Sanitat modifica les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure

Gent passejant per la plaça de l'Ajuntament de València reconvertida en zona de vianants

Sanitat ha modificat les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure | Ajuntament de València

 

El ministeri de Sanitat ha decidit flexibilitzar els passejos en fase 1 i fase 2 de manera que fins a 10 persones puguen fer-los en fase 1 i fins a 15 en fase 2, segons han confirmat fonts d’este departament, que ha publicat una nova ordre en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) este dissabte 23 de maig. A demés, cal recordar que tota Espanya estarà en fase 1 o fase 2 des este dilluns, 25 de maig.

 

Esta flexibilització també afecta, per tant, als menors. «Hui s’han flexibilitzat les normes per als passejos amb xiquets durant la fase 1. Fins ara només podien eixir acompanyats d’un adult. A partir del dilluns podran passejar amb dos adults, si es vol, mantenint les mesures de seguretat», ha tuitat el ministre de Consum, Alberto Garzón.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera ho reflectix l’ordre publicada en el BOE per la que es es modifiquen diferents ordres per a una millor gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en aplicació del ‘Pla per a la transició cap a una nova normalitat’.

 

La publicació introduïx una nova disposició addicional per a la flexibilització dels desplaçaments de la població infantil i pràctica de l’activitat física no professional.

 

Per això, després de l’entrada en vigor d’esta ordre, deixen de ser d’aplicació als desplaçaments de la població infantil i a la pràctica de l’activitat física no professional les limitacions respectivament previstes en els articles 3.1 de l’Ordre SND/370/2020, de 25 d’abril, i 2.3 de l’Ordre SND/380/2020, de 30 d’abril.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.