La nova línia telefònica per a contactar amb els ambulatoris ja està habilitada

 

Actualització 09/11/2020 a les 15.30 hores. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l’accessibilitat telefònica als centres de salut.

 

El número de telèfon 961 839 000 funciona des de les 08.00 hores del matí fins a les 20.00 hores cada dia de la setmana i es pot recórrer a ell per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d’Atenció Primària.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, es tracta d’una solució complementària mentres la Conselleria de Sanitat articula una centraleta per a tota l’Atenció Primària de la Comunitat Valenciana. La ciutadania, en cas d’experimentar dificultats per a contactar amb el seu centre de salut en el telèfon habitual, pot optar per cridar al número de telèfon 961 839 000.

 

Sanitat habilitarà el dilluns una nova línia per a contactar amb els ambulatoris

La Conselleria de Sanitat habilitarà dilluns que ve una nova línia per a millorar l’«accessibilitat telefònica» als centres de salut, una mesura complementària mentres es prepara una centraleta única per a tota atenció primària del territori valencià.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat sobre estes xifres en l’inici de la seua intervenció davant de la comissió de les Corts en la que es presenten els comptes de cada conselleria per al pròxim exercici.

 

«Si existixen dificultats per a contactar amb el centre de salut, els ciutadans podran cridar al número de telèfon que s’habilitarà, que comptarà amb 200 locutors entrenats (en funció de la demanda), i que oferirà el mateix servici disponible en la web o l’aplicació per a sol·licitar cita prèvia, de moment únicament telefònica», ha explicat Barceló.

 

En aquelles circumstàncies en les que no es puga obtindre cita prèvia, s’articularà un mecanisme perquè el centre de salut contacte amb la persona sol·licitant, ha agregat la consellera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.