16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Sanitat revisarà a partir del 9 de desembre les restriccions de públic en futbol base «si la situació millora»

 

La Conselleria de Sanitat es plantejarà «alleujar» les restriccions vigents a l’entrada del públic a competicions deportives a partir del 9 de desembre –quan acaba la normativa actual– i sempre que la situació de la pandèmia de Covid-19 millore.

 

D’eixa forma ho ha dit la consellera de Sanitat Universal de la Generalitat, Ana Barceló, que ha mantingut este dimarts una reunió amb el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, per a tractar les necessitats d’este àmbit durant la crisi del coronavirus.

 

Barceló ha informat que des del seu departament s’han compromés amb la federació al fet que es revisarà la norma que impedix ara l’entrada d’espectadors i que acaba el 9 de desembre. Ha manifestat que «vorem quina és la situació; si la situació millora ens plantejarem alleujar alguna cosa les restriccions que ara mateix tenen les competicions federades».

 

La consellera ha agraït a la representació de la federació que haja traslladat «les seues preocupacions pel fet que la resolució de Sanitat impedix l’assistència del públic a partits». «És una mesura dura», ha reconegut Barceló, que, no obstant això, ha afegit que és «necessària si volem continuar preservant la salut de tots els valencians perquè no hi haja transmissió».

Últimes notícies

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.

Investiguen explosions en clavegueres del centre de Castelló i desallotgen una finca

Diverses explosions en clavegueres del centre de Castelló han obligat a desallotjar una finca. No hi ha ferits i els danys són superficials, segons fonts oficials.

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.