

Dels 18, la ciutat de València presenta 9, és a dir la mitat, que en total afecten a 42 persones, el 50% dels afectats. D’estos focus, set són d’origen social, un de laboral i l’altre d’oci local. Un altre focus està en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord, amb 11 casos, d’àmbit social, el brot més gran de tots. En esta comarca trobem altre brot, en Meliana, amb 3 casos d’origen social.

 

En la comarca de l’Horta encontrem altres 3 focus de coronavirus: Un en Mislata, amb 3 positius d’origen social; un altre en Paterna, amb altres 3 casos d’origen laboral; i l’últim en Picassent, amb 3 persones contagiades d’origen social.

 

Els últims dos brots de la província de València estan: un en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), amb 5 casos positius d’origen social; i l’altre en Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol, amb 6 contagis d’origen laboral.

 

Quant a la província d’Alacant, hi ha un focus de coronavirus en Torrevieja, en el Baix Segura, amb 3 persones contagiades d’àmbit social; i el segon brot està en el Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà, amb altres 3 positius d’origen social.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.