Sanitat confirma 18 brots de coronavirus en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública ha confirmat este dijous, 13 d’agost, un total de 18 brots en el territori valencià que afecten a 82 persones. La majoria dels brots, 16, estan en la província de València i els altres 2 en la d’Alacant. La província de Castelló no presenta cap.

 

Dels 18, la ciutat de València presenta 9, és a dir la mitat, que en total afecten a 42 persones, el 50% dels afectats. D’estos focus, set són d’origen social, un de laboral i l’altre d’oci local. Un altre focus està en Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord, amb 11 casos, d’àmbit social, el brot més gran de tots. En esta comarca trobem altre brot, en Meliana, amb 3 casos d’origen social.

 

En la comarca de l’Horta encontrem altres 3 focus de coronavirus: Un en Mislata, amb 3 positius d’origen social; un altre en Paterna, amb altres 3 casos d’origen laboral; i l’últim en Picassent, amb 3 persones contagiades d’origen social.

 

Els últims dos brots de la província de València estan: un en Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), amb 5 casos positius d’origen social; i l’altre en Buñol, en la comarca de la Foia de Bunyol, amb 6 contagis d’origen laboral.

 

Quant a la província d’Alacant, hi ha un focus de coronavirus en Torrevieja, en el Baix Segura, amb 3 persones contagiades d’àmbit social; i el segon brot està en el Pinós, en la comarca del Vinalopó Mitjà, amb altres 3 positius d’origen social.

Últimes notícies

Irene Montero contraposa l’orgull del professorat a la vergonya de la Generalitat per la vaga educativa

Irene Montero ha destacat en València l’orgull del professorat de l’escola pública en vaga i ha acusat la Generalitat de actuar amb vergonya davant unes reivindicacions que considera bàsiques per a l’educació valenciana.

A judici a Alacant una parella acusada de matar i esquarterar un home per quedar-se amb la casa

Una parella està sent jutjada amb jurat a l’Audiència d’Alacant acusada de matar i esquarterar el propietari de la vivenda on vivia la dona per quedar-se amb la casa i la pensió. La Fiscalia demana 17 anys de presó per a cadascun, mentre les defenses asseguren que l’home hauria mort per un infart.

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.