Sanitat alça la suspensió temporal de l’activitat de les discoteques i els bars d’oci nocturn de Gandia

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha dictat una resolució de revocació de la mesura de suspensió temporal d’activitat en els locals de discoteques i bars d’oci nocturn de la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), que entrarà en vigor l’1 d’agost de 2020.

 

Esta decisió s’ha adoptat una volta transcorregut el termini de 14 dies de la mesura excepcional establida a través de ‘Resolució de 18 de juliol de 2020’ ja que existia «un increment de contagis especialment en franges d’edat jóvens i lligats al sector de l’oci nocturn», ha indicat la Conselleria.

 

Ara, «la situació epidemiològica en la ciutat de Gandia ha millorat», han assegurat des de la Conselleria.

 

La consellera, Ana Barceló, ha assenyalat que «segons els informes de la Direcció General de Salut Pública i Addiccions, pot considerar-se que estem davant d’una etapa de control en relació amb la transmissió comunitària en el Departament de Salut de Gandia i que, per tant, la mesura excepcional de suspensió temporal de l’activitat dels locals de discoteques i bars d’oci nocturn de la ciutat pot alçar-se extremant les mesures de prevenció enfront de la Covid-19»

 

Ana Barceló s’ha referit a la «gran faena de detecció precoç de casos positius» que s’està fent des de Salut Pública i Assistència Sanitària «per a poder encapsular els brots i seguir la seua traçabilitat com ha succeït també en Peníscola», a on la situació epidemiològica «s’ha conseguit mantindre controlada».

Últimes notícies

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.

Avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l’interior de Castelló i València

La Aemet activa l'avís groc per pluges i tempestes esta vesprada a l'interior de Castelló i del nord de València, amb el risc de graníssol i ratxes fortes de vent.

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.