Sanitat revisarà a partir del 9 de desembre les restriccions de públic en futbol base «si la situació millora»

 

La Conselleria de Sanitat es plantejarà «alleujar» les restriccions vigents a l’entrada del públic a competicions deportives a partir del 9 de desembre –quan acaba la normativa actual– i sempre que la situació de la pandèmia de Covid-19 millore.

 

D’eixa forma ho ha dit la consellera de Sanitat Universal de la Generalitat, Ana Barceló, que ha mantingut este dimarts una reunió amb el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, per a tractar les necessitats d’este àmbit durant la crisi del coronavirus.

 

Barceló ha informat que des del seu departament s’han compromés amb la federació al fet que es revisarà la norma que impedix ara l’entrada d’espectadors i que acaba el 9 de desembre. Ha manifestat que «vorem quina és la situació; si la situació millora ens plantejarem alleujar alguna cosa les restriccions que ara mateix tenen les competicions federades».

 

La consellera ha agraït a la representació de la federació que haja traslladat «les seues preocupacions pel fet que la resolució de Sanitat impedix l’assistència del públic a partits». «És una mesura dura», ha reconegut Barceló, que, no obstant això, ha afegit que és «necessària si volem continuar preservant la salut de tots els valencians perquè no hi haja transmissió».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El nou Pla de Vivenda incorporarà una clàusula antifrau en les adjudicacions

El Ministeri de Vivenda incorpora una clàusula antifrau en el Pla 2026-2030 per a garantir adjudicacions objectives i transparents després de les irregularitats detectades a Alacant.

Compromís proposa que les vivendes públiques s’adjudiquen per sorteig per a evitar favoritismes

Compromís registra en Les Corts una llei perquè les vivendes de protecció oficial s'adjudiquen per sorteig i mantinguen el seu caràcter públic permanent, després de les irregularitats detectades a Alacant.

El nou Pla Estatal de Vivenda destina 798 milions a la Comunitat Valenciana

El Pla Estatal de Vivenda 2026-2030 triplicarà la inversió fins a 7.000 milions i reservarà 798 milions per a la Comunitat Valenciana, en un model de cofinançament Estat-autonomies.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per al xoc polític

Pilar Bernabé acusa a María José Catalá d'utilitzar la regularització d'immigrants per a generar conflicte polític i recorda que el procés compta amb un ampli suport social i institucional.

València reforça els seus servicis socials amb 39 contractacions davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter d'urgència a 39 professionals i destinarà més d'un milió d'euros per a atendre el procés de regularització extraordinària de migrants, mentres exigix al Govern finançament i claredat en els criteris de vulnerabilitat.

Les Corts tornen a suspendre el Dia de la Cambra del 25 d’abril per falta de consens

Les Corts Valencianes no celebraran per segon any consecutiu el seu dia institucional del 25 d'abril per la falta d'acord sobre com commemorar la data, decisió que ha deslligat crítiques de l'oposició.

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.