La nova línia telefònica per a contactar amb els ambulatoris ja està habilitada

 

Actualització 09/11/2020 a les 15.30 hores. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l’accessibilitat telefònica als centres de salut.

 

El número de telèfon 961 839 000 funciona des de les 08.00 hores del matí fins a les 20.00 hores cada dia de la setmana i es pot recórrer a ell per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d’Atenció Primària.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, es tracta d’una solució complementària mentres la Conselleria de Sanitat articula una centraleta per a tota l’Atenció Primària de la Comunitat Valenciana. La ciutadania, en cas d’experimentar dificultats per a contactar amb el seu centre de salut en el telèfon habitual, pot optar per cridar al número de telèfon 961 839 000.

 

Sanitat habilitarà el dilluns una nova línia per a contactar amb els ambulatoris

La Conselleria de Sanitat habilitarà dilluns que ve una nova línia per a millorar l’«accessibilitat telefònica» als centres de salut, una mesura complementària mentres es prepara una centraleta única per a tota atenció primària del territori valencià.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat sobre estes xifres en l’inici de la seua intervenció davant de la comissió de les Corts en la que es presenten els comptes de cada conselleria per al pròxim exercici.

 

«Si existixen dificultats per a contactar amb el centre de salut, els ciutadans podran cridar al número de telèfon que s’habilitarà, que comptarà amb 200 locutors entrenats (en funció de la demanda), i que oferirà el mateix servici disponible en la web o l’aplicació per a sol·licitar cita prèvia, de moment únicament telefònica», ha explicat Barceló.

 

En aquelles circumstàncies en les que no es puga obtindre cita prèvia, s’articularà un mecanisme perquè el centre de salut contacte amb la persona sol·licitant, ha agregat la consellera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.