Sanitat, hostaleria i oci treballen en un pla de desescalada «amb cautela» a partir de març

Ejemplo de shortcode con estilo
  La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, s’ha reunit este dimarts amb representants de l’hostaleria i l’oci per a analitzar i planificar les mesures que recollirà el pròxim pla de desescalada a partir de l’1 de març en el territori valencià.   Barceló ha plantejat la necessitat que siga una desescalada […]

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, s’ha reunit este dimarts amb representants de l’hostaleria i l’oci per a analitzar i planificar les mesures que recollirà el pròxim pla de desescalada a partir de l’1 de març en el territori valencià.

 

Barceló ha plantejat la necessitat que siga una desescalada «amb cautela i amb mesura», ja que «l’objectiu és poder obrir els locals d’hostaleria i oci amb total seguretat tant per als mateixos hostalers com per a la ciutadania», segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

A la reunió han assistit el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer; el president de la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana (Conhostur), Manuel Espinar; el president de la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la Comunitat Valenciana (Fotur), Víctor Pérez; el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro. La consellera ha volgut agraït al sector de l’hostaleria i de l’oci la seua comprensió i col·laboració amb les mesures adoptades.

 

Després de la reunió, des de FOTUR han destacat que «l’èxit és la creació d’esta taula de treball a on es podrà treballar o gestionar la desescalada d’una forma consensuada». La federació ha indicat que a partir de la setmana vinent es faran reunions amb la finalitat d’«aprovar els protocols per a la primera fase, si és possible a partir de març, i debatre les propostes fetes».

Últimes notícies

La vaga general de l’11 de novembre reclama mesures per la vivenda

CCOO ha celebrat a Elx una assemblea per preparar la vaga general de l’11 de novembre, amb la qual pretén reclamar mesures davant l’encariment de la vivenda, la pèrdua de poder adquisitiu i la desigualtat.

Un mes d’acampada per l’habitatge a València: què passarà ara

L’acampada pel dret a l’habitatge ocupa la plaça de l’Ajuntament des de fa un mes. L’alcaldessa demana una eixida legal i coordinada.

L’energia fa créixer la incertesa sobre els preus a Espanya

La catedràtica Paloma Taltavull alerta que els costos energètics i la crisi a l’Orient Mitjà poden mantindre la pressió inflacionista durant els primers mesos de 2027.

Set ciutats internacionals visiten Alacant per compartir innovació

Alacant acollirà dijous i divendres una missió de set ciutats que intercanviaran solucions d’innovació urbana i digitalització. La ciutat mostrarà projectes municipals i buscarà noves vies de cooperació.

Bernabé destaca la dimissió de Puente i critica Mazón

Bernabé ha elogiat la dimissió de Puente i ha acusat Mazón de mantindre’s aforat i protegit pel PP. També ha vinculat la gestió de l’emergència i els servicis públics a les eleccions del 29 de novembre.

Xavi Albert destaca l’adaptació del Valencia Basket abans del duel davant de Olimpia Milan

Xavi Albert ha destacat l’adaptació de l’equip als rivals abans del partit d’Euroliga. Valencia Basket afronta el duel amb tres interiors lesionats.

El PP atribueix la dimissió de Puente al CIS, no a les víctimes

La portaveu d’Interior del PP, Ana Vázquez, ha vinculat la renúncia d’Óscar Puente amb una enquesta del CIS. També ha criticat la situació ferroviària i ha denunciat la falta d’agents a la província d’Alacant.

AVA-Asaja reclama un pla per a salvar la viticultura

AVA-Asaja demana mesures urgents per a garantir la continuïtat dels productors de raïm i denuncia la falta de resposta sobre l’arrencada voluntària de vinyes.