La nova línia telefònica per a contactar amb els ambulatoris ja està habilitada

 

Actualització 09/11/2020 a les 15.30 hores. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l’accessibilitat telefònica als centres de salut.

 

El número de telèfon 961 839 000 funciona des de les 08.00 hores del matí fins a les 20.00 hores cada dia de la setmana i es pot recórrer a ell per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d’Atenció Primària.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, es tracta d’una solució complementària mentres la Conselleria de Sanitat articula una centraleta per a tota l’Atenció Primària de la Comunitat Valenciana. La ciutadania, en cas d’experimentar dificultats per a contactar amb el seu centre de salut en el telèfon habitual, pot optar per cridar al número de telèfon 961 839 000.

 

Sanitat habilitarà el dilluns una nova línia per a contactar amb els ambulatoris

La Conselleria de Sanitat habilitarà dilluns que ve una nova línia per a millorar l’«accessibilitat telefònica» als centres de salut, una mesura complementària mentres es prepara una centraleta única per a tota atenció primària del territori valencià.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat sobre estes xifres en l’inici de la seua intervenció davant de la comissió de les Corts en la que es presenten els comptes de cada conselleria per al pròxim exercici.

 

«Si existixen dificultats per a contactar amb el centre de salut, els ciutadans podran cridar al número de telèfon que s’habilitarà, que comptarà amb 200 locutors entrenats (en funció de la demanda), i que oferirà el mateix servici disponible en la web o l’aplicació per a sol·licitar cita prèvia, de moment únicament telefònica», ha explicat Barceló.

 

En aquelles circumstàncies en les que no es puga obtindre cita prèvia, s’articularà un mecanisme perquè el centre de salut contacte amb la persona sol·licitant, ha agregat la consellera.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.