Sanitat modifica les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure

Gent passejant per la plaça de l'Ajuntament de València reconvertida en zona de vianants

Sanitat ha modificat les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure | Ajuntament de València

 

El ministeri de Sanitat ha decidit flexibilitzar els passejos en fase 1 i fase 2 de manera que fins a 10 persones puguen fer-los en fase 1 i fins a 15 en fase 2, segons han confirmat fonts d’este departament, que ha publicat una nova ordre en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) este dissabte 23 de maig. A demés, cal recordar que tota Espanya estarà en fase 1 o fase 2 des este dilluns, 25 de maig.

 

Esta flexibilització també afecta, per tant, als menors. «Hui s’han flexibilitzat les normes per als passejos amb xiquets durant la fase 1. Fins ara només podien eixir acompanyats d’un adult. A partir del dilluns podran passejar amb dos adults, si es vol, mantenint les mesures de seguretat», ha tuitat el ministre de Consum, Alberto Garzón.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera ho reflectix l’ordre publicada en el BOE per la que es es modifiquen diferents ordres per a una millor gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en aplicació del ‘Pla per a la transició cap a una nova normalitat’.

 

La publicació introduïx una nova disposició addicional per a la flexibilització dels desplaçaments de la població infantil i pràctica de l’activitat física no professional.

 

Per això, després de l’entrada en vigor d’esta ordre, deixen de ser d’aplicació als desplaçaments de la població infantil i a la pràctica de l’activitat física no professional les limitacions respectivament previstes en els articles 3.1 de l’Ordre SND/370/2020, de 25 d’abril, i 2.3 de l’Ordre SND/380/2020, de 30 d’abril.

Últimes notícies

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.

El Mediterrani més fresc retarda les nits tropicals en el sud-est peninsular

L'inici de les nits tropicals en el sud-est peninsular es retarda en 2026 perquè el Mediterrani manté temperatures una mica inferiors a l'habitual a la fi de maig.

Dos detinguts a Benetússer després d’una transacció amb 8 quilos de cocaïna i 87.000 euros

La Guàrdia Civil va detindre a Benetússer a dos hòmens de 44 i 50 anys després d'interceptar una transacció en la qual es van intervindre 8 quilos de cocaïna i 87.150 euros en efectiu.

El València Basket assalta Zaragoza i fica en dificultats al Casademont

El València Basket es va imposar al Casademont Zaragoza (86-98), fa un pas avant cap a la segona plaça de la Lliga Endesa i deixa als aragonesos pendents d'una final per la permanència a Lugo.

La vaga docent aconseguix 13 dies amb nova negociació i protesta a València

La vaga indefinida del professorat de l'educació pública no universitària suma 13 dies amb una nova reunió negociadora i una manifestació a València que conclourà davant la Conselleria d'Educació.