Sanitat revisarà a partir del 9 de desembre les restriccions de públic en futbol base «si la situació millora»

 

La Conselleria de Sanitat es plantejarà «alleujar» les restriccions vigents a l’entrada del públic a competicions deportives a partir del 9 de desembre –quan acaba la normativa actual– i sempre que la situació de la pandèmia de Covid-19 millore.

 

D’eixa forma ho ha dit la consellera de Sanitat Universal de la Generalitat, Ana Barceló, que ha mantingut este dimarts una reunió amb el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, per a tractar les necessitats d’este àmbit durant la crisi del coronavirus.

 

Barceló ha informat que des del seu departament s’han compromés amb la federació al fet que es revisarà la norma que impedix ara l’entrada d’espectadors i que acaba el 9 de desembre. Ha manifestat que «vorem quina és la situació; si la situació millora ens plantejarem alleujar alguna cosa les restriccions que ara mateix tenen les competicions federades».

 

La consellera ha agraït a la representació de la federació que haja traslladat «les seues preocupacions pel fet que la resolució de Sanitat impedix l’assistència del públic a partits». «És una mesura dura», ha reconegut Barceló, que, no obstant això, ha afegit que és «necessària si volem continuar preservant la salut de tots els valencians perquè no hi haja transmissió».

Últimes notícies

Les teràpies CAR-T fan un salt cap a la seua aplicació in vivo i un accés més equitatiu

Les teràpies CAR-T es consoliden com a tractament disruptiu en càncer de la sang i avancen cap a la seua generació in vivo, la qual cosa permetria un accés més àgil i equitatiu per als pacients.

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.