La nova línia telefònica per a contactar amb els ambulatoris ja està habilitada

 

Actualització 09/11/2020 a les 15.30 hores. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l’accessibilitat telefònica als centres de salut.

 

El número de telèfon 961 839 000 funciona des de les 08.00 hores del matí fins a les 20.00 hores cada dia de la setmana i es pot recórrer a ell per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d’Atenció Primària.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, es tracta d’una solució complementària mentres la Conselleria de Sanitat articula una centraleta per a tota l’Atenció Primària de la Comunitat Valenciana. La ciutadania, en cas d’experimentar dificultats per a contactar amb el seu centre de salut en el telèfon habitual, pot optar per cridar al número de telèfon 961 839 000.

 

Sanitat habilitarà el dilluns una nova línia per a contactar amb els ambulatoris

La Conselleria de Sanitat habilitarà dilluns que ve una nova línia per a millorar l’«accessibilitat telefònica» als centres de salut, una mesura complementària mentres es prepara una centraleta única per a tota atenció primària del territori valencià.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat sobre estes xifres en l’inici de la seua intervenció davant de la comissió de les Corts en la que es presenten els comptes de cada conselleria per al pròxim exercici.

 

«Si existixen dificultats per a contactar amb el centre de salut, els ciutadans podran cridar al número de telèfon que s’habilitarà, que comptarà amb 200 locutors entrenats (en funció de la demanda), i que oferirà el mateix servici disponible en la web o l’aplicació per a sol·licitar cita prèvia, de moment únicament telefònica», ha explicat Barceló.

 

En aquelles circumstàncies en les que no es puga obtindre cita prèvia, s’articularà un mecanisme perquè el centre de salut contacte amb la persona sol·licitant, ha agregat la consellera.

Últimes notícies

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.