Sanitat deriva a 1.288 pacients als hospitals privats durant la tercera ona de la pandèmia

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha derivat a 1.288 pacients als hospitals privats del territori valencià perquè siguen ingressats en eixos centres durant la tercera ona de la pandèmia de coronavirus i en els moments de «major pressió hospitalària».

 

Per províncies, els hospitals públics de València han derivat a 704 pacients, a Castelló s’han derivat 68 i a la província d’Alacant han sigut 516 les persones ingressades en algun dels centres privats.

 

Durant esta tercera ona i en el marc de col·laboració entre la Conselleria de Sanitat i els centres sanitaris privats, s’ha disminuït l’activitat quirúrgica «per a poder comptar amb tots els recursos sanitaris existents i atendre les necessitats assistencials dels ciutadans durant la pandèmia».

 

A hores d’ara, quan està disminuint la pressió assistencial per Covid-19, des de la Conselleria de Sanitat s’ha informat els hospitals privats perquè «reprenguen progressivament la seua activitat, sempre respectant una sèrie de paràmetres assistencials que permeten mantindre la precaució i estar preparats en tot moment davant d’un possible augment de casos o increment» de les hospitalitzacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.