Sanitat es reunirà amb les comunitats per debatre sobre els preus i els punts de venda dels tests

La Comissió Interterritorial del Sistema Nacional de Salut d’aquest dimecres tindrà com a temes de debat una possible regulació dels preus dels tests d’antígens i la possibilitat d’habilitar els supermercats com canals de comercialització.

La ministra de Sanitat, Carolina Darias, discutirà amb els consellers de Salut de les comunitats autònomes la limitació del cost d’aquests productes, que en aquesta sisena onada han adquirit una gran importància en el control de la pandèmia i la propagació del virus davant la saturació del sistema sanitari.

Després que el president del Govern, Pedro Sánchez, s’obrira a implementar aquesta mesura, com ja va fer en els preus de les mascaretes, queda per saber com i quan es podrà dur a terme.

Al mateix temps, altra qüestió que debatran els consellers i la ministra és una hipotètica inclusió dels supermercats com a punts de venda dels tests, un assumpte que causa certa controvèrsia donat que algunes autonomies, com la Comunitat Valenciana, han optat per recolzar-se en les farmàcies per a registrar els positius que es notifiquen en aquests tests.

Per últim, un ítem que també pot eixir a col·lació és l’elaboració d’un protocol per a començar a tractar la covid com altra malaltia endèmica, com ara la grip, malgrat que l’OMS ja ha dit que veu massa prompte la redacció d’eixe tipus de plans.

Últimes notícies

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.

El València Basket busca sentenciar la final davant Saragossa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena

El València Basket rep al Casademont Zaragoza amb l'opció de tancar la final de la Lliga Femenina Endesa i estrenar el seu palmarés en el Roig Arena després del triomf en el primer partit.