La nova línia telefònica per a contactar amb els ambulatoris ja està habilitada

 

Actualització 09/11/2020 a les 15.30 hores. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha activat la línia addicional 961 839 000 per a reforçar l’accessibilitat telefònica als centres de salut.

 

El número de telèfon 961 839 000 funciona des de les 08.00 hores del matí fins a les 20.00 hores cada dia de la setmana i es pot recórrer a ell per a demanar, modificar o anul·lar cita telefònica amb Medicina de Família, Pediatria o Infermeria d’Atenció Primària.

 

Segons ha informat la Generalitat en un comunicat, es tracta d’una solució complementària mentres la Conselleria de Sanitat articula una centraleta per a tota l’Atenció Primària de la Comunitat Valenciana. La ciutadania, en cas d’experimentar dificultats per a contactar amb el seu centre de salut en el telèfon habitual, pot optar per cridar al número de telèfon 961 839 000.

 

Sanitat habilitarà el dilluns una nova línia per a contactar amb els ambulatoris

La Conselleria de Sanitat habilitarà dilluns que ve una nova línia per a millorar l’«accessibilitat telefònica» als centres de salut, una mesura complementària mentres es prepara una centraleta única per a tota atenció primària del territori valencià.

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha informat sobre estes xifres en l’inici de la seua intervenció davant de la comissió de les Corts en la que es presenten els comptes de cada conselleria per al pròxim exercici.

 

«Si existixen dificultats per a contactar amb el centre de salut, els ciutadans podran cridar al número de telèfon que s’habilitarà, que comptarà amb 200 locutors entrenats (en funció de la demanda), i que oferirà el mateix servici disponible en la web o l’aplicació per a sol·licitar cita prèvia, de moment únicament telefònica», ha explicat Barceló.

 

En aquelles circumstàncies en les que no es puga obtindre cita prèvia, s’articularà un mecanisme perquè el centre de salut contacte amb la persona sol·licitant, ha agregat la consellera.

Anuncios

Últimes notícies

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.