Sanitat modifica les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure

Gent passejant per la plaça de l'Ajuntament de València reconvertida en zona de vianants

Sanitat ha modificat les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure | Ajuntament de València

 

El ministeri de Sanitat ha decidit flexibilitzar els passejos en fase 1 i fase 2 de manera que fins a 10 persones puguen fer-los en fase 1 i fins a 15 en fase 2, segons han confirmat fonts d’este departament, que ha publicat una nova ordre en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) este dissabte 23 de maig. A demés, cal recordar que tota Espanya estarà en fase 1 o fase 2 des este dilluns, 25 de maig.

 

Esta flexibilització també afecta, per tant, als menors. «Hui s’han flexibilitzat les normes per als passejos amb xiquets durant la fase 1. Fins ara només podien eixir acompanyats d’un adult. A partir del dilluns podran passejar amb dos adults, si es vol, mantenint les mesures de seguretat», ha tuitat el ministre de Consum, Alberto Garzón.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera ho reflectix l’ordre publicada en el BOE per la que es es modifiquen diferents ordres per a una millor gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en aplicació del ‘Pla per a la transició cap a una nova normalitat’.

 

La publicació introduïx una nova disposició addicional per a la flexibilització dels desplaçaments de la població infantil i pràctica de l’activitat física no professional.

 

Per això, després de l’entrada en vigor d’esta ordre, deixen de ser d’aplicació als desplaçaments de la població infantil i a la pràctica de l’activitat física no professional les limitacions respectivament previstes en els articles 3.1 de l’Ordre SND/370/2020, de 25 d’abril, i 2.3 de l’Ordre SND/380/2020, de 30 d’abril.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.