Sanitat estudia fer proves periòdiques als treballadors de les residències

 

«Està damunt de la taula» o «s’està valorant» són algunes de les respostes que donen des de la Conselleria de Sanitat a la pregunta de si s’adoptarà una mesura preventiva que porten mesos reclamant el sector de les residències: la realització de proves periòdiques per a detectar el coronavirus de manera precoç en tots els centres de persones majors del territori valencià.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, fonts del departament de la consellera Ana Barceló han assegurat que encara no han pres una decisió per a fer estes proves. No obstant això, des de Sanitat han explicat que la idea esta prou avançada i fins i tot s’ha concretat que són proves d’antígens que es faran de forma periòdica només al personal de les residències.

 

Fins al moment des de Sanitat es mostraven poc inclinats a considerar les proves periòdiques en residències com una mesura efectiva que evitarà la propagació dels contagis dins d’estos centres sociosanitaris.

 

D’una banda, perquè advertixen que això no et garantix al 100% que la persona que ha donat negatiu i no presenta símptomes no té el virus i, per l’altre, per la sensació de falsa seguretat que pot arribar a generar.

 

Últimes notícies

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.