Sanitat, hostaleria i oci treballen en un pla de desescalada «amb cautela» a partir de març

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, s’ha reunit este dimarts amb representants de l’hostaleria i l’oci per a analitzar i planificar les mesures que recollirà el pròxim pla de desescalada a partir de l’1 de març en el territori valencià.

 

Barceló ha plantejat la necessitat que siga una desescalada «amb cautela i amb mesura», ja que «l’objectiu és poder obrir els locals d’hostaleria i oci amb total seguretat tant per als mateixos hostalers com per a la ciutadania», segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

A la reunió han assistit el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer; el president de la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana (Conhostur), Manuel Espinar; el president de la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la Comunitat Valenciana (Fotur), Víctor Pérez; el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro. La consellera ha volgut agraït al sector de l’hostaleria i de l’oci la seua comprensió i col·laboració amb les mesures adoptades.

 

Després de la reunió, des de FOTUR han destacat que «l’èxit és la creació d’esta taula de treball a on es podrà treballar o gestionar la desescalada d’una forma consensuada». La federació ha indicat que a partir de la setmana vinent es faran reunions amb la finalitat d’«aprovar els protocols per a la primera fase, si és possible a partir de març, i debatre les propostes fetes».

Últimes notícies

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.

Una tromba d’aigua descarrega 97 l/m² en només una hora a Alzira

Una tempesta torrencial ha deixat fins a 143 l/m² en quatre hores a Alzira, amb quasi 97 litres caiguts en només una hora, segons Avamet. No s’han registrat incidències, però es manté l’alerta taronja per pluges intenses a la província de València.

Les fortes pluges deixen fins a 33 l/m² a Elx sense danys destacables

L’episodi de pluges d’esta vesprada ha deixat fins a 33 l/m² a Elx i acumulats destacats en altres punts del terme, però sense danys personals ni incidències greus. Bombers i Policia Local han fet intervencions puntuals i seguixen vigilant zones inundables.

Emergències atén 115 incidents per les pluges a la Comunitat Valenciana, 53 a Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències ha gestionat 115 incidències per les pluges i tempestats a la Comunitat Valenciana, amb especial afectació a la província de Castelló. València ha concentrat 51 avisos i Alacant, 11.

Fortes pluges a la Vega Baixa i un llamp calfa una palmera a Torrevella

Una tempesta amb intensa activitat elèctrica ha deixat fins a 33 l/m2 a la Vega Baixa i ha calfat una palmera a les salines de Torrevella. Les precipitacions han sigut moderades però generalitzades en municipis com Oriola i San Miguel de Salinas.

El festival Love to Rock suspén la jornada de divendres per l’alerta taronja a València

Love to Rock ha suspés la jornada de divendres per l’alerta taronja per pluges a València, però manté la programació de dissabte i oferix devolucions i canvis d’entrada.

Asaja alerta que els preus del llima a Alacant cauen malgrat la forta demanda

Asaja Alacant denuncia que la indústria del llima està oferint només 10 cèntims per quilo malgrat la gran demanda de suc, i insten els agricultors a no vendre per davall dels costos de producció.

La tarta de xocolata de Rubén Alan Díaz triomfa com a millor del món a Elx

La tarta de xocolata del pastisser mexicà Rubén Alan Díaz, del grup Puratos México, ha sigut guardonada com la millor del món en el Premi Internacional de Alta Pastelería Paco Torreblanca, celebrat dins del certamen Alicante Gastronómica a Elx.