14.9 C
València
Dimecres, 10 desembre, 2025

Sanitat revisarà a partir del 9 de desembre les restriccions de públic en futbol base «si la situació millora»

 

La Conselleria de Sanitat es plantejarà «alleujar» les restriccions vigents a l’entrada del públic a competicions deportives a partir del 9 de desembre –quan acaba la normativa actual– i sempre que la situació de la pandèmia de Covid-19 millore.

 

D’eixa forma ho ha dit la consellera de Sanitat Universal de la Generalitat, Ana Barceló, que ha mantingut este dimarts una reunió amb el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar, per a tractar les necessitats d’este àmbit durant la crisi del coronavirus.

 

Barceló ha informat que des del seu departament s’han compromés amb la federació al fet que es revisarà la norma que impedix ara l’entrada d’espectadors i que acaba el 9 de desembre. Ha manifestat que «vorem quina és la situació; si la situació millora ens plantejarem alleujar alguna cosa les restriccions que ara mateix tenen les competicions federades».

 

La consellera ha agraït a la representació de la federació que haja traslladat «les seues preocupacions pel fet que la resolució de Sanitat impedix l’assistència del públic a partits». «És una mesura dura», ha reconegut Barceló, que, no obstant això, ha afegit que és «necessària si volem continuar preservant la salut de tots els valencians perquè no hi haja transmissió».

Últimes notícies

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.

El PSPV demana el nom del funcionari que suposadament va esborrar missatges del mòbil de Conca

El PSPV-PSOE ha anunciat que sol·licitarà identificar al funcionari que va fer el canvi de mòbil de José Manuel Cuenca, després del qual es van perdre mesos de missatges. Reclama també l'acte administratiu i el llistat de crides per a aclarir decisions durant la DANA.

Lorenzo Silva, Premi Alacant Noir 2025 per la seua trajectòria en la ficció policial

Lorenzo Silva rebrà el Premi Alacant Noir 2025 en reconeixement a la seua trajectòria en la ficció policial. El lliurament està previst el 18 de desembre a casa Mediterrani.

Ha mort un conductor de 24 anys després de ser atropellat en eixir del seu cotxe en l’AP-7 a Dénia

Un jove de 24 anys ha mort en ser atropellat després de baixar-se del seu cotxe en l'AP-7 a l'altura de Dénia. El succés, en el km 602 sentit València, ha provocat retencions.

Terra Nullius inaugura Fragments amb una mirada crítica a les infraestructures energètiques

Terra Nullius, d'Andreu Esteban, obri la quinta edició de Fragments amb una anàlisi visual sobre com el desplegament energètic reconfigura el paisatge valencià. La mostra s'inaugura l'11 de desembre i podrà visitar-se fins al 8 de febrer a la Sala de la Muralla del Col·legi Major Rector Peset.

Vox rebutja ‘execucions en la plaça pública’ davant l’exigència d’expulsar a Mazón del PP

Vox ha defés no 'executar en la plaça pública' enfront de la petició de l'oposició que el PP demane l'acta o expulse a Carlos Mazón. PSPV i Compromís han redoblat la pressió per la seua gestió de la dana.

Sant Silvestre de València: 18.000 dorsals i dorsal solidari a 2 euros

La 40a edició se celebrarà el 30 de desembre a les 20.00 amb un recorregut de 5 km i modalitats competitiva, popular i festiva. El dorsal solidari duplica el seu preu per a fer costat a ASLEUVAL.