Sanitat modifica les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure

Gent passejant per la plaça de l'Ajuntament de València reconvertida en zona de vianants

Sanitat ha modificat les limitacions per als passejos i l’activitat física a l’aire lliure | Ajuntament de València

 

El ministeri de Sanitat ha decidit flexibilitzar els passejos en fase 1 i fase 2 de manera que fins a 10 persones puguen fer-los en fase 1 i fins a 15 en fase 2, segons han confirmat fonts d’este departament, que ha publicat una nova ordre en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) este dissabte 23 de maig. A demés, cal recordar que tota Espanya estarà en fase 1 o fase 2 des este dilluns, 25 de maig.

 

Esta flexibilització també afecta, per tant, als menors. «Hui s’han flexibilitzat les normes per als passejos amb xiquets durant la fase 1. Fins ara només podien eixir acompanyats d’un adult. A partir del dilluns podran passejar amb dos adults, si es vol, mantenint les mesures de seguretat», ha tuitat el ministre de Consum, Alberto Garzón.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta manera ho reflectix l’ordre publicada en el BOE per la que es es modifiquen diferents ordres per a una millor gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 en aplicació del ‘Pla per a la transició cap a una nova normalitat’.

 

La publicació introduïx una nova disposició addicional per a la flexibilització dels desplaçaments de la població infantil i pràctica de l’activitat física no professional.

 

Per això, després de l’entrada en vigor d’esta ordre, deixen de ser d’aplicació als desplaçaments de la població infantil i a la pràctica de l’activitat física no professional les limitacions respectivament previstes en els articles 3.1 de l’Ordre SND/370/2020, de 25 d’abril, i 2.3 de l’Ordre SND/380/2020, de 30 d’abril.

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.