16 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Sanitat revisarà a partir del 9 de desembre les restriccions de públic en futbol base «si la situació millora»

 

La Conselleria de Sanitat es plantejarà «alleujar» les restriccions vigents a l’entrada del públic a competicions deportives a partir del 9 de desembre –quan acaba la normativa actual– i sempre que la situació de la pandèmia de Covid-19 millore.

 

D’eixa forma ho ha dit la consellera de Sanitat Universal de la Generalitat, Ana Barceló, que ha mantingut este dimarts una reunió amb el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, per a tractar les necessitats d’este àmbit durant la crisi del coronavirus.

 

Barceló ha informat que des del seu departament s’han compromés amb la federació al fet que es revisarà la norma que impedix ara l’entrada d’espectadors i que acaba el 9 de desembre. Ha manifestat que «vorem quina és la situació; si la situació millora ens plantejarem alleujar alguna cosa les restriccions que ara mateix tenen les competicions federades».

 

La consellera ha agraït a la representació de la federació que haja traslladat «les seues preocupacions pel fet que la resolució de Sanitat impedix l’assistència del públic a partits». «És una mesura dura», ha reconegut Barceló, que, no obstant això, ha afegit que és «necessària si volem continuar preservant la salut de tots els valencians perquè no hi haja transmissió».

Últimes notícies

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.

Cinc anys de presó per agredir sexualment a la seua neta durant sis anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys de presó a un home per una agressió sexual continuada a la seua neta entre els 4 i 10 anys. La fallada afig allunyament, llibertat vigilada i indemnització.