13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Sanitat alça la suspensió temporal de l’activitat de les discoteques i els bars d’oci nocturn de Gandia

 

La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha dictat una resolució de revocació de la mesura de suspensió temporal d’activitat en els locals de discoteques i bars d’oci nocturn de la ciutat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), que entrarà en vigor l’1 d’agost de 2020.

 

Esta decisió s’ha adoptat una volta transcorregut el termini de 14 dies de la mesura excepcional establida a través de ‘Resolució de 18 de juliol de 2020’ ja que existia «un increment de contagis especialment en franges d’edat jóvens i lligats al sector de l’oci nocturn», ha indicat la Conselleria.

 

Ara, «la situació epidemiològica en la ciutat de Gandia ha millorat», han assegurat des de la Conselleria.

 

La consellera, Ana Barceló, ha assenyalat que «segons els informes de la Direcció General de Salut Pública i Addiccions, pot considerar-se que estem davant d’una etapa de control en relació amb la transmissió comunitària en el Departament de Salut de Gandia i que, per tant, la mesura excepcional de suspensió temporal de l’activitat dels locals de discoteques i bars d’oci nocturn de la ciutat pot alçar-se extremant les mesures de prevenció enfront de la Covid-19»

 

Ana Barceló s’ha referit a la «gran faena de detecció precoç de casos positius» que s’està fent des de Salut Pública i Assistència Sanitària «per a poder encapsular els brots i seguir la seua traçabilitat com ha succeït també en Peníscola», a on la situació epidemiològica «s’ha conseguit mantindre controlada».

Últimes notícies

Galícia entra en alerta roja per ones de fins a 9 metres i el temporal activa avisos en 13 comunitats

La Aemet manté a catorze comunitats en avís per vent, neu, pluja i mala mar, amb Galícia en roig per onatge extrem. La cota de neu baixarà al final del dia i el perill d'allaus és limitat en Pics d'Europa.

María León i Julia Medina calfen el Benidorm Fest amb una aliança i un avís: ‘No venim a perdre’

Les dos solistes, adobades en concursos, unixen forces per a competir amb 'Les dames i un rodamon'. Defenen Benidorm Fest com a festival propi i recolzen la decisió d'RTVE sobre Eurovisió 2026.

El coordinador de benestar és obligatori en els col·legis, però la seua regulació canvia per comunitats

La figura, vigent des de fa quatre anys, s'aplica de manera dispar entre autonomies. Eduque reclama una norma bàsica i alerta de l'absència en 0-3 anys.

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.