Sanitat confirma 18 brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat este dijous, 13 d’agost, un total de 18 brots en el territori valencià que afecten a 82 persones. La majoria dels brots, 16, estan en la província de València i els altres 2 en la d’Alacant. La província de Castelló no presenta cap.

 

Dels 18, la ciutat de València presenta 9, és a dir la mitat, que en total afecten a 42 persones, el 50% dels afectats. D’estos focus, set són d’origen social, un de laboral i l’altre d’oci local. Un altre focus està en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord, amb 11 casos, d’àmbit social, el brot més gran de tots. En esta comarca trobem altre brot, en Meliana, amb 3 casos d’origen social.

 

En la comarca de l’Horta encontrem altres 3 focus de coronavirus: Un en Mislata, amb 3 positius d’origen social; un altre en Paterna, amb altres 3 casos d’origen laboral; i l’últim en Picassent, amb 3 persones contagiades d’origen social.

 

Els últims dos brots de la província de València estan: un en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), amb 5 casos positius d’origen social; i l’altre en Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol, amb 6 contagis d’origen laboral.

 

Quant a la província d’Alacant, hi ha un focus de coronavirus en Torrevieja, en el Baix Segura, amb 3 persones contagiades d’àmbit social; i el segon brot està en el Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà, amb altres 3 positius d’origen social.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres ingressats per inhalació de fum en un incendi en Orihuela Costa

Tres persones han sigut hospitalitzades per inhalació de fum després de l'incendi d'una casa al carrer Pruna d'Orihuela Costa durant la matinada. L'operatiu de bombers i sanitaris es va activar a les 4.37 i va concloure a les 5.24.

Carlos Espí encadena els últims quatre gols del Llevant i ja és el seu màxim anotador

El davanter de 20 anys ha marcat els últims quatre punts del Llevant en LaLiga i suma set en la temporada. En Lliga iguala a Etta Eyong amb cinc i supera a Iván Romero.

Investigades huit persones per estafes amb SMS que suplanten al banc

Huit persones de Madrid, Alacant i Tarragona han quedat investigades per una estafa informàtica de smishing que suplantava a un banc. La víctima inicial va transferir més de 80.000 euros a 18 comptes i l'operació ha reconstruït la ruta dels diners per a identificar als implicats.

Ingressa a la presó un membre d’un grup criminal per un alunizaje a València

La Policia Nacional ha detingut a Paterna a un home de 34 anys que ha ingressat a la presó per la seua presumpta participació en un alunizaje a València. La investigació ho vincula a un grup especialitzat que usava cotxes d'alta gamma sostrets.

Elevar l’agricultura ecològica al 50% millora la salut del sòl sense sacrificar productivitat

Un estudi internacional liderat per la Universitat d'Alacant conclou que quan almenys la mitat del paisatge és ecològic es maximitzen la salut del sòl, la biodiversitat i la producció. La transició resulta més eficaç en sòls degradats i recolza metes més ambicioses que el 25% europeu.

Seguix ingressat el xiquet de 2 anys ferit després de caure des d’un balcó a Catarroja

El menor de 2 anys roman a l'Hospital La Fe amb pronòstic reservat després de caure des d'un balcó a Catarroja. La Guàrdia Civil investiga el succés

Restablit el trànsit d’alta velocitat amb Madrid després d’una fallada de senyalització

Adif ha recuperat a les 9.50 la gestió a Atocha i Chamartín i ha restablit les línies d'alta velocitat. Els trens tornen a circular amb retards significatius.

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària