Sanitat deriva a 1.288 pacients als hospitals privats durant la tercera ona de la pandèmia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha derivat a 1.288 pacients als hospitals privats del territori valencià perquè siguen ingressats en eixos centres durant la tercera ona de la pandèmia de coronavirus i en els moments de «major pressió hospitalària».

 

Per províncies, els hospitals públics de València han derivat a 704 pacients, a Castelló s’han derivat 68 i a la província d’Alacant han sigut 516 les persones ingressades en algun dels centres privats.

 

Durant esta tercera ona i en el marc de col·laboració entre la Conselleria de Sanitat i els centres sanitaris privats, s’ha disminuït l’activitat quirúrgica «per a poder comptar amb tots els recursos sanitaris existents i atendre les necessitats assistencials dels ciutadans durant la pandèmia».

 

A hores d’ara, quan està disminuint la pressió assistencial per Covid-19, des de la Conselleria de Sanitat s’ha informat els hospitals privats perquè «reprenguen progressivament la seua activitat, sempre respectant una sèrie de paràmetres assistencials que permeten mantindre la precaució i estar preparats en tot moment davant d’un possible augment de casos o increment» de les hospitalitzacions.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.