Sanitat alça la suspensió temporal de l’activitat de les discoteques i els bars d’oci nocturn de Gandia

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha dictat una resolució de revocació de la mesura de suspensió temporal d’activitat en els locals de discoteques i bars d’oci nocturn de la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), que entrarà en vigor l’1 d’agost de 2020.

 

Esta decisió s’ha adoptat una volta transcorregut el termini de 14 dies de la mesura excepcional establida a través de ‘Resolució de 18 de juliol de 2020’ ja que existia «un increment de contagis especialment en franges d’edat jóvens i lligats al sector de l’oci nocturn», ha indicat la Conselleria.

 

Ara, «la situació epidemiològica en la ciutat de Gandia ha millorat», han assegurat des de la Conselleria.

 

La consellera, Ana Barceló, ha assenyalat que «segons els informes de la Direcció General de Salut Pública i Addiccions, pot considerar-se que estem davant d’una etapa de control en relació amb la transmissió comunitària en el Departament de Salut de Gandia i que, per tant, la mesura excepcional de suspensió temporal de l’activitat dels locals de discoteques i bars d’oci nocturn de la ciutat pot alçar-se extremant les mesures de prevenció enfront de la Covid-19»

 

Ana Barceló s’ha referit a la «gran faena de detecció precoç de casos positius» que s’està fent des de Salut Pública i Assistència Sanitària «per a poder encapsular els brots i seguir la seua traçabilitat com ha succeït també en Peníscola», a on la situació epidemiològica «s’ha conseguit mantindre controlada».

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.