Sanitat, hostaleria i oci treballen en un pla de desescalada «amb cautela» a partir de març

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, s’ha reunit este dimarts amb representants de l’hostaleria i l’oci per a analitzar i planificar les mesures que recollirà el pròxim pla de desescalada a partir de l’1 de març en el territori valencià.

 

Barceló ha plantejat la necessitat que siga una desescalada «amb cautela i amb mesura», ja que «l’objectiu és poder obrir els locals d’hostaleria i oci amb total seguretat tant per als mateixos hostalers com per a la ciutadania», segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

A la reunió han assistit el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer; el president de la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana (Conhostur), Manuel Espinar; el president de la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la Comunitat Valenciana (Fotur), Víctor Pérez; el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro. La consellera ha volgut agraït al sector de l’hostaleria i de l’oci la seua comprensió i col·laboració amb les mesures adoptades.

 

Després de la reunió, des de FOTUR han destacat que «l’èxit és la creació d’esta taula de treball a on es podrà treballar o gestionar la desescalada d’una forma consensuada». La federació ha indicat que a partir de la setmana vinent es faran reunions amb la finalitat d’«aprovar els protocols per a la primera fase, si és possible a partir de març, i debatre les propostes fetes».

Últimes notícies

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.

El Llevant es juga l’aire davant un Sevilla temible al Ciutat

El Llevant rep esta nit un Sevilla molt sòlid fora de casa, en un partit clau per a fugir del descens i marcat per diversos retrobaments.