Sanitat, hostaleria i oci treballen en un pla de desescalada «amb cautela» a partir de març

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, s’ha reunit este dimarts amb representants de l’hostaleria i l’oci per a analitzar i planificar les mesures que recollirà el pròxim pla de desescalada a partir de l’1 de març en el territori valencià.

 

Barceló ha plantejat la necessitat que siga una desescalada «amb cautela i amb mesura», ja que «l’objectiu és poder obrir els locals d’hostaleria i oci amb total seguretat tant per als mateixos hostalers com per a la ciutadania», segons ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

A la reunió han assistit el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer; el president de la Confederació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la Comunitat Valenciana (Conhostur), Manuel Espinar; el president de la Federació d’Oci, Turisme i Joc de la Comunitat Valenciana (Fotur), Víctor Pérez; el president de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), Salvador Navarro. La consellera ha volgut agraït al sector de l’hostaleria i de l’oci la seua comprensió i col·laboració amb les mesures adoptades.

 

Després de la reunió, des de FOTUR han destacat que «l’èxit és la creació d’esta taula de treball a on es podrà treballar o gestionar la desescalada d’una forma consensuada». La federació ha indicat que a partir de la setmana vinent es faran reunions amb la finalitat d’«aprovar els protocols per a la primera fase, si és possible a partir de març, i debatre les propostes fetes».

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.