Sanitat deriva a 1.288 pacients als hospitals privats durant la tercera ona de la pandèmia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha derivat a 1.288 pacients als hospitals privats del territori valencià perquè siguen ingressats en eixos centres durant la tercera ona de la pandèmia de coronavirus i en els moments de «major pressió hospitalària».

 

Per províncies, els hospitals públics de València han derivat a 704 pacients, a Castelló s’han derivat 68 i a la província d’Alacant han sigut 516 les persones ingressades en algun dels centres privats.

 

Durant esta tercera ona i en el marc de col·laboració entre la Conselleria de Sanitat i els centres sanitaris privats, s’ha disminuït l’activitat quirúrgica «per a poder comptar amb tots els recursos sanitaris existents i atendre les necessitats assistencials dels ciutadans durant la pandèmia».

 

A hores d’ara, quan està disminuint la pressió assistencial per Covid-19, des de la Conselleria de Sanitat s’ha informat els hospitals privats perquè «reprenguen progressivament la seua activitat, sempre respectant una sèrie de paràmetres assistencials que permeten mantindre la precaució i estar preparats en tot moment davant d’un possible augment de casos o increment» de les hospitalitzacions.

Últimes notícies

El Sant Joan estrena un microscopi digital 3D que alça el nivell de la cirurgia ocular

L’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un microscopi digital 3D de última generació que augmenta la precisió, la seguretat del pacient i la formació dels residents en cirurgia oftalmològica.

Els incendis forestals tallen huit carreteres a Castelló i 46 a tot l’Estat

Un total de 46 carreteres han quedat tancades este dilluns a Espanya per incendis forestals, huit d’elles a la província de Castelló, segons la DGT.

Gata Kamsky liderarà el Festival Internacional d’Escacs de Benidorm

El gran mestre nord-americà Gata Kamsky participarà en el torneig principal del Festival Internacional d’Escacs Gran Hotel Bali de Benidorm i protagonitzarà una sessió de simultànies contra 24 rivals el 27 de novembre.

Tres mites de l’atletisme espanyol apadrinen la Subida al Santuario de Novelda

La 38a Carrera 12K Subida al Santuario de Novelda reunirà l’1 d’agost un miler de corredors i tindrà com a padrins Abel Antón, Martín Fiz i Fermín Cacho.

L’Open Malva XVI ompli la Malva-rosa amb 362 jugadors i 600 partits de vòlei platja

L’Open Malva XVI de vòlei platja ha tancat l’edició de 2026 a la platja de la Malva-rosa amb 362 participants, 600 partits i 12 podis repartits entre totes les categories.

Els desallotjats d’Artana pel foc de la Vall d’Uixó: ‘Fan ganes de plorar’

Veïns d’Artana desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó expliquen el seu trasllat a l’alberg de Nules i el colp emocional en vore la serra cremada.

Tanquen el port de Sagunt per a carregar avions contra l’incendi de la Vall d’Uixó

El port de Sagunt ha tancat este dilluns el trànsit marítim per facilitar la càrrega dels avions que lluiten contra l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ja ha cremat 6.500 hectàrees i manté actius importants mitjans aeris i terrestres.

Les marques xineses redibuixen el mapa de l’automoció a Espanya

L’arribada de Geely a la planta d’Almussafes consolida l’avenç de les marques xineses en la indústria de l’automòbil a Espanya, amb noves fàbriques i aliances que esquiven aranzels i reactiven plantes històriques.