12.8 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Sanitat deriva a 1.288 pacients als hospitals privats durant la tercera ona de la pandèmia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha derivat a 1.288 pacients als hospitals privats del territori valencià perquè siguen ingressats en eixos centres durant la tercera ona de la pandèmia de coronavirus i en els moments de «major pressió hospitalària».

 

Per províncies, els hospitals públics de València han derivat a 704 pacients, a Castelló s’han derivat 68 i a la província d’Alacant han sigut 516 les persones ingressades en algun dels centres privats.

 

Durant esta tercera ona i en el marc de col·laboració entre la Conselleria de Sanitat i els centres sanitaris privats, s’ha disminuït l’activitat quirúrgica «per a poder comptar amb tots els recursos sanitaris existents i atendre les necessitats assistencials dels ciutadans durant la pandèmia».

 

A hores d’ara, quan està disminuint la pressió assistencial per Covid-19, des de la Conselleria de Sanitat s’ha informat els hospitals privats perquè «reprenguen progressivament la seua activitat, sempre respectant una sèrie de paràmetres assistencials que permeten mantindre la precaució i estar preparats en tot moment davant d’un possible augment de casos o increment» de les hospitalitzacions.

Últimes notícies

Intervingudes 48 tones de gasos fluorats a una xarxa que els comerciava il·legalment

Policia i Vigilància Duanera han desarticulat una xarxa que comercialitzava il·legalment gasos fluorats en tres províncies, amb 5 detinguts i 48.000 quilos intervinguts. L'operació Summer ha realitzat 11 inspeccions en 9 empreses i ha confiscat 4.700 envasos valorats en tres milions d'euros.

L’excap de gabinet de Pradas afirma que la exconsellera no va retardar l’És-Alert durant la DANA

L'excap de gabinet de Salomé Pradas ha declarat que la exconsellera no va retardar l'És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Situa el debat des de les 19.00 i l'enviament a les 20.11, després de deliberacions en el Cecopi

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.