Sanitat modifica les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure

Gent passejant per la plaça de l'Ajuntament de València reconvertida en zona de vianants

Sanitat ha modificat les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure | Ajuntament de València

 

El ministeri de Sanitat ha decidit flexibilitzar els passejos en fase 1 i fase 2 de manera que fins a 10 persones puguen fer-los en fase 1 i fins a 15 en fase 2, segons han confirmat fonts d’este departament, que ha publicat una nova ordre en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) este dissabte 23 de maig. A demés, cal recordar que tota Espanya estarà en fase 1 o fase 2 des este dilluns, 25 de maig.

 

Esta flexibilització també afecta, per tant, als menors. «Hui s’han flexibilitzat les normes per als passejos amb xiquets durant la fase 1. Fins ara només podien eixir acompanyats d’un adult. A partir del dilluns podran passejar amb dos adults, si es vol, mantenint les mesures de seguretat», ha tuitat el ministre de Consum, Alberto Garzón.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera ho reflectix l’ordre publicada en el BOE per la que es es modifiquen diferents ordres per a una millor gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en aplicació del ‘Pla per a la transició cap a una nova normalitat’.

 

La publicació introduïx una nova disposició addicional per a la flexibilització dels desplaçaments de la població infantil i pràctica de l’activitat física no professional.

 

Per això, després de l’entrada en vigor d’esta ordre, deixen de ser d’aplicació als desplaçaments de la població infantil i a la pràctica de l’activitat física no professional les limitacions respectivament previstes en els articles 3.1 de l’Ordre SND/370/2020, de 25 d’abril, i 2.3 de l’Ordre SND/380/2020, de 30 d’abril.

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.